twix Kirjoitettu July 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2015 Kihla on tosi siro ja niin tulee olemaan vihkisormuskin. Miellyttää omaa silmää enemmän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu July 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2015 Kihlasormus on siro, 2,7 mm muistaakseni paksuus. Kivetön sormus. Ja tulevan vihkin paksuus on 3 mm. Vihkissä on seitsemän pientä timanttia eikä yksikään timantti ole ulkoneva. Bling bling ja tosi näyttävät tai paksut sormukset eivät ole minun tyyliäni, siksi molemmat sormukset siroja Niin ja siksikin, että haluan molempien mahtuvan sormeen yhtä aikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annatto Kirjoitettu August 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2015 Kihlana minulla on siro rivari, 15 pientä timanttia. Sen pariksi vihkiksi haluaisin siron rungon, mutta hieman isomman kiven. Nakkisormiin passaa paremmin siro, kuten jo muutamat muutkin on todenneet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
swee Kirjoitettu August 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2015 (muokattu) Mulla on aika jykevät, 2x6,0 mm leveät ja aika paksut myös, 2,60. Sormuksen koko on 16. Halusin saman rungon kuin miehellä (7,0) mutta jouduin sitten kuitenkin ottamaan 6,0 koska sormi loppui kesken Ovat rodioimatonta valkokultaa, istutus keltakultaa. Muokattu: August 20, 2015, käyttäjä: swee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts