HannaMaria Kirjoitettu January 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2005 Kaasoillessani olen 26vee ja ihan saman ikäinen on morsiankin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kisu_a Kirjoitettu January 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2005 Hän on 23, täyttämässä 24. Eli saman ikäisiä ollaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urania Kirjoitettu January 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2005 : Minulla on kaasona vanhin tyttäreni, joka on häiden aikaan juuri täyttänyt 14 v.Hän oli selvästi otettu tästä kunniasta, joskin kysyi huolestuneena, pitäisikö hänen vanhan tavan mukaan ommella minun pukuni ;D. Toivon, ettei hänen mieleensä tule järjestää polttareita, niistä ei ole ollut puhetta... (Kun avioiduin ko. tyttären isän kanssa, oli kaasona kummitätini, joka on minua 28 v. vanhempi) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miinaliina Kirjoitettu January 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2005 Kaasoillessani ensi kesänä olen 25-vuotias, morsian 3 vuotta vanhempi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Empsu Kirjoitettu January 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2005 Jos molemmat kaasoiksi ajattelemani henkilöt suostuvat tehtävään niin ovat kaasoni 23 v. ja 36v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Empsu Kirjoitettu January 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2005 : Minulla on kaasona vanhin tyttäreni, joka on häiden aikaan juuri täyttänyt 14 v.Hän oli selvästi otettu tästä kunniasta, joskin kysyi huolestuneena, pitäisikö hänen vanhan tavan mukaan ommella minun pukuni ;D. Voi kuinka hellyyttävää Toivon, ettei hänen mieleensä tule järjestää polttareita, niistä ei ole ollut puhetta...Hih! Mitähän mahtaisi keksiä jos alkaisi äipälle polttareita järkkäämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anerina Kirjoitettu January 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2005 Minua vuoden nuorempi, eli 20 vuotta on hän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celine24 Kirjoitettu January 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2005 Toinen kaasoni onvuotta nuorempi(23v.) ja toinen(32v.). Molemmat kaasoni tuntevat minut erittäin hyvin, ovathan he parhaita kavereitani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
janiina Kirjoitettu January 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2005 Itse olen syntynyt 1980 ja kaasoni 1970, joten hän on 10 vuotta vanhempi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
harriet78 Kirjoitettu January 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2005 Kaasoni on minua 7 vuotta vanhempi paras ystäväni. Isosiskoni mennessä naimisiin olin hänen kaaso ja meillä on ikäeroa 6 vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Siisami Kirjoitettu January 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2005 Mun kaaso on 29 vuotias eli vuoden mua nuorempi. Siskoja ei ole ja ei oikeestaan tullut muita mieleen pyytääkkään. Kaaso on kuitenkin paras ystävä ja ollaan tunnettu teinistä asti. Mä en halunnut kun yhden kaason. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakas Kirjoitettu January 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2005 Kaasoilessani olen 27-vuotta. Oma kaasoni oli häissäni 23-vuotta ja apukaaso 26-vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilpero Kirjoitettu February 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2005 Samanikäisiä tullaan olemaan, siis kaaso ja minä kumpikin häissä 26v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaeltaja Kirjoitettu February 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2005 Minä häissäni 26, armas kaasoni muutamaa viikkoa vajaa 25 - samanikäisiä ollaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meowth Kirjoitettu February 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2005 24, kuten minäkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hensku1974 Kirjoitettu February 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2005 Oma kaasoni on 31vee kuten minäkin hääpäivänäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuhotyttö Kirjoitettu February 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2005 Rakas kaasoliinini on häiden aikaan 23v., kuten myös allekirjoittanut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Selleri6 Kirjoitettu February 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2005 Minulla on kolme kaasoa, molemmat vanhemmat sisareni , jotka ovat häiden aikoihin 48 ja 47 vuotta! Lisäksi heillä on apuna "pikkukaaso", sulhasen vanhin tytär, joka ehtii täyttää 17 vuotta kuukautta ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rutale Kirjoitettu February 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2005 3 kuukautta minua nuorempi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest netkissa Kirjoitettu February 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2005 Oma kaasoni on minua 25 vuotta vanhempi. Meillä ei ole mitään sukulaisuussidettä. Hän vain sattuu olemaan paras ystäväni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pisam@ Kirjoitettu February 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2005 Minä 27 ja kaaso 6 vuotta vanhempi Rakas Ystäväni! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katri-Merita Kirjoitettu February 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2005 Itse olen häissäni vielä 24, toinen kaaso vuoden vanhempi ja toinen viikkoa nuorempi Tietysti olisin voinut myös pyytää sulhon siskoa (19vee) mutta päätin jättää niinkin vaativan tehtävän rempseille ystävilleni joilla pysyy langat käsissä koko päivän! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarode Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Itse tänä vuonna kaasoilen parhaalle ystävälleni elokuussa. Tämä tämän kesän morsian tulee olemaan taas vuorostaan kaasoni ensi huhtikuussa. Olemme molemmat tänä vuonna 24, joten lukion lyhyen matikan oppimäärällä ensi vuonna kaasoni on 25. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anerina Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Minua vuoden nuorempi, eli 20 vuotta on hän. Lisäystä vielä, että toinen kaaso on häiden aikaan 21 (täyttämässä 22) ja kolmas 25. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lapinpojan_vaimoke Kirjoitettu March 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2005 Mun kaasoni ovat 17 ja 19 vuotiaita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts