namorada Kirjoitettu August 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2013 Onko kenelläkään kokemusta Helsingin Vartiosaaressa sijaitsevasta Villa Kaislikosta? Paikka näyttää aivan ihanalta, mutta kiinnostaisi kuulla, miten juhlat paikassa ovat sujuneet, millainen henkilökunta ja etenkin ruoka. Ruoathan tulevat paikan omalta catering-firmalta, joka on nimeltään Villinki. Itse olen kovin tarkka siitä, millaista ruokaa häissämme tullaan syömään, joten kaikki kokemukset olisivat jees! En löytänyt mitään googlaamalla, eli kiitos kaikille jo etukäteen! :-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
namorada Kirjoitettu August 20, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2013 Eikö kukaan ole juhlinut Kaislikossa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BohoChicBride Kirjoitettu December 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2013 Nostelempas tätä ketjua, sillä itseänikin kiinnostaa kyseinen paikka. Nettisivut oli päivittyny sitten viimenäkemän, koska paikasta oli nyt mukavasti jo kuvia! Aina vaan paremmalle vaikuttaa tuo paikka, mutta hinta ja muut tiedot kiinnostaisi. Samoin tuo ympäristö, pääseekö sinne huonojalkaisetkin ja miten sinne sitten todellisuudessa onnistuu häiden järkkääminen. Koristelut jne, kun kaikki pitää viedä meriteitse. Mielelläni kuulisin ihmisten kokemuksia, mikäli ovat juhlineet tuolla paikassa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suunnittelija Kirjoitettu January 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2014 Minäkin mielelläni nostaisin keskustelua! Onko kukaan juhlinut Kaislikossa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanttu79 Kirjoitettu April 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2014 (muokattu) Minua kiinnostaisi myös miten juhlat Kaislikossa ovat aiemmin menneet, ja miten valmistelut tulevan kesän juhliin ovat sujuneet! Muokattu: April 17, 2014, käyttäjä: vanttu79 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts