NYC 151015 Kirjoitettu August 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2015 Pienet kun on häät (3 vierasta), niin excel on riittänyt mainiosti Google on maailman kätevin, en tiedä mitä näistäkään häistä olis tullu ilman sitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuikulainen Kirjoitettu August 12, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2015 Kynää ja paperia mäkin aattelin vaan käyttää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu December 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2015 Perinteiset kynä ja paperi. Jonkin verran kuvia tulostelen. Näille papereille on hääkansio -niminen mappi. Kännykän laskin on käytössä myös, ja tulokset päätyvät paperille. Puhelimessa on Wedding countdown. Jos on Lumialle jotain kivoja hääaiheisia sovelluksia, saa vinkata Itse en ole jaksanut perehtyä.Kirjastosta olen joitakin hääaiheisia kirjoja ja häälehtiä lainaillut.Ja sitten on tietysti nämä amoriinin ja naimisiin.infon tietosivut. Ja ihan ehdottomasti tämä naikkareiden hääfoorumi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu December 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2015 Minä kirjoitan kaiken perinteisesti kynällä vihkoon, mies naputtaa vieraat ja budjetit Exceliin. Tuo häälaskuri täytyykin muistaa laittaa puhelimeen, hyvä kun Minitikru mainitsit! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilvilinna94 Kirjoitettu January 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2016 Minä kirjoittelen puhelin muistioon ja kynällä vihkoon. Mutta nyt innostuin selaamaan appstoresta hää appien valikoimaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu June 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2016 Häitä suunnitellessa useimmiten ovat auki word ja pinterest. Puhelimella olen kokeillut paria appsia, kuten tätä, tätä ja tätä, mutta kokeilut jäivät lyhyiksi. Tarvittavien tietojen lisääminen oli tehty liian hankalaksi. Jos olisi halunnut esimerkiksi lisätä budjettiin hunnun hinnan, se huntu piti scrollata esiin aivan tajuttoman pitkästä luettelosta. Lisäksi joku noista sovelluksista hukkasi lisättyjä tietoja ja kaatuili jatkuvasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennajanikaa Kirjoitettu January 10, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2017 Häitä suunnitellessa käytän kynää ja paperia. Pinterestiä tulee selattua joka päivä ja siellä onkin muutama inspiraatio kansio tehtynä. Puhelimessa on muuta appi. Tietenkin myös nämä hääfoorumit, -blogit ja -lehdet! Ajattelin jossain vaiheessa aloittaa omankin hääblogin, jonne kirjata häidensuunnitelmia ylös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumen Kirjoitettu January 12, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2017 Tosi hyviä linkkejä laitettu täällä, kiitokset Tipsisille, otin noista monta talteen. Itse olen käyttänyt nyt suunnittelun alkuvaiheessa ainoastaan Pinterestiä, jonne olen tehnyt boardeja. Kokoan sinne eri sivuilta omia suosikkeja ja vaihtoehtoja esim. valokuvaajia ja juhlapaikkoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myyräz Kirjoitettu January 12, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2017 Pinterestiä tykkään itsekin selailla. Lisäksi teen hääkansiota ideoista ja leikkelen siitä kuvia häälehdistä, näin kansio säilyy muistona eikä tarvitse häälehtiä enää häiden jälkeen pölyttää kaapissa Kännykkään latasin pari hää-appia mutta en itse kyllä tykännyt :s Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MP2015 Kirjoitettu February 23, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2017 Paperia ja kynää Ja tietokone varmasti! Joku sellainen kansiotyyppinen muistikirja olis ihan ässä! Mies taatusti laittaa kaiken Exceliin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu April 1, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2017 Käytän exceliä listatakseni vieraat, heidän ruokarajoitteensa, hääpäivän aikataulun sekä budjetin. Internet on käytössä, mutta enpähän sen kummempia välineitä tai mitään appseja kaipaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiutautintti Kirjoitettu April 2, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2017 Vannoutuneena listaihmisenä käytän exceliä ja teen sen avulla listoja jotakuinkin kaikesta . Kynä ja paperi = hääkansio on täälläkin käytössä, samoin pinterest. Niin ja tietysti tämä foorumi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptionHenna Kirjoitettu April 23, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2017 Excel, Word, Pinterest ja Instagram. Tietysti perinteiset kynä ja paperi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts