Sabi Kirjoitettu March 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2004 Kaasonani on isosisko, jolla ikää 29v. Itse täytän kohta 23. Siskoni on paras mahdollinen siihen hommaan, koska hän on myös paras ystäväni ja minulle todella rakas! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piiu78 Kirjoitettu March 31, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2004 Olen 26 kun olen kaasona.Mun kaasoni on meidän häiden aikaan 27. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnmarie Kirjoitettu April 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2004 Minä kaasoilin 19-vanhana pikkusiskona, yo-kirjoitukset samana keväänä, mutta hyvin meni.Mun kaasoni taitaa olla 11 kun häät on... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
samssu Kirjoitettu April 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2004 Olen 27 v kun kaasoilen. Oma kaasoni oli mua 7 vuotta vanhempi rouvashenkilö elikkäs häiden aikaan 31 v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian105 Kirjoitettu April 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2004 Kaaso N 28 v. (paras ystäväni, sinkku) Kaaso S. 24 v (siskoni). Kaaso M. 26 v. (bestmanin vaimo) Morsian 27 v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bride-78 Kirjoitettu April 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2004 Kaaso 24vMorsiusneito (mun pikkusisko) 20vMorsiusneito (mun lapsuudenkaveri) 25v Niin ja morsian itse 25v ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pupuska Kirjoitettu April 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2004 Tämä kaaso on häiden aikaan 26 ja paaaaljon morsianta vanhempi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaaso222 Kirjoitettu April 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2004 Tämä kaaso on häiden aikaan 25 ja morsian 24... kymmenen vuotta silloin tunnettu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tramontana Kirjoitettu April 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2004 Vastasinkohan jo?No, mun kaaso-muru on 5kk nuorempi;samassa sarjassa siis kutakuinkin painitaan! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nasu 78 Kirjoitettu April 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2004 Kaaso on häiden aikaan 25 v. eli pari vuotta minua nuorempi ja ihan kuin sisko minulle Ollaan oltu ystäviä jo 15 vuotta ja koettu yhdessä kaikenlaista, parempaa kaasoa en voisi toivoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nippula Kirjoitettu June 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2004 Paras ystävättäreni toimii kaasonani on minua 5 vuotta nuorempi eli 29. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarikka Kirjoitettu July 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2004 Toinen kaaso täyttää seuraavana päivänä 25 v. ja toinen on 33 v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu July 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2004 Kaaso on häiden aikaan 26v. Kaks vuotta morsianta vanhempi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuppu77 Kirjoitettu July 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2004 Morsian 27vKaasot 27v:-X, 27v :-Xja 21v Kaikki ihania ja elintärkeitä ystäviä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anuski Kirjoitettu August 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2004 Kolmekymppinen kaasoni katsoo maailmaa pitkälti saman viitekehyksen läpi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ananda Kirjoitettu August 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2004 Minun kaaso-ikäjakauma taitaa olla hiukan harvinaisempaa sorttia... En lukenut koko ketjua läpi, joten meitä voi olla muitakin =)Eli nuorempi kaasoni on n. 26, ja vanhempi sitten tuplaten eli päälle 5-kymppinen.Ja voin muuten suositella! Kokeneelta, rehevältä naisihmiseltä kun näyttää saavan niin passeleita neuvoja ja ymmärrystä, että tuntee tosiaan olevansa turvallisissa käsissä ;D ja taas nuoremman kanssa on kovin mukava jakaa asioita hieman toisella tavoin. Kaikki olemme rakkaita ystäviä keskenämme, taidan olla aika onnentyttö... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilivilperi70 Kirjoitettu August 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2004 kaasoni on vuoden minua vanhempi ja rouva. ei iällä ja naimattomuudella ole väliä. tärkeämpää on se että henkilöön voi luottaa. jos on alle 18 vuotias kaaso niin eiköhän morsiamen kaverit/ystävät saa järjestettyä polttarit ilman kaasoakin, jos sellaiset täytyy järjestää. tai pitääkö polttareissa mennä ravintolaan/"ryypätä", jolloin alle 18 vuotias ei niihin voi osallistua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
satine Kirjoitettu September 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2004 Täällä kaaso vm-84 morsian samoin:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisukas Kirjoitettu September 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2004 Mun kaasoista toinen ehtii juuri täyttää 40 vuotta ja toinen 30 vuotta huhtikuussa. Niin ja mä siltä väliltä ja synttärit kans huhtikuussa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caisa Kirjoitettu September 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2004 Ensi kesänä Morsian 22 1/2v.Kaaso 25 1/2v. :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva-05 Kirjoitettu September 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2004 Minun kaasoni on häiden aikaan 25-vuotias ja ollut paras kaverini ihan naperosta lähtien. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaahokaaso05 Kirjoitettu September 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2004 Mä olen 26, ja toisena kaasona on morsiammen sisko 18 v.Aika hyvin saadaan jaettua tehtävät, jo iän puolesta jakautuu melkein itsetään. (piti korjata kun huomasin että laitoin väärän iän, sormi pahus lipsahti väärälle nappulalle. Mahtaako musta kaasoa tulla kun en edes itseni ikää muista... ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jenzku Kirjoitettu October 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2004 iki ihana kaasoni on saman ikäinen kuin minä eli ensi kesänä 22vee :) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlii81 Kirjoitettu October 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2004 Kaaso on tasan 4kk nuorempi, silloin ollaan kumpainenkin 24w Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallis Kirjoitettu October 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2004 kaasot 26-27 ja morsiusneito 16 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts