ynck Kirjoitettu December 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2010 Hei,mihinkäs liikkeeseen minun kannattaisi suunnata kun kaikkia liikkeitä ei kuitenkaan ehdi yhden päivän aikana koluta läpi...? missä on paras kenkävalikoima, niin että liikkeestä löytyy pienet koot heti sovitettavaksi? (helsinki, espoo, vantaa, lahti..+ muu eteläinen suomi)kiitos vastauksista jo etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu December 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2010 Itselläni on kengännumero 35.5. Aika harvassa tuntuivat olevan morsiuskengät minun koossani. Mutta ainakin Stockalla on laaja kenkävalikoima, jos siis jotkut muut kuin hääkengät kelpaavat. Muistaakseni jollain harvoilla merkeillä oli puolikkaita kokoja. 36:sta löytyy jokaiselta. 35 harvemmin. Mikä sinun kengännumerosi on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ynck Kirjoitettu December 29, 2010 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2010 Itselläni on kengännumero 35.5. Aika harvassa tuntuivat olevan morsiuskengät minun koossani. Mutta ainakin Stockalla on laaja kenkävalikoima, jos siis jotkut muut kuin hääkengät kelpaavat. Muistaakseni jollain harvoilla merkeillä oli puolikkaita kokoja. 36:sta löytyy jokaiselta. 35 harvemmin. Mikä sinun kengännumerosi on?minunkin kokoni on varmaan 35,5. aiemmat juhlakenkäni olen ostanut koossa 36 ja joutunut aina laittamaan lisää pohjallista tai kantapäähän jonkun lapun ym. ym. nyt kerrankin tahtoisin oikeasti oikeankokoiset kengät! :/ leveämpi lesti pitäisi myös olla. (normaalikin sopii mutta erityisen kapeat mallit ei..) peep-toe kengissä voisi mennä myös 35 kun niissä 36 oli ainakin ihan älyttömän iso. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu December 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2010 Hitsit kun muistan, että oliko se nyt Juhla-Asussa vai Seremoniassa, jossa oli sitä mallia/merkkiä, joka tekee puolikkaita kokoja. En vain nyt saa millään päähäni sitä merkkiä saati liikettä. Mutta joku noista se oli kuitenkin! Eli ehkäpä noissa vierailu voisi olla kohdallaan sinulle? Seremonia ja Juhla-Asuhan ovat ihan vierekkäin. Helsingissähän on myös paljon kenkäkauppoja, joista voisit löytää sopivat kengät. Esim kenkämarski, nilson, kenkäfriikki ja mikäs se yksi on... Bianco! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu December 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2010 Kysyn tänään Stilissimasta niin se on Rainbow club, jolla on puolikkaita kokoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ynck Kirjoitettu December 30, 2010 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2010 kiitos rockon. täytyypä ainakin noita kenkiä käydä sovittamassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clouet Kirjoitettu February 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2011 Mistä Lahdesta tai Lahden lähialueilta saisi hääkenkiä?Värillisiä tai valkoisia? Olen etsinyt jo pitkään kaikenmaailman liikkeistä, mutten ole löytänyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimiCassandra Kirjoitettu January 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2014 En löytänyt tällaista ketjua, joten kysytään tässä, mihin Helsingissä kannattaisi suunnata etsimään häihin soveltuvia kenkiä? Aikaa kaksi päivää, ja nyt on kenkien löydyttävä! Oman kotikaupunkini kaikki kenkäkaupat on koluttu läpi, myös hääkenkäkaupat. Jälkimmäisissä hyvin moni malli on ollut liian leveä, liian matalakorkoinen tai kärkiosa on avoin (mitä en halua). Eli Pink ja Rainbow, yhtäkään hyvää mallia ei ole tähän asti tullut vastaan... hienoa Netistä en uskalla tilata, koska luultavasti joudun 95% todennäköisyydellä palauttamaan. Siirrytään siis muihinkin kuin hääliikkeisiin. Olen valmis maksamaan max 300 euroa kengistä, jos ne ovat todella laadukkaat (perushääkengät eivät mielestäni ole...) ja niitä voi käyttää tulevaisuudessa muidenkin asujen kanssa kuin hääpuvun. Ei ole pakko olla valkoinen, mutta ei nyt mikään mustakaan..ehkä punainen tai kulta voisi sopia. Missä Hesan liikkeissä on esim. italialaisia todella kapeita kenkiä? Kääk, rupee tulee paniikki... Kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aure Kirjoitettu January 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2014 Tuli nyt ihan ensiksi mieleen Minna Parikka, en tosin tiedä onko kengät sitten sulle liian leveitä, mutta aivan syötävän ihaniahan ne on! Tuolta löytyy liikkeen sijainti ja mallistoakin http://minnaparikka.com/contact . Itse olen jostain syystä onnistunut kävelemään liikkeen ohi, mutta usein netistä kenkiä kuolanneena ^^. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hirilore Kirjoitettu January 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2014 En löytänyt tällaista ketjua, joten kysytään tässä, mihin Helsingissä kannattaisi suunnata etsimään häihin soveltuvia kenkiä? Aikaa kaksi päivää, ja nyt on kenkien löydyttävä! Oman kotikaupunkini kaikki kenkäkaupat on koluttu läpi, myös hääkenkäkaupat. Jälkimmäisissä hyvin moni malli on ollut liian leveä, liian matalakorkoinen tai kärkiosa on avoin (mitä en halua). Eli Pink ja Rainbow, yhtäkään hyvää mallia ei ole tähän asti tullut vastaan... hienoa Netistä en uskalla tilata, koska luultavasti joudun 95% todennäköisyydellä palauttamaan. Siirrytään siis muihinkin kuin hääliikkeisiin. Olen valmis maksamaan max 300 euroa kengistä, jos ne ovat todella laadukkaat (perushääkengät eivät mielestäni ole...) ja niitä voi käyttää tulevaisuudessa muidenkin asujen kanssa kuin hääpuvun. Ei ole pakko olla valkoinen, mutta ei nyt mikään mustakaan..ehkä punainen tai kulta voisi sopia. Missä Hesan liikkeissä on esim. italialaisia todella kapeita kenkiä? Kääk, rupee tulee paniikki... Kiitos! Mulle tulee mieleen Zio (http://www.zio.fi/), jossa on hyvä valikoima ainakin espanjalaisten merkkien korkkareita. Aleksanterinkadun ja Fredrikinkadun liikkeissä on varmaan laajin valikoima. Tizzianan (http://www.tizziana.fi/) liike on myös Fredrikinkadulla ja sielläkin on hyvä valikoima kenkiä jota ei löydy ihan joka kaupasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimiCassandra Kirjoitettu January 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2014 Kiitos! Näihin ainakin siis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GinnyG Kirjoitettu January 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2014 En tiedä heidän hääkenkävalikoimaansa, mutta Kenkä-Marski Mannerheimintiellä Stockaa vastapäätä on ainakin iso + siellä (on ainakin ennen ollut) laaja valikoima kaikenlaisia kenkiä - luulisi löytyvän hääkenkiäkin. Ainakin ne parit popot jotka oon sieltä ostanut on ollut tosi laadukkaat - talvikengätkin kestänyt vissiin yhdeksän talvea....! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimiCassandra Kirjoitettu January 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2014 Kiitos! Kenkä-Marskin nettisivuilta löysin yhden italialaisen valmistajan, jonka uusissa malleissa on ihanat punaiset ja korkeat lakerikorkokengät!! Eipä vaan varmasti ole vielä tullut Suomeen. Mennään katsastamaan nämä liikkeet läpi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimiCassandra Kirjoitettu March 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2014 Kiitos vinkeistä! Löysin ihanat punaiset kiiltonahkakorkkarit nilkkaremmillä Fredan Red Shoesta Ne olivat ainoat kengät varmaaan kymmenestä kenkäkaupasta, jotka pysyivät jalassa ja onneksi myös kauneimmat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanitas Kirjoitettu March 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2015 Vieläkös Bellissima on olemassa? Siellä on paljon pieniä kokoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu July 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2015 Mäkin aloittaisin Ziosta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts