Guest JessiBride Kirjoitettu July 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2006 Ajattelin pyytää ystävääni (jo/vasta) ensi vuoden puolella. Silloinkin jää häihin aikaa 7 kk. Eihän tässä vaiheessa vielä mitään kaason avustuksia tarvita. Saan näin harkinta-aikaakin asiaan, koska olen hiukan kahden vaiheilla :-/.Mielestäni kaasoja ei voi olla k. yksi eli se, joka on alttarin lähettyvillä, auttaa pukemisessa tms. Muut ovat ystäviä, jotka haluavat auttaa. Useamman kaason ymmärtää silloin, jos kyseessä on yli satapäiset häät. Mutta tuskin sitä montaa kukan pitelijää tarvitsee. Mutta jokainen tekee asiat tavallansa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JenniS Kirjoitettu July 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2006 Hääpäivä on tosiaan elokuussa 2007 ja kaason olen jo valinnut ja pyytänytkin. JOssakin oli että olis hyvä valita kaaso 4kk ennen häitä mut mä halusin jakaa tän salaisuuden jonkun kanssa ja kukapa muu olis siihen parempi kun kaaso? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pfg Kirjoitettu July 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2006 Mulla on jo kaaso vaikka hääpäivääkään ei oel tiedossa:) Varmuuden vuoksi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JessiBride Kirjoitettu July 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2006 Mun oli pakko jakaa salaisuus ja samalla tehdä valinta. Kaasoa on nyt pyydetty ja valinta tehty odottaminen on kamalaa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satuliini^ Kirjoitettu August 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2006 häät on ensi kesänä (2007) ja siskolleni kerroin asiasta. hän tulee avrmaan olemaan kaasoni. siskoni on vielä ainut kuka tietää häistämme. kerron varmaan siskolle kaason pestistä kun mies on päättänyt kenet haluaa betsmaniksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest meriharakka Kirjoitettu December 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2006 Sisko pyysi minua kaasoksi jo kaksi vuotta ennen häitä. Bestman oli jo tuolloin kirjoittanut puhetta häihin parin vuoden ajan Taisivat nämä valinnat olla selvät jo kaikille osapuolille... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sode Kirjoitettu December 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2006 Mulla kaasoksi tuleva ystävä ollut selvillä aina..virallisesti pyysin häntä kaasoksi kuitenkin n. vuotta ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krista Gabriella Kirjoitettu December 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2006 pyysin kun häihin oli jäljel 6,5kk Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinski Kirjoitettu December 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2006 Pyysin kun kirkko oli varattu eli vajaa vuosi etukäteen.Tosin käskin heitä kesällä unohtamaan koko häät vuoden vaihteeseen saakka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintti_vaan Kirjoitettu December 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2006 Pyysin kaasoja heti kun tiesin tarkan ajankohdan tällöin oli yli vuosi vielä aikaa mutta ainakin ehtivät kieltäytyä jos eivät olisi halunnut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyynikko naimisiin Kirjoitettu January 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2007 heti pvm sopimisen jälkeen , muistaakseni samalla viikolla, kun varattiin kirkko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ar-wen Kirjoitettu January 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2007 Häät ovat heinäkuussa ja toinen kaaso on jo lupautunut tehtävään...Tässä parin päivän sisällä pitäisi kysyä toiselta kaasoehdokkaalta suostuuko hän. Ollaan kyllä jo monia vuosia sitten lupauduttu toistemme kaasoiksi. Itse olen jo velvollisuuteni toteuttanut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisupussi Kirjoitettu January 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2007 Hih, meillä on ainakin yksi kaaso kaasoillut henkisesti jo pidemmän aikaa. Suunnilleen siitä kun alettiin seurustelemaan. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeddyBear Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 Mie pyysin kaasoa ennekuin oltiin päätetty ees päivämäärä... eli vajaa vuos etukäteen ;D ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinjamaya Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Pyysin ystävääni kaasoksi jo paljon ennen kuin hääpäivästä oli edes tietoakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragonpride Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Heti kun hääpäivä oli sovittu eli puolta vuotta ennen. Toista kaasoa pyydän viikonloppuna... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
oranssi Kirjoitettu January 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2007 Voi elämä. minä en oo etes kaasoa viel kysynykkään.. eik äbestmannikaan oo selevillä.. :-[ tosiaalta en usko että nakitan kaasoa muihin hommiin ku pitämmän mut tervejärkisenä ja huolehtimaan musta hääpäivänä ja olemaan mukana hääpukuostoksilla. Luulen pärjääväni muutoin yksiksenikin ja lähi-suvun voimin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henpali Kirjoitettu January 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2007 hih,minua pyydettiin tänään kaasoksi- kun samana päivänä kun tapahtui kihlaus, ja häät päätettiin vuodelle 2009 ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu January 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 Minulle on ollut aina selvää, että lapsuudenystäväni tulee olemaan kaasoni, onhan hän ehdottomasti läheisin ystäväni. Kosinnan jälkeen laitoin hänelle viestiä josko hän rupeaisi kaasokseni 2008, se oli minun tapani ilmoittaa asiasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Dannii- Kirjoitettu January 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 Pyysin kaasoani noin puoli vuotta ennen hääpäivää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sode Kirjoitettu January 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 Pyysin kaasoani, noin vuotta ennen hääpäivää..vaikka puhetta oli ollut jo aiemminkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliisa Kirjoitettu February 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2007 Pyysin eilen pikkusiskoani kaasoksi, kun puhelimessa jutellessa tuli sellainen fiilis, että nyt ei malta odottaa pidempään. Hääpäivääkään ei vielä ole päätetty, mutta halusin "korvamerkata" siskoni, kun serkkumme suunnittelee häitä samalla "ei vielä ensi kesänä"-taktiikalla kuin me, ja nähdäkseni vahvin ehdokas kaasoksi on hänelläkin minun siskoni. En siis millään muotoa halua estää siskoani toimimasta myös serkkuni kaasona (enhän odota siskoltani juuri muuta kuin henkistä tukea, joten vaikka häät olisivat samana kesänä, en usko siskoni ylirasittuvan ainakaan meidän häiden vuoksi). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miiam Kirjoitettu February 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2007 Häihin on yli vuos aikaa ja olen jo pyytänyt ;D Kummatkin suostuoivat (kaasoja siis 2) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayna Kirjoitettu February 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2007 Taisin pyytää heti samana iltana, kun minuu oli kosittu! Hirmunen hätähousu... : Silloin häihin oli vielä vuosi ja kahdeksan kuukautta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiina-tuulia Kirjoitettu February 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2007 MInä pyysin kaasoani heti kun tiesin päivämäärän:)Oli mukava alkaa heti suunnitella ja jutella koko touhusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts