Story Kirjoitettu January 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2006 Kiitos vali! Tuollaista virtuaalikierrosta en ollutkaan huomannut tuolla seurakunnan sivuilla ennen! Mielestäni siellä oli aiemmin käydessäni vain se kuva siitä saarnastuolista. No mutta, tuostahan sai jo tosi hyvän mielikuvan paikasta - olen positiivisesti yllättynyt! En odottanut sen olevan ihan noin symppis-paikka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flaming05 Kirjoitettu January 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2006 ihanan paljon tullut lisää uusia turuttaria tänne ;Dtervetuloa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest memmuska Kirjoitettu January 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2006 Minä ilmoittaudun. Turussa mennään vihille huhtikuun kahdeksantena. (IIK kun jo jännittää) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ballerina172S Kirjoitettu January 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2006 Mikaelin kirkossa sanomme tahdon 12.8.06, ja suuntaamme VPK:n talolle juhlimaan sukulaisten ja ystävien kera .Mies on ehta Turkulainen, itse olen Naantalista , joskus vuosia sitten muutin Turkuun ja nyt pidämme yhteistä pesää Kaarinassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaming Kirjoitettu January 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2006 misspäin kaarinaa timanttiko? majailee? ;miten niin utelias.... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria-83 Kirjoitettu February 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2006 Täällä kanssasamaa seutua. Ollaa Raisiolaisia, mutta eiks se nyt oo melkein sama kuin Turku. Olen Asunut oikein Turussa Turussa 21vuotta.Meillä vihkiminen Raision kirkossa ja juhlapaikkana Liedon Vanhalinna.Bride-06: Teillä on sama hääpäivä kuin meillä!!! (2.9.06) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bride-06 Kirjoitettu February 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2006 Täällä kanssasamaa seutua. Ollaa Raisiolaisia, mutta eiks se nyt oo melkein sama kuin Turku. Olen Asunut oikein Turussa Turussa 21vuotta.Meillä vihkiminen Raision kirkossa ja juhlapaikkana Liedon Vanhalinna.Bride-06: Teillä on sama hääpäivä kuin meillä!!! (2.9.06) Jee!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milzi Kirjoitettu February 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2006 Olisko teillä muilla hyviä ideoita mistä täältä Turun seudulta saisi kesällä vuokrattua tuolit ja pöydät? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milzi Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 Ketäs on menossa naimisiin 5.8-06 Kuusiston kirkossa? Kiinnostaa tietää ketä on varannut aikaisemmat ajat siltä päivältä. Ja jollain on kuvaus kirkolla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyylis Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 Mä tuun tänne kanssa utelemaan, että kuka on menossa 5.8. naimisiin Maarian kirkossa? Utelias kun olen.... ;D Olis vaan kiva tietää että ketä on "vienyt" aikaisemmat vihkiajat.... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest memmuska Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 Ei olla menossa 5.8, vaan 8.4. mutta Maarian kirkossa kylläkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyylis Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 Hyvä kirkko anyway! ;DOlis vaan hauskaa tietää törmääkö johonkin naikkariin kirkossa ennen omia häitään.... :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ainopaino Kirjoitettu February 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2006 Minä kanssa!! Alun perin Pohjois-Karjalan tyttöjä, kesällä 2007 lupaudumme toisillemme elämäni miehen kanssa.(Oli muuten aika pirun hienosti sanottu ;D) Haavena olisi että meidät vihittäisiin Mikaelin kirkossa. juhlapaikasta ei vielä oo suuremmin keskusteltu, ens kesänä sit varmaan sitäkin mietiskellään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaming Kirjoitettu March 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2006 tunnustaako joku morsioista käyneensä veitemäen yläastetta...?ilmoittautumisia otetaan vastaan ;D päikky, priva tai tänne...kuulin niin monesta parista taas juorua et olisivat vihkiytymässä joten nyt kertomaan mulle oletteko naikkareitaja kukas vihitään kuusiston kirkossa 30.9.06 meidän jälkeen? meillä vihkiaika 15.30... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
johku18.8.2007 Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Manilassa mennään naimisiin 18.8.2007. Vihkipaikka hieman hakusessa vielä, kun se ei ole välttämättä kirkko... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milzi Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 tunnustaako joku morsioista käyneensä veitemäen yläastetta...?Minä, minä mutta sen sä jo tiesitkin ;D (nyt tietää muutkin) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riinu Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 Minä ja rakas aviomieheni olemme kumpikin käyneet Veitenmäen yläastetta Mies on vuosimallia -73 ja minä -75. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaming Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 milzi ;D ;Driinu: sen verran ootte vanhempia etten voi ton perusteella ajtella tuntevani...(itse olen -81) hitto.... 8-)lisää ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mirella- Kirjoitettu March 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2006 Tulin mainostamaan, Turun koko Suomen naikkarimiitti lähenee. Käykääs äänestelemässä.http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...?num=1141709230 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinsessa_Ruusunen Kirjoitettu March 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2006 Itse olen ihan täysin Turkulainen enkä muualle ees suostuis muuttamaan, mies on mansen suunnasta. Häitä olis tarkoitus viettää kesäkuun alussa 2007. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaming Kirjoitettu March 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2006 kertokaas mitä bändejä teille tulee, paljonko soittavat ja millä hinnalla.viestiä saa laittaa päikkyyn ja privalla myös... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bride-06 Kirjoitettu March 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2006 Vaarniemestä yks Vuosimallia -84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaming Kirjoitettu March 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2006 bride ;D sit tunnet kai mun kaason... sama vuosi ja koulu ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bride-06 Kirjoitettu March 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2006 bride ;D sit tunnet kai mun kaason... sama vuosi ja koulu ;DLaitoin privaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaming Kirjoitettu March 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2006 ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts