Nanzku84 Kirjoitettu June 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2006 Mä tahtoisin pyytää kaasojani kauniin runon kera, joka liittyy kaasouteen itse kun en ole mikään runoilia niin ajattelin kysyä täältä, oisko kellään mitään kaunista runoa jolla voisi pyytää kaasoksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Rory- Kirjoitettu June 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2006 Käy katsomassa mun päikyssä sivulla 2 on mun kaasolle tekemä kutsuni.Runo tahdon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miss elokuu Kirjoitettu July 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2006 Minä lähetin tänään kutsun kaasoille jossa luki seuraavaa...Kortin sisäsivulla yläreunassa luki:Olemme päättäneet lopettaa pitkäaiaikaisen seurustelun 18.8.2007 :-Xmorsian ja sulhanen samalla sivulla esitin pyynnön seuraavasti:Tulisitko kanssani prinsessaunelimia sovittamaan,Jaksaisitko kuunnella,kun alan hääsuunnitelmistani juoruamaan?Olisiko sinulla kenties hetki aikaa auttaa juhlia järjestelemäänAuttaisitko päivästämme tekemään sellaisen,jota ei pysty unohtamaan?Yksin et joutuis urakkaa toteuttamaan, vaan olen valinnut ystävänsinua työssäsi auttamaan.V.P heti kun olet päätöksen valmis tekemään.Pystythän salaisuuden pitämään, ettei alajuorun siemen itämään.Aiomme muillekin asiasta kertoa ilman muuta, mutta odottelemme vielä toukokuuta.Minusta runo oli juuri sopivan naiivi tarkoitukseensa ja sanoma tulee varmaan kuitenkin selväksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krista Gabriella Kirjoitettu December 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2006 mä lähetin ystävälleni tekstiviestin jossa oli että olisitko 2.6.07 tukenani,auttaisitko järjestelyissä ja jaksaisitko kuunnella hömpötyksiäni?tulisitko kaasokseni,sillä sinä olet se minun ystäväni jolle sydämeni sanoo tahdon <3? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merjas Kirjoitettu May 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2009 Olisiko kellään sellaista, joka sopisi bestman-kutsuun? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varjo Kirjoitettu May 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2009 Minä lähetin tänään kutsun kaasoille jossa luki seuraavaa...Kortin sisäsivulla yläreunassa luki:Olemme päättäneet lopettaa pitkäaiaikaisen seurustelun 18.8.2007 :-Xmorsian ja sulhanen samalla sivulla esitin pyynnön seuraavasti:Tulisitko kanssani prinsessaunelimia sovittamaan,Jaksaisitko kuunnella,kun alan hääsuunnitelmistani juoruamaan?Olisiko sinulla kenties hetki aikaa auttaa juhlia järjestelemäänAuttaisitko päivästämme tekemään sellaisen,jota ei pysty unohtamaan?Yksin et joutuis urakkaa toteuttamaan, vaan olen valinnut ystävänsinua työssäsi auttamaan.V.P heti kun olet päätöksen valmis tekemään.Pystythän salaisuuden pitämään, ettei alajuorun siemen itämään.Aiomme muillekin asiasta kertoa ilman muuta, mutta odottelemme vielä toukokuuta.Minusta runo oli juuri sopivan naiivi tarkoitukseensa ja sanoma tulee varmaan kuitenkin selväksi...Aivan ihana... Tähän on vähän vaivaa jo nähty, ja vaivaahan se kaasokin joutuu näkemään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Myrtus Kirjoitettu May 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2009 Tein kaasoaiheiden haikusikermän:Tiedossa tuskaariehuva morsian eisinua säästäkiristää hihnaanyreän viestin saat josväärältä näytätunohda aikaantaudu käyttöön hullunhappaman lehmänkauniskaan runotai harkittu lahja eiharmia korvaaharkitse vielävoit vielä kieltäytyäpakkopullastaulkona kesälähde vaikka rannalleunohda hanhinauti elostaälä anna kenenkäänvuotta pilataaskarteluillatehdyillä ongelmillatai marinalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu May 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2009 jäin miettimään onko tämä morsion kutsu kaasolle, kaason vastaus morsiolle vai ajatelmavuoropuhelu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu May 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2009 ^^ Mä en ehkä tajuaisi tuosta että mua ollaan pyytämässä kaasoksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsia Kirjoitettu May 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2009 Minäki oon niin junde, että haluaisin mieluumin sellasen loppusoinnullisen renkutuksen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyytiäinen Kirjoitettu May 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2009 tää olikin mulla kyllä jo tuolla kaasoksipyytämis-keskustelussa, mutta tämmösen väkästelin:tulisitko kaasoksenikukkakimpun kantajaksitärkeänä päivänänihenkiseks tueksi herkän neion?Tulisitko kaasoksenikaupat läpi juoksemahankuplajuomat valitsemahankokemattoman keralle?ja vastaukseksi sain:Kyllä kaasoksi rupeanmorsiolle mainiolle,vaimoksi valitulle,ystävälle ylimmälle,naapurilleni nätille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsia Kirjoitettu May 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2009 Ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aihio Kirjoitettu January 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2012 tää olikin mulla kyllä jo tuolla kaasoksipyytämis-keskustelussa, mutta tämmösen väkästelin:tulisitko kaasoksenikukkakimpun kantajaksitärkeänä päivänänihenkiseks tueksi herkän neion?Tulisitko kaasoksenikaupat läpi juoksemahankuplajuomat valitsemahankokemattoman keralle?ja vastaukseksi sain:Kyllä kaasoksi rupeanmorsiolle mainiolle,vaimoksi valitulle,ystävälle ylimmälle,naapurilleni nätille.awwww... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu October 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2013 Toisesta foorumikeskustelusta: Oisko aikaa sulla,xx.xx.200x kanssammejuhlimaan tulla?Ylläsi ois juhlapuku,lähellä myös meidän suku.Tehtäviäkin voidaan antaa,jos vain tahdot kaason viittaa kantaa? KAASON VALTAKIRJAOlet nyt lukuisista varoituksista huolimatta päättänyt suostua vaativaan tehtävään; tulevan rva *****:n tueksi hänen häähössötyksissään. Tehtävä ei ole helppo; tuleva rva ***** on tunnettu ailahtelevaisesta mielestään ja kärsimättömästä luonteestaan. Lisäksi taipumusta löytyy myös hermojen palamiseen omien vanhempien kanssa. Jotta tehtävä ei tuntuisi ylitsepääsemättömältä, suosittelen käyttämään jotakin tai kaikkia paketin osia ennaltaehkäisemään ja parantamaan tulevan rva *****:n viirauksista mahdollisesti syntyviä traumojaSisältö:* 1 paketti särkylääkettä (käytetään silloin, kun morsian aiheuttaa ylimääräistä päänsärkyä häähörsellyksillään)* 1pkt nenäliinoja (kyyneleiden pyyhkimiseen)* 1 kahvipaketti (askarteluhetkien iloksi)* 1 suklaalevy (kaason hemmotteluun, suositellaan nautittavaksi varsinkin rankan askartelu/ suunnittelu rupeaman jälkeen)* 1pkt laastereita (pieniin haavereihin: "Ei! Ei niillä saksilla sormia leikata!")* neulan ja lankaa (mahdollisiin korjausompeluihin. Huom! Morsiamen rikkinäisiä aivoja näillä ei voi korjata)* 1 tyhjä kirjanen (suositellaan purkamaan tähän kaikki aggressiot, suuttumukset, ärtymykset, ideat, ajatukset, ilon ja onnen hetket)* 1 kulmakansio (kaikkien oleellisten ja epäoleellisten papereiden säilyttämiseen)Ja vielä lisäksi:ValtakirjaTäten minä, __________________________ (synt.______ ), valtuutan rakkaan ystäväni ja kaasoni________________________:n (synt. _______ )kaatamaan niskaani sangollisen jääkylmää vettä, jos hössötykseni riistäytyy täysin käsistä ja näin ollen se vahingoittaa kanssaeläjieni henkistä hyvinvointia. Veden kaataminen on sallittua myös, jos mitkään muut toimenpiteet eivät tilanteeseen sovellu tai ovat riittämättömiä, tai jos veden kaatamatta jättäminen olennaisesti pahentaisi tilannetta.Paikka _____________Aika _______________Valtuuttaja ___________________________Allekirjoituksen oikeaksi todistaa _________________________TAHDONAina valitetaan siitä,että nykyään ihmiset tahtovat liikaa.Mitä pahaa siinä on?Tahdon nimittän, että tiedät,että olet minulle tärkeä.Tahdon, ettet lähde luotani poismitään sanomatta.Tahdon, että annat anteeksi ilkeätsanani ja muut vikani.Tahdon, että voimme pitää hauskaakeskenämme ja nauraa.Tahdon kiittä kaikestamitä olet tehnyt vuokseni.Tahdon olla iloinen siitä,että olet ystäväni.Tahdon, että vielä monenvuoden päästä olemme ystävät.Tahdon hymyillä sinulle tänään,huomenna ja aina.Tahdon, että vietät mukavan elämän.Tahdon, että löydät onnen elämääsi.Tahdon, ettei kukaan särje sydäntäsi.Tahdon, että löydät rakkauden.Tahdon, että olet onnellinen.Tahdon, että kukaan ei puukota sinua selkään.Tahdon, että elät pitkään.Tahdon, ettei tiemme eroa.Olen iloinen siitä, että olet ystäväni.Tahdon, että tiedät, että olet minulle tärkeä; olet monin tavoin tehnyt minusta sen mitä olen tänään.Tahdon, että vielä monen vuoden päästä olemme ystävät.Tahdon, että voimme pitää hauskaa keskenämme ja nauraa.Tahdon, etteivät tiemme koskaan eroa.Pyydän tätä, koska olet ystäväni vuosien takaa.Olemme kulkeneet monia teitä yhdessä ja erikseen mutta kuitenkin aina toisemme muistaneet ja ajatuksissa kantaneet.Olet minulle tärkeä tänään, huomenna ja aina.Tahdon jakaa kanssasi elämän ilot ja surut, arjen ja juhlan.Tahdon tarjota apua, kun sinä sitä minulta pyydät. Auttaisitko sinä minua nyt?Jaksaisitko kuunnella, kun alan hääsuunnitelmistani juoruamaan?Olisiko sinulla kenties hetki aikaa auttaa juhlia järjestelemään,auttaisitko päivästämme tekemään sellaisen, jota ei pysty unohtamaan? Olisitko valmis suunnittelun ilot ja alamäet kanssani jakamaan? Olisitko tukenani, turvanani ja olkapäänäni, eläessäni elämäni mielenkiintoisinta aikaa?Olen kerännyt pussiin kaikkea kivaa, joilla pääset alkuun: muistivihko johon voit kerätä ajatuksiasi, kun ne alkavat harhailemaan. Särkylääkettä helpottamaan pahinta stressiä, shampanjalasillisen kuplia, jotka kertovat ilosta ja juhlimisesta suunnittelun keskellä. Jotain aavistusta väreistä, joiden toivon meitä ympäröivän. Sydämen joka muistuttaa siitä, mihin luottaen onnistumme yhdessä, sekä kunnon pyyhkeen johon voit pyyhkiä silmät, kun tuntuu siltä, että tiivisteet ovat pettäneet.Kulkisitko kanssani läpi päivän, jolloin minä sanon TAHDON jalupaan rakastaa sekä hyvinä että pahoina päivinä, aina kuolemaan asti? Tulisitko sinä, rakas ystäväni ____________ kaasokseni elokuun 7. päivänä 2010? Kaason vip-passiSaatte kunnian olla yömyöhään saakkakoristelemassa juhlatilaa häitä edeltävänä iltanaja hääpäivän aamuna herätä kukonlauluunsekä raahata hermostunutta, mutta iloistamorsianta pitkin kaupunkia kampaajalle ja meikkiin.Lopuksi saatte vielä kunnian ripustaamorsiamen päälle morsiuspuvun. Pari muuta ideaa täällä, esim: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts