Kimuli Kirjoitettu November 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2007 Häät Turussa 19.7.2008. Martinkirkko ja Akatemiatalon juhlasali. Olen ollut muutaman kerran Akatemiatalolla vuosijuhlissa ja kaksissa häissä. Oikeanlaisella suunnittelulla paikka toimii upeasti hääjuhlan näyttämönä. Ainoa mitä puuttuu olisi ehkä henkilökohtainen tila morsiamen tavaroille tms. Keittiö on pieni ja ruoan lämmitysmahdollisuudet pienet, eli pitopalvelun tulee varautua siihen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsJones Kirjoitettu December 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2007 Moi! Häät on tarkoitus viettää 13.12.2008 Turussa, varmaan mahdollisimman keskustassa ;D.Samppalinnalaiset ja akatemiantalolla juhlineet, löytyiskö teillä kuvia juhlista siellä? Tai ylipäätään lisäinfoa. Olen kuullut akatemiansalista sellasta kauhutarinaa että se on talvisin aika kylmä, musta ois kauheeta jos me ja vieraat hytistäis koko ilta...Musta jotenkin tuntuu että oon ihan älyttömän myöhään liikkeellä ku ei oo mitään vielä varattuna, apua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmimorsian 08 Kirjoitettu January 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2008 Meilläkin Turussa häät! 14.2.2008 eli alle kuukauden päästä! Niin lähellä keskustaa kuin mahdollista eli maistraatissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jona32 Kirjoitettu February 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2008 Meilläkin Turussa häät. Mikaelin kirkko ja juhlapaikkana Manilla Aurajoen rannalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Elsi- Kirjoitettu February 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2008 Olenkin jo varmaan vastannut tänne, mutta koska vaihdoimme kirkkoa vastaan uudestaan. Eli meidät vihitään 7.6.2008 Paattisten kirkossa ja juhlat vietetään Toivolan Kievarissa Vahdolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iris_ Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Me ollaan kanssa turkulaisia. Vihkiminen Pyhän Katariinan kirkossa ja bileet Villa Romassa Ruissalossa! Toi kirkko valittiin koska ollaan ihan sattumalta molemmat päästy siellä myös ripille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaming Kirjoitettu May 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2008 Lisää uusia turkulaismorsiamia tai sulhasia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KittyCat Kirjoitettu May 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2008 (muokattu) En ole turkulaismorsian, mutta meidan haajuhlaa vietetaan silti Turussa, Pikisaaren Meripaviljongissa. Turun seudulla oon viettanyt lapsena useita kesia ja edelleen tulee kaytya sukulaisia morjestamassa ainakin kerran vuodessa. Joten koen itseni ainakin ihan pikkuisen turkulaiseksi. Ja kun sulhokin tykkaa, niin mika ettei! Muokattu: April 3, 2009, käyttäjä: Josephine Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonbeam Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Ilmoittaudun paljasjalkaiseksi turkulaismorsiameksi. Sulhanen on hieman kauempaa, mutta Turun seudulla kumminkin Juhlimme häitä kesällä 2010. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu June 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2008 En ainakaan näin pikaisella selauksella ole tänne ilmottautunut ...Meidät vihitään 27.9 Martin kirkossa ja juhlia vietetään Manillassa Itse en ole Turusta mutta sulho on, joten siksi juhlimme siellä. Meidän vain siunataan kirkossa, joten vihkiminen sitten tapahtuu täällä minun kotipaikkakunnallani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaaka-71 Kirjoitettu July 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2008 Meillä kanssa Kakskerran kirkossa vihkiminen ens vuonna. Ja itse olen kanssa entinen turkulainen syntyjään(paljasjalkainen sellanen) ja asunut nyt kaarinassa virallisesti viime vuoden lokakuusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 meilla on haajuhla Ilmaristen matkailutilalla ensi kesana, kirkko pitaa viela varata, toivottavasti saadaan haluamamme!! sukuni on turussa, itse tosin vain siella opiskelleena. poikaystavani on ulkomaalainen emmeka asu suomessa, joten hiukan sama tilanne kuin Josephinella.. jotenkin turku on aina tuntunut kotoiselta ja onhan se helpompaa ulkomaalaisille vieraillekin saapua kuin kotikylaani, joka on pieni eika niin lahella suurempia lentokenttia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadis Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 (muokattu) --- Muokattu: October 28, 2011, käyttäjä: aadis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaaka-71 Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Meidät vihitään Turun Kakskerrassa ensi kesänä. Samaisessa saaressa vietämme myös itse hääjuhlan. Mitä tulee Turkuun ja turkulaisuuteen muuten, niin koko ikäni olen Turussa asunut ja viime keväänä muutin Kaarinaan. Vaikka kaupunki vaihtui niin sydämeltäni ja mieleltäni : olen aina turkulainen ;DViiveli meidät vihitään ensi vuonna kesäkuussa samassa paikassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syyskeiju Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Vihkiminen ja juhlat Brinkhallin kartanossa Kakskerrassa 18.7.2009. Eikö ole muita samalla päivämäärällä Turussa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiiia Kirjoitettu August 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2008 kysynpä nyt samantien täältäkin, jos joku sattuisi tietämään: Onko jotain muuta kirkkoa mahdollista varata aikaisemmin kuin 15.30, kuin Mikaelin kirkkoa Mikaelin seurakuntaan kuuluville? haluttais vihkiminen aikaisemmin päivälle, mutta mahtaakohan onnistua... Hei aadasofia! Meille ainakin sanottiin, että Turun kirkoissa on yleisesti mahdollista aloittaa vasta 15.30, mutta voihan sitä poikkeuksiakin olla. Ja vaikka me kuulutaan Mikaelinseurakuntaan niin mainitsemastasi mahdollisuudesta ei puhuttu meille mitään kun Mikaelinkirkkoa varattiin, vaikka vielä ihmettelin asiaa puhelimessa... Meillä on siis vihkiminen vasta klo 16.15, koska ensimmäinen aika oli jo varattu, joten suunnitelmat meni aika uusiksi... Siis ensi talvena juhlitaan Turussa, Mikaelinkirkossa ja VPK:n talolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadis Kirjoitettu August 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2008 (muokattu) --- Muokattu: October 28, 2011, käyttäjä: aadis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest insku Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Go Turku! Turkulaismorsian täällä myös Vihkiminen 25.7.2009 Mikaelinkirkossa, ja juhlat jatkuu Villa Romassa ja tuohon ylempään voisin kommentoida sen verran, että meiltä ainakin kysyttiin Mikaelinkirkkoa varatessamme, että kuulummeko Mikaelinseurakuntaan.. ja totta maar kuulumme, joten vihkiminen 14:45, päivän eka aika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Meillä on myös Mikaelinkirkko, 15.8.2009, kellon aikana samainen 14.45. Ehtiipä hyvin juhlia illan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiiia Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Piti tuohon Mikaelinkirkkoon vielä palata, ilmeisesti johtui ajankohdasta tuo ero, niitä lisäaikoja on ilmeisesti vain kesällä, talvella aloittavat vasta 15.30. Näin olen ainakin tulkinnut. Onneksi en ehtinyt soittaa närkästyneenä seurakuntaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadis Kirjoitettu August 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2008 ^no juu, niinpä taitaakin olla juurikin noin, että lisäajat ovat voimassa vain kesällä. Tuomiokirkkoseurakuntaan kuuluvien on kanssa mahdollisuus varata Tuomiokirkko 14.00 tai 14.45. Tämä selvisi meillekin vasta seurakuntatoimistossa, mutta onneksi sulho oli ajoissa liikkeellä ja meidät vihitään vuoden päästä kl.14.00!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martsu Kirjoitettu August 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2008 Perus turkulaisia kun ollaan -morsian tält pualelt ja sulhanen tois pualelt jokke, ni häitä vietetään ensi vuoden toukokuussa Aurajoen varrella Manillassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest insku Kirjoitettu December 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2008 turussa aika hiljaista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu December 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2008 Turkulaisia ollaan, mutta näillä näkymin meidät vihitään Naantalissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kawa Kirjoitettu December 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2008 Mekin sulhon kanssa turkulaisia, mutta vihkiminen ja juhla Littoisissa järven rannalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts