sannaannas Kirjoitettu February 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2009 Nostelenpas tätä ketjua jos joku tietäisi mistä löytyisi nättiä mekkoa 1,5 vuotiaalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laguna Kirjoitettu February 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2009 Meillä päänvaivaa aiheuttaa 12 ja 14-vuotiaiden morsiuslasten vaatteet. Mutta varmaankin ostamme heille vain samanlaiset mutta eri väriset kotelomekot tms. Kyseessä siis omat lapset, joille ei ihan enää mitään prinsessamekkoja saa puettua päälle . Mutta luotan että H&M:lle, Vilaan tai Vero Modaan jotain tarkoittamiamme mekkoja tulisi keväällä myyntiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eedith Kirjoitettu February 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2009 Meille tulee 2 morsiustyttöä (3 ja 6 -vuotiaat), joille ostin samanlaiset mekot, bolerot, kengät, korut ja sukkahousut. Me maksettiin ne itse ja tytöt saavat pitää asunsa juhlien jälkeenkin. Mekot ovat hopeiset ja niille on varmasti käyttöä jatkossakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
o&m Kirjoitettu February 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2009 Minä tilasin 8 vuotiaalle tyttärellemme, joka siis on morsiusneitona, puvun Fiesta Finlandilta http://www.fiesta.fi/cat/index.php Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikkeli Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Tilasin Ellokselta morsiustytöille mekot, jotka äitini koristelee mun pukuun sopivilla koristeilla (kangaskukka ja hameosaan mun puvun silkkiä). Maksoimme itse, koska hinta ei ollut paha eli 70 euroa yhteensä kahdesta puvusta ja näin tytöt saavat muistoksi ja palkinnoksi mekot itselleen. Tyttöjen äiti eli serkkuni olisi myös suostunut maksamaan mekot mutta taisi olla ihan tyytyväinen kun tarjouduimme.Linkki Elloksen sivulle: http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=#Mun päikyssä on kuva sellaisena kuin suunnittelimme sen äidin kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fairie Kirjoitettu March 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2009 ...mutta mun mielestä, jos hääpari tahtoo morsiustytön pukeutuvan johonkin tiettyyn mekkoon, pitäisi hääparin se myös maksaa...Juuri näin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fairie Kirjoitettu March 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2009 Tilasin Ellokselta morsiustytöille mekot, jotka äitini koristelee mun pukuun sopivilla koristeilla (kangaskukka ja hameosaan mun puvun silkkiä). Maksoimme itse, koska hinta ei ollut paha eli 70 euroa yhteensä kahdesta puvusta ja näin tytöt saavat muistoksi ja palkinnoksi mekot itselleen. Tyttöjen äiti eli serkkuni olisi myös suostunut maksamaan mekot mutta taisi olla ihan tyytyväinen kun tarjouduimme.Linkki Elloksen sivulle: http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=#Mun päikyssä on kuva sellaisena kuin suunnittelimme sen äidin kanssa.Tuo pukuhan on nätti ilman mitään lisäkoristeitakin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuitu Kirjoitettu March 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2009 Meidän pienemmälle tulee tämä päälle, tosin vaihdan tuon vyötärönauhan suklaanruskeaan satiininauhaan.Ja isommalle tulee omenanvihreä mekko ja luonnonvalkoinen/Ivory bolero . Ja hänellekin lisään tuon nauhan vyötärölle. Valitettavasti tästä puvusta en saa liitettyä kuvaa tänne.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasten Juulia ja Joonatan Kirjoitettu April 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2009 Olet kopioinut kuvan luvatta verkkokaupan sivuilta.Meidän pienemmälle tulee tämä päälle, tosin vaihdan tuon vyötärönauhan suklaanruskeaan satiininauhaan.Ja isommalle tulee omenanvihreä mekko ja luonnonvalkoinen/Ivory bolero . Ja hänellekin lisään tuon nauhan vyötärölle. Valitettavasti tästä puvusta en saa liitettyä kuvaa tänne.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TsN Kirjoitettu July 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2009 Meille tulee näillä näkymin morsiusneidoksi siskon tytär (8 v.) sekä mieheni siskon poika (8 v.). Mekkona on siskoni tekemä morsiusneidon puku, jonka hän kymmenen vuotta sitte teki isosiskolleni. Vähän muokataan sitä nykyaikaisemmaksi ja mekkooni sopivammaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afrodita Kirjoitettu October 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2009 Minusta tuo maksupolitiikka riippuu vähän aina tilanteesta. Itselleni ehdotettiin nuoria serkkujani morsiustytöiksi ja heidän äitinsä myös aikoi maksaa itse puvut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu October 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2009 Ostimme eBaysta morsiustytölle kaksi mekkoa (ensimmäisestä ehti kasvaa ulos ennen häitä, sen myin jo aiemmin eteenpäin). Tyttö saa käyttää mekkoa juhlamekkonaan koon ollessa sopiva ja jos kunto on hyvä vielä ensi vuoden puolella, myyn sen eteenpäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennitys Kirjoitettu November 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2009 ( kuva David's Bridal )Tällaiset tulee mun kahdelle morsiustytölle. Isommalle väri Watermelon ja pienemmälle väri Rose petal. Molemmille tulee mekkoihin Truffel -väriset rusettivyöt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jomppa78 Kirjoitettu January 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 Morsiustytölle on etsinnässä mekko. Yhden täydellisen löysin, mutta hinta hieman kirpaisee http://www.bridezillas.fi/juhlapuku-tytoille-p-2351.htmlOliskohan tuon tyyppinen vaikea itse ommella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts