Haapukupaiva Kirjoitettu December 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2013 15.1.14 vietetään ensimmäisen kerran Käytä hääpukuasi-päivää. Naiset voivat pukeutua tästä lähin hyvällä omalla tunnolla kerran vuodessa hääpukuunsa.Pukua voi käyttää joko yksin kotona, järjestää teemakutsut ystäville tai käyttää pukua vaikka koko päivän töissä ja muilla asioilla.Tehdään tästä ihana tapa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu December 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2013 Tyokavereiden ja pomon ilmeet lienee nakemisen arvoiset, jos ilemstyisin toihin haapuvussani! Saattaa olla, etta passittaisivat laakarille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hattara82 Kirjoitettu December 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2013 Ihanaa! Tosin saattaa olla, ettei se mene enää kiinni tuossa vaiheessa tammikuuta...Sellainen kitudieetti vielä menossa, että kyllä häiden jälkeen ruoka maistuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah13 Kirjoitettu December 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2013 Mistäs tämmönen tuli, kiva juttu. Sattuu synttärit olemaan just siinä, pitäs kai jonkunlaiset juhlat laittaa pystyyn ja puku päälle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmoriitta Kirjoitettu December 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2013 No tämäpäs hauska idea. Koska mun hääpukuni oli mekko + liivi -kombo, luulen, että voisin ihan helposti mennä se päällä töihin. Jotkut ehkä ihmettelisivät, että miten mulla on mekko, mutta muuten tuskin kukaan edes tajuaisin, että kyseessä on nimenomaan häämemmi. Laitetaanpa harkintaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piitu_ Kirjoitettu January 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2014 Mua saattaa ehkä ihan semisti harmittaa etten pääse itse tuohon päivään osallistumaan, miehen työssäoppimisjakson takia kun asustellaan nyt väliaikaisesti taas porukoiden luona eikä puku ole täällä vaan 200km:n päässä kotona Tampereella. Onneksi ei kuitenkaan ole mikään maailman virallisin juhlapäivä tuo, pidän sitten vaikka jonkun ihan oman "käytä hääpukuasi-päivän" sitten jos ja kun jossain välissä lähdetään pikaseltaan kotona käväsemään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts