Christabel- Kirjoitettu January 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2014 Päävärit meidän häidemme teemassa ovat punainen ja luonnonvalkoinen. Missä/kenen pukeutumissa näitä voisi hyödyntää niin, ettei ajatus mene ns. liian pitkälle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hirilore Kirjoitettu January 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2014 Meillä pukeutumisessa pääväreinä on sininen ja harmaa/hopea. Esim. mä teen varmaan itselleni sinisen huivin häämekon seuraksi, sulhanen pukeutuu (omasta tahdostaan) harmaaseen pukuun ja mun kaasot pukeutunee harmaisiin/hopeisiin mekkoihin, ja heille tulee myös siniset huivit. Idea lähti yksistä korkkareista jotka ostin vähän ennen kihlautumista ystävän häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu January 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2014 Ks. myös Morsian sulautuu servetteihin? somistuspuolelta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu January 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2014 Olen nähnyt kuvia, joissa kaasot ovat pukeutuneet teemavärin mukaisiin mekkoihin(toki tästä aiheesta on ollut keskustelua, että pitäisikö hääparin maksaa ko.mekot, jos vaativat tietyn väristä pukeutumista). Tai sitten morsiamella teemaväristä kirjailua mekossa taikka hääkimppu teemavärisistä kukista. Tai teemavärin mukaiset kengät/laukku/huivi/hiuskoriste/muut korut.. Sulhasella teemavärinen solmio/rusetti/kukkaviehe.. Onhan niitä monia tapoja toteuttaa teemaväriä myös pukeutumisessa ja sehän on sitten ihan omasta mausta kiinni, mikä on sopivasti ja mikä liikaa Itselle(eikä sulhollekaan) tosin ei taida tulla ollenkaan teemaväriä pukeutumiseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christabel- Kirjoitettu January 10, 2014 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2014 Kiitos vastauksista Täytyy katsoa tuo Tipzillan linkkivinkki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu December 29, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2015 Kengät, sulhon taskuliina, alusvaatteet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts