Guest hanilainen Kirjoitettu October 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2004 30 ja 31 vee... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinihopea Kirjoitettu October 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2004 Kaasona toimii siskoni. Hänellä ikää 23 vuotta ja on jo nykyisin pienen pojan äiti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu October 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2004 Oma kaasoni on minua vajaan vuoden vanhempi eli pyöreät 40 häiden aikaan =) Nuorista kaasoista tuli mieleen vaan semmoinen juttu (en tosin tiedä onko mitään merkitystä tai pitääkö edes paikkaansa) että onko ikärajoitusta esim siihen että monesti kaaso ja bestman toimivat myös todistajina? Kun kummiuteen tarvitaan se rippikoulu... Pelkkä kaason "duuni" ei kai ikää vaadi mutta ne todistajat.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Kirjoitettu October 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2004 Toinen kaasoni on samaa vuosikertaa kuin minä ja on häiden aikaan 28 ja toinen onkin jo 31. Aivan ihania molemmat Ei kai sillä ole merkitystä minkäikäisiä he ovat. Kunhan ovat rakkaita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cessy Kirjoitettu October 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2004 Jospa minäkin tähän vastaisin, vaikka en vielä tiedä suostuvatko kaasot kaasoilemaan kanssani Jouluaattona kysäisen kahdelta ystävältäni, joista toinen on häiden aikaan 20v ja toinen 22v. Ei ihan ehdi täyttää 23, kun häät ovat kahta viikkoa aiemmin hänen syntymäpäiviään Niin ja morsian on häiden aikaan juuri ehtinyt täyttää 23vee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Kirjoitettu October 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2004 Toivottavasti en ole jo vastannut tähän. Minulla on kaksi kaasoa, toinen rakas, pitkäaikainen ystäväni ja serkkuni jonka olen tuntenut pienestä pitäen, 22v. Toinen on minun ja sulhasen yhteinen hyvä ystävä, joka on seurannut suhdettamme ihan lähietäisyydeltä viimeiset pari vuotta, ikää 31. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tilda Kirjoitettu November 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2004 Kaasoni ovat samanikäisiä kuin minä, eli 26 (häiden aikaan 27). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
summer05 Kirjoitettu November 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2004 Mun kaasona on mun hyvä ystävä, ollaan tunnettu reilu 3 vuotta mut on paljon läheisempi ja tärkeämpi kuin kauemmin tuntemani kaverit. Ollaan kuin siskokset Ikää kasolla on vuosi enemmän kuin minulla, eli hääpäivänä hän on 21-vuotias Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hääintoa puhkuen... Kirjoitettu November 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2004 Mun kaasot on ...sisko 28 vuotta ja ystävä 32 vuotta! Kumpikin vanhempia ja "viisampia kun minä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Milla Magia Kirjoitettu November 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2004 Sain kunnian olla 12 vuotta nuoremman siskoni kaaso ja olen siitä tosi ylpeä 41 vuotias ikinuori likka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-05 Kirjoitettu November 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2004 Mun kaasoni on ensi vuonna 19v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Delirium Kirjoitettu November 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2004 Kyllä nyt kaason pitää aikuinen olla, morsiusneidot sun muut morsiuslapset on asia erikseen. Oma kaasoni on samanikäinen kuin minä, 26 vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaguaria Kirjoitettu November 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2004 Minulla on kaksi kaasoa. Nuorin niistä 19 ja on juuri nyt raskaana, joten jos kaikki menee hyvin niin hän odottaa sitten ihan viimeisillään vauvaa meidän häissä. Vanhempi kaaso on 21. Jotenka ei meillä mitään ikäloppuja kaasoja ole.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaguaria Kirjoitettu November 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2004 ehkä pitäisi täydentää tuota viime vastausta ja kertoa, että itse olen alttarilla 22vee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinihopea Kirjoitettu November 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2004 Minun kaasona on 23-vuotias sisko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu November 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2004 Toinen kaasoistani on mua 4 vuotta nuorempi ja toinen vuoden nuorempi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aamurusko Kirjoitettu November 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2004 Kaaso on isosiskoni, joka on ensi kesänä 25- vuotias. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaahterasiirappi Kirjoitettu November 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2004 Kaasoista toinen mun ikäinen eli 26 ja sisko-kaaso 17 v. "Isomman" kaason rooli oli isompi mutta myös "pienempi" oli hyvin tärkeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest himpul@ Kirjoitettu November 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2004 Kaasoni on minua 5 vuotta vanhempi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Empsu Kirjoitettu November 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2004 Kannattaa miettiä tota ikäkysymystä nuorempien kaasojen kohdalla. Yksi tuttuni "Jaana" kertoi, että hänen ystävänsä "Miia" pyysi kaasokseen 16-vuotiaan pikkusiskonsa. No, viikkoa ennen hääpäiväänsä "Miia" sitten soitti "Jaanalle" ja pyysi kuskiksi ja henkiseksi tueksi hääpäiväksi, koska tämä "Miian pikkusisko" ei kuitenkaan sitten lopunperin ollut sopiva valinta, koska hänestä ei ollut tukea kuten morsian ajatteli. "Jaana" kertoi, että ko. episodista tuli vähän paha fiilis, kun ensin "Jaana" koki ettei kelvannut kaasoksi ("Miia" oli ilmaissut ettei hän tarvi "Jaanaa" kaasona kun hänellä on ihana pikkusisko) ja sitten hänet vedettiin hätiin, autokuskiksi ja passaajaksi paniikin iskiessä. Eli voihan nuorempikin kaaso olla aivan paikallaan, mutta sitä ennen morsiamen on syytä tutkiskella itseään ja odotuksiaan. Meillä veljeni ja sisareni teini-ikäiset tyttäret (3 kappaletta) on aiottu pyytää jakamaan riisejä, ohjelmalehtisiä yms. tehtäviin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sheerin Kirjoitettu November 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2004 Tuleva kaaso täytti juuri 18 vuotta eli on minua nuorempi. Avon pikkuveljen tyttöystävä, josta tuli oma ystäväni ja tuki, jolle saa itkeä surut ja nauraa ilot.Eli häähetkenä vissiin sitten 20-vuotias riippuen, koska se lopullinen ajankohta sitten on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pikku morsian Kirjoitettu November 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2004 voikohan kaaso olla ala ikäinen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obesiteetti Kirjoitettu December 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2004 Minun kaasoni on minua 4,5 vuotta minua vanhempi 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonna-marie Kirjoitettu December 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2004 Mitä väliä sillä on, minkä ikäinen kaaso on? Mielestäni jokainen saa ihan itse valita kaasonsa, eikä siinä mulla ainakaan ole ikä ensimmäinen kriteeri. Kaikilla varmaan on omat syynsä, minkä takia pyytää jotain henkilöä kaasoksee. Mielstäni iällä ei sen asian kanssa pitäis olla yhtään mitään tekemistä. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanilja79 Kirjoitettu January 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2005 Mun kaaso on saman ikäinen kuin minäkin, eli nyt 25 v, häissä 26v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts