ellulou Kirjoitettu November 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2013 Hei! Onko kokemuksia pitopalvelu Nina Rowlandista, Pirkanmaan alueella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmisimpukka Kirjoitettu January 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2014 moi en voi suositella ruuat on huonolaatusia ja palvelu täysin luokatonta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neomi Kirjoitettu August 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2014 Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennimus Kirjoitettu May 29, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2015 Minä kaipaisin myös kokemuksia, koska tämä on meillä vaihtoehtona! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Kirjoitettu July 28, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2015 En suosittele minäkään. Olin vieraana juhlissa, joissa oli pitopalvelu täältä... Menu antoi ymmärtää enemmän kuin mitä oikeasti oli, ruoka ei ollut kummoista maultaan tai laadultaan ja kakku loppui kesken. Omissa häissäni ja ystäväni häissä oli ruoat Pito-Kalaasilta, suosittelen siis Pito-Kalasia lämpimästi näiden kahden kerran perusteella! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaakeli Kirjoitettu October 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2015 Olemme perheeni käyttäneet hänen palveluitaan jo vuosia. Nyt itse morsiamen. Nina on luonut meidän juhlista täydellisiä. Hänellä on upeat astiat..hän luo kauniita kattauksia. Pöydät eivät ole koskaan tylsiä. Ruoat ovat maukkaita ja hän on ollut erittäin joustava palveluistaan. Tämän vuoksi myös yrityksemme luottaa hänen taitoihin. Vieraat ovat olleet aina erittäin tyytyväisiä. Koskaan mikään ei ole mikään loppunut kesken. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts