Guest 4.8.2007 Kirjoitettu October 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Ajattelin pyytää vuotta ennen. Tässä on melkein kaksi vuotta häihin, ja tahtoisin toitottaa kaikille jo niistä (vanhemmat vaan tietävät), mutta sulhon kanssa tehtiin diili, että vuoden päästä saan vasta kertoa. Miten maltan odottaa!!! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiora Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Ajattelin pyytää vuotta ennen. Tässä on melkein kaksi vuotta häihin, ja tahtoisin toitottaa kaikille jo niistä (vanhemmat vaan tietävät), mutta sulhon kanssa tehtiin diili, että vuoden päästä saan vasta kertoa. Miten maltan odottaa!!! ;DNiin minäkin ja niin meilläkin...:-) Ei jaksais enää odottaa! Me tosin ei olla kerrottu päivää ku muutamalle, ihan välttääksemme päällekäisyydet...eli perheet ei vielä tiedä..kerrotaan sitten ens kesänä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heja Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 Minä pyysin lokakuun lopulla 2005 ja häät ovat 17.6.06. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meba Kirjoitettu November 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2005 Meillä asia oli sovittu jo siinä vaiheessa kun itse olin tulevan kaasoni kaasona, että sitten kun minä olen morsian, on hän kaaso! Parhaita ystäviä kun ollaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ohdake Kirjoitettu November 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2005 Häihin on reilu 4 kuukautta. Koska en ole vielä palannut Suomeen niin en kaasoa ole vielä pyytänyt. Tälläinen vastuuton morsian! Valinta on kuitenkin mielessä tehty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolphin82 Kirjoitettu December 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2005 Häihin on vielä liian pitkä aika, mutta kun on niin paljon aikaa suunnitella, niin tietysti kaasovalintakin on käynyt jo mielessä. Haluaisin jo pyytää ystävääni kunniatehtävään, mutta "pelkään" että se on liian aikaista, kun häihinkin on aikaa vielä reilu 1½ vuotta. Häistä haluaisin jo toitottaa kaikille, mutta vielä pitäisi hetki pitää salassa...vaikeeta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuzku Kirjoitettu December 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2005 Pyysin ystävääni ja serkkuani kaasoiksi viime kesänä. Eli reilua vuotta ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suskin Kirjoitettu December 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2005 Aika pian kirkon varaamisen jälkeen, eli n. vuotta ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu December 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2005 Kun mua oli kosittu, niin se se selvä valinta kaasoksi oli mun rakas sisko, joka sai ekana myös tietää Häihin on vieläkin aikaa, mutta olin niin onnesta soikeena, että oli pakko pyytää...Siskoni on paras ystäväni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frimfrim Kirjoitettu December 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2005 Meille tulee ilmeisesti useita kaasoja ja bestmaneja (3 molempia suunnitteilla). Häihin on vielä yli vuosi aikaa, enkä ole ajatellut vielä pitkään aikaan pyytää.. Ehkä sitten kun on paikat varattu jne.. No olen mä vihjannut yhdelle (siskolleni) ja avo myös yhdelle tai kahdelle silleen suunnilleen, ei niinku vielä tarkempaa puhetta ajankohdasta tai mistään muustaan... Ne keille on vihjattu, ovat suostuneet ja hyvin iloisia roolistaan... Loput halutaan pitää vielä toistaiseksi salassa.. (no niin oli tarkoitus pitää vielä nuokin keille vihjattu, mut lipsahti kun ollaan niin innoissaan :) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samikki Kirjoitettu December 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2005 Mun parhaan ystäväni kanssa sovittiin jo joskus hamassa lapsuudessa, että meistä tulee toistemme kaasoja. Ystäväni meni jo naimisiin ja olin hänen kaasonaan. Virallisesti pyysin häntä omaksi kaasokseni 8,5 kuukautta ennen häitämme, samana päivänä jolloin päivämäärä kävi selville. Hän suostui, kaiketi ihan mielellään ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annunen Kirjoitettu January 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2006 pyysin kaasoja heti kun päivä oli päätetty ja kirkko varattu...eli n. 10 kk ennemmin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
haani Kirjoitettu January 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2006 Ollaan oltu hyvin ystäviä yläasteelta asti, jolloin myös sovittiin toistemme kaasoina olevamme. Joten ystäväni kuuli aikeistamme jo ennen, kuin kirkko oli varattu. Tarkoitus oli pitää salassa hieman pidempään(ainakin kirkon varaamiseen asti), mutta en pystynyt.Elikkäs taisin kertoa asiata jo noin 9kk ennemmin ja aiemmin olin jo vihjaillut asiasta. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tii-Ti Kirjoitettu January 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2006 noin vuotta aikaisemmin pyysin kaasojani - tosin yhdelle meni sulhanen lipsauttamaan asian hieman etuajassa, mutta perille meni kysymys joka tapauksessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luomurouva Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Vuotta aikaisemmin pyysin heti kun oli päivä päätetty ja varaukset tehty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EveliinaH Kirjoitettu January 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2006 Minä kerroin kahdelle parhaalle ystävälleni avioliittoaikeistamme seuraavana päivänä siitä, kun olimme vanhemmille kertoneet, sitä ennen ei siis vielä tiennyt kukaan. Kosinnasta silloin kulunut muutama viikko. Kaasoiksi pyysin ystäviäni samantien kun asian heille kerroin. Itse asiassa meilläkin tämä asia oli jo vähän niinkuin etukäteen päätetty juttu, jo vuosia sitten. Ei siis tarvinnut valintaa miettiä hetkeäkään. Vielä emme ole varanneet kirkkoa tai muutakaan, eikä tarkkaa päivää olla päätetty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sposina Kirjoitettu January 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2006 Tänään pyysin ensimmäisen kaasoni, ja toinen saa kysymyksen ensi viikolla. Häihin aikaa n. 1 1/2 vuotta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saga-80 Kirjoitettu January 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2006 Pyysin ystävääni kaasoksi jo viime kesänä kun juhlapaikka ja kirkko oli varattu . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
walna Kirjoitettu January 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2006 Kunhan saamme päätettyä päivän, niin heti aion kysyä. Haluan että ovat mukana suunnittelussa ja toteutuksessa alusta asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saaruskainen Kirjoitettu January 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2006 Kysyin heti, kun juhlapaikka ja kirkko oli varattu ;D. Eli yli reilusti yli vuotta ennen juhlapäiväämme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariluu Kirjoitettu January 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2006 Pyysin vuotta ennen häitä. Ja nyt puoli vuotta ennen häitä on ruvettu vähän enemmän yhdessä miettimään näitä häihin liittyviä juttuja...Eli myöhemminkin olisi ehtinyt, mutta ystäväni/serkkuni oli kyllä mielissään, että on runsaasti aikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miiuli_15.7 Kirjoitettu January 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2006 Pyysin kaasokseni rakkaan serkkuni puoli vuotta aikaisemmin. Hänelle ei tule niin paljon tehtävää, joten aika riittänee hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellus26 Kirjoitettu March 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2006 Pyysin ystävääni kaasokseni joulun tienoilla, n. 7kk ennen häitä, kun juhlapaikka ja kirkko oli varattu ja häät olivat "varmistuneet". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Rory- Kirjoitettu March 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2006 Sitten ku oli kirkko varattu niin pyysin kaasoja. Samalla siis kerrottiin perheelle että ollaan menossa naimisiin.Näin myös meillä. Eli 6kk ennen häitä varattiin kirkko ja silloin pyysin parasta ystävääni kaasokseni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tikli Kirjoitettu March 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2006 Itse pyysin siskoani ja serkkuani kaasoiksi samalla kun kerroin kihlauksesta, eli vajaat 2 vuotta ennen häitä. Häiden ajankohtaakaan ei silloin vielä tiedetty, hyvä jos edes vuotta... Mutta koska valinta oli itselleni niin "itsestään selvä", niin eipä sitä tarvinnut lähemmäs häitä säästellä Sulhanenkin taisi bestmania pyytää samoihin aikoihin, eli kihlauksesta kertoessaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts