SleepingSun Kirjoitettu July 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2009 Kaasona sain lahjan hääjuhlassa lyhyen kiitospuheen kera. Se lämmitti mieltä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennitys Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 Meillä on sama ajatus, kuin toukokuu-08:lla. Eli aiomme pitää yhdessä sulhasen kanssa kiitospuheen häissämme, jossa kiitämme erityisesti vanhempiamme (maksavat lähes koko lystin) sekä meitä järjestelyissä auttaneita ystäviä (kaaso, bestman, morsiusneito, kukkaistytöt, seremoniamestarinna sekä muut meitä avustaneet ystävät). Muistamme todennäköisesti bestmaniä, kaasoa, morsiusneitoa, seremoniamestaria ja kukkaistyttöjä joillai pienillä lahjoilla samalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisa85 Kirjoitettu August 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2009 lahjukset jaetaan näillä näkymin juhlan aikana samalla kun kaikkia kiitellään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
einju Kirjoitettu August 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2009 Pari päivää häiden jälkeen käytiin viemässä lahjat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofraia Kirjoitettu September 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2009 Me annettiin kaasojen ja bestmanin lahjat hääpäivän iltana juhlien loppupuolella. Ei haluttu jättää lahjojen antamista juhlien jälkeen, koska lähdettiin jo maanantaiaamuna (lauantain häiden jälkeen) häämatkalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu September 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2009 Meillä bestman sai kiitoslahjaksi taskumatin jonka mies antoi kahden kesken ennen juhlia. Kaaso sai jo ennen häitä huivin ja laukun pukuunsa ja nyt olisi vielä häämatkalta tuotu kiitoslahja antamatta, kunhan nyt vaan saataisiin päivätyöläisen ja iltatyötätekevän aikataulut yksiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu September 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2009 Me todennäköisesti annetaan todistajille lahja, kun palataan Suomeen ja seremoniamestareille hääjuhlan jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Tuula_* Kirjoitettu September 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2009 Juuri ennen vihkimistä kun kaasot pukivat minua ja valmistauduttiin skumppaa hörppimällä juhlaan, saivat valita laittavatko korut (helmistä teetetyt käsikorut ja korvikset) juhlaan vai ei. Häämatkalta toimme vielä kaikille ne varsinaiset arvokkaammat lahjat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu September 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2009 Mulla on vielä avustajien lahjat ostamatta. Ennen häitä en ehtinyt, ja nytkin on ollut kaikkea kiirettä. Mies ei luultavasti osta bestmaneille mitään, koska maksoi heidän vuokrapukunsa. Minä ajattelin ostaa kaasolle Nomination-rannekorun. Muiden avustajien lahjat ovat vielä mietinnässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taimiska Kirjoitettu October 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2009 Kaasolle annoin lahjan (nomination-rannekoru) häiden jälkeisenä aamuna hääpaikkaa siivotessa. Ei mikään kaikkein paras ja hienoin tilanne, mutta ennen häitä en ehtinyt - ei tullut sopivaa tilaisuutta vaikka olisin halunnut antaa sen silloin - ja hääjuhlassa en voinut kun tiesin että rupean vollottamaan. Niin kuin rupesinkin ja siinä sitä sitten nyyhkittiin...Mulla oli maailman ihanin kaaso ja olen yrittänyt muistaa häntä kiitellä kaikissa mahdollisissa tilanteissa, toivottavasti olen onnistunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu October 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2009 Kuvamateriaalia taitanee tulla albumin muodossa heti, kun saan väännettyä. Juhlissa olen nähnyt lahjanantoperformanssin vain kerran, silloin taisi olla bändin 1. tauolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuera Kirjoitettu February 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2010 Annettiin häissä pienenä ohjelmanumerona kaason ja bestmanin lahjat. Kutsuimme avustajat meille illalliselle myöhemmin, jolloin annoimme heille vielä valokuvaniput päivän tapahtumista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyrica Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 Itse olen ajatellut kaasoja kiittää todennäköisesti etukäteen, ettei unohdu, eli edellisenä päivänä, kun olemme koristelemassa juhlapaikkaa (mikäli siis toinenkin kaasoista pääsee paikalle). Tai jos molemmat eivät ole paikalla, niin ehkä kiitämme heitä äitini synttäreillä kuukauden päästä häistä, kun sinne molemmat kuitenkin tulevat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmiä Kirjoitettu March 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2010 Lahjoin kaasojani moneen otteeseen häiden jälkeen. Ensin toin heille pienet muistot minihäämatkaltamme, sitten järjestin heille illallisen ja viimeiseksi annoin heille joululahjaksi korut. Kaikki nämä olivat muutaman kuukauden sisällä häistä. Sinä aikana tapahtui niin paljon, että kaasot varmasti ymmärsivät, kun kaikki ei ollut heti valmiina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellen Kirjoitettu August 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2011 Annoin kaasoille lahjat päivä ennen häitä. Oltiin kaasojen kanssa yötä vanhempieni luona ja ajattelin että silloin oli sopiva hetki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salla_90 Kirjoitettu November 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2011 Me pidetään hääjuhlassa ensin "tietovisa" bestmanin, kaason, sulhaspoikien ja morsiusneitojen kesken kun lapset ovat poistuneet kahdeksan aikaan (kaikki avustajat siis täysi-ikäisiä). Samalla kun julistetaan voittaja, annetaan jokaiselle lahja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bridezilla2013 Kirjoitettu April 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2013 Itse ajattelin, et annettais hääpäivän aamuna lahjat, lisäksi juhlassa vielä julkisesti kiitettäisiin. Lisäksi meillä on muutama muu henkilö, jotka ovat jollain tavalla apuna hääpäivänä, mutta ei välttämättä aamusti mukana, ja heille ajattelin, että kävisin julkisen kiitoksen lisäksi jossain vaiheessa juttelemassa ja antamassa pienet lahjat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sennay Kirjoitettu April 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2013 Olemme kaasojeni kanssa häitä edeltävän yön samassa paikassa (ainakin näin on suunniteltu), joten annan lahjat heille tuolloin. Jos suunnitelmamme ei toteudu, niin sitten annamme lahjat jossain vaiheessa juhlaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariki Kirjoitettu May 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2013 Minäkin todennäköisesti vietän häitä edeltävänyön kaasojen kanssa meillä. Ajattelin antaa lahjat hääpäivän aamuna kun heräämmme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
weeper Kirjoitettu August 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2013 Minä ajattelin antaa lahjat yllätyksenä häissä loppuillasta ja pitää samalla pienen kiitospuheen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu November 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2013 Ajattelin antaa kiitoslahjat edellisenä iltana, kun yövyn kaasojeni kanssa. Hääjuhlaa mietin ensin, mutta totesin, että lahja saattaa helposti hukkua siellä. Hääjuhlassa pidän kuitenkin puheen, jossa kiitän mm. kaasoja ja bestmaneja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu November 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2013 (muokattu) Me annoimme kiitoslahjat jonkin aikaa haiden ja haamatkan jalkeen. Emme edes hommanneet lahjoja ennen haita, oli niin paljon mietittavaa, etta se jai, ja halusimme antaa jotain oikeasti mieleista eika ostaa vain jotain kiireessa. Tuntuvat olleen tyytyvaisia, kaasoni ainakin kayttaa lahjaksi saamaansa korua jatkuvasti Jos olisimme saaneet lahjat hommattua aiemmin, olisimme varmaankin antaneet ne haiden jalkeisena paivana, jolloin jatkoimme juhlimista kaveriporukalla. Muokattu: November 14, 2013, käyttäjä: Roslin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
esssie Kirjoitettu October 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2014 Kaasot sekä mun saavat lahjansa hääpäivän aamuna, yövymme kaasojen kanssa vanhempieni luona häitä edeltävän yön Mies antaa bestmanin lahjan todennäköisesti myös hääpäivän aamuna. Muut avustajat saavat lahjansa sitten jossain sopivassa vaiheessa juhlaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu October 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2014 Me annetaan häiden jälkeen. Itse kaasona toimiessani olen myös saanut kiitoslahjat jonkin verran häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts