tanja.78 Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Häät ensi kesänä, vihkiminen Mikaelin kirkossa, juhlat Nousiaissa tai sitten jos vanhemmat saa päättää (ja jos maksavat), niin varataan joko Mattelmäen kartano tai Kavalton tila. Sulho on noustelainen ja mä en ole mistään kotoisin En siis voi sanoa olevani turkulainen, mutta kun vanhempien helmoista 1998 muutin pois, niin Turussa on tullu asuttua. Ja Turussa olen syntynyt, asunut muuten siellä sun täällä Suomea, enimmäkseen kuitenkin Varsinais-Suomessa...Muoks: Hääpaikka onkin nyt sitten kompromissi, eli vähän lähemmäs Turkua, mutta ei ihan Nousiaisissa elikkäs Kiisan-Pirtti Maskussa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jepulis78 Kirjoitettu August 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2005 Suoranaisesti en enää/koskaan olen turkulainen ollutkaan, mutta tunnen itse siksi! Eli kotipaikkakunta on Nousiainen ja täällä vihkikirkkokin on. Jatkot sitten Maskutalolla. Häitä järjestellään täältä Oulusta asti... melkoinen etätyö ;-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amanta Kirjoitettu August 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2005 Pitänee tännekin tunnustaa olevansa turkulainen ;D nyt kun hääpäiväkin on varmistunut eli 25.2.2006 :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pupu27 Kirjoitettu September 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2005 Täälläkin yksi turkulaismorsio ilmoittautuu . Syntymässä olen käynyt muualla mutta parivuotiaasta asti Turussa asustellut. Sulhoni on pääkaupunkiseudulta mutta tykkää kyllä kovasti rakkaasta kaupungistamme. Äitini muuten osti hänelle heti ensimmäisenä yhteisenä joulunamme joululahjaksi Turku-t-paidan, jota onkin sitten kiltisti käytellyt ;D. Meidät siis vihitään 19.8.06 Kakskerran kirkossa ja juhlat Hirvilammella. Samat valinnat näytti olevan jollain toisellakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyllikki79 Kirjoitettu September 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2005 olisin vaan kysellyt että mistä te olette kukat hankkineet?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flaming05 Kirjoitettu September 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2005 kai mäkin sit ilmottaudun... Kaarinalainen tosin olen, (joensuussakin käynyt kääntymässsä ja turussakin asunut)päivä 30.9.06 ja kuusiston kirkko. juhlapaikka piikkiössä. sulho synt turussa (käynyt välillä piikiössä) ja turusta mä sen kotikaupunkiini toin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest assi Kirjoitettu September 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2005 olisin vaan kysellyt että mistä te olette kukat hankkineet??Käypä katsomassa tuolla Kukat-osastolla kaupunkiketjuja, Turustakin sellainen löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyllikki79 Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Minä päätin kysellä mitenkäs täällä on hääsuunnitelmat muilla turkulaisilla edenneet??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flaming05 Kirjoitettu October 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2005 ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flaming05 Kirjoitettu October 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2005 myykö joku turkulainen morspukuliike nixan mallistoa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agatha. Kirjoitettu October 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2005 Meilläkin juhlat siis Turussa 9.9.06. Olen Turusta kotoisin, mutta nykyään asun Tampereella. Tänne varmaan jäädäänkin, kun sulho on täältä kotoisin. Mutta häät pidetään kuitenkin Turussa. Kirkkona Ruskon kirkko ja juhlapaikkana Maskutalo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumipumpuli Kirjoitettu October 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2005 Täällä ilmoittautuu myös yksi turkulainen, Turussa vihittävä morsian. Häät on helmikuussa 2006 Pyhän Henrikin ekumeenisessa taidekappelissa Hirvensalossa ja juhlat Kakskerrassa, Hirvilammella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jounardo Kirjoitettu October 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2005 Sulho on paljasjalkainen turkulainen, itse asun jo kuudetta vuotta Turussa. Häät maistraatissa ensi kesäkuussa ja pienimuotinen iltajuhla varmaankin jossain ravintolassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4.8.2007 Kirjoitettu October 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2005 Minäkin ilmoittaudun! Kaksi alunperin raisiolaista, nykyisin turkulaista, tahtovat 4.8.2007 Raision kirkossa (koputan puuta, koska kirkkoa ei saanut vielä varattua) ja hippalot Ruissalossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flaming05 Kirjoitettu October 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirppu Kirjoitettu October 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2005 Olis pikkujoulut tarjolla, käykäähän kurkkaamassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamanteri Kirjoitettu October 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2005 Enpä ole tainnut tänne vielä vastata. Itse en ole päivääkään asunut Turussa tai sen lähistöllä, mutta mies on sieltä kotoisin. Meidät vihitään 1.7.2006 Paimiossa Kaimalan Karhulammella ja samassa paikassa myös juhlat juhlitaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milzi Kirjoitettu October 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2005 Jospa minäkin ilmoittautuisin tähän ketjuun vaikken ihan turkulainen ole (sielläkin kyllä asunut) Kaarinassa nyt asustellaan ja alttarille pitäisi kävellä helmikuussa 2007. Kirkkona Kuusiston kirkko ja juhlapaikka vielä avoin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flaming05 Kirjoitettu October 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2005 onkos milzi jostain naapurista? mä olen aina utelias ;D itse hovirinnassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milzi Kirjoitettu October 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2005 ^Littoisissa asustellaan, melkein siis naapurissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flaming05 Kirjoitettu October 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2005 lähestulkoon ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu November 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2005 Voisinpa minäkin tänne tulla itseni ilmoittamaan eli häitä juhlitaan Turussa alkusyksystä 2007 tarkempia speksejä saadaan varmaan alkuvuodesta.Itse olen syntyjänikin Turusta ja Sulhanenkin hyvin turkulaistunut, alunperin tosin Kaarinasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flaming05 Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 suvaitsetteko mun juttuja vielä asian vierestä. haluaako joku tunnustaa mulle vihkiytyvänsä taksikuskin kanssa?olen utelias Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milzi Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 ^Taksia ajaa silloin tällöin, mutta niin ajaa varmaan moni muukin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riinu Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 Me asustelemme Kaarinassa Littoisissa (kuten Milzikin), alkuperäisiä kaarinalaisia ollaan. Naimisiin mennään helmikuussa 2006. Kirkkona on Pyhän Katariinan kirkko ja juhlapaikkana Littoisten työväentalo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts