Pinni Kirjoitettu October 1, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2003 Kaasoni on jopa kypsemmässä iässä kuin minä, eli 32-vuotias ensi kesänä. Oikein hyvä, sillä halusin jonkun omaa ajatusmaailmaani lähellä olevan ihmisen elämänkokemuksella varustettuna... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eikka Kirjoitettu October 5, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2003 Minulla on pikkusisko kaasona, joka h-hetkellä 20. Toivottavasti hän minua hyvin rauhoittelee. Olen kuitenkin pyytänyt hänelle jo pari apuria järjestelyjä varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaasotar_2004 Kirjoitettu October 28, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2003 Heipä hei! Olen 21 Wee,saman ikänen kuin morsian et kaikki ilot ja surut :'( on yhdes koettu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nasu81 Kirjoitettu October 28, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2003 ite oon kaasoillessani 23 v ja saman ikäinen morsiamen kanssa, joten eiköhän ainakin ajatusmaailmat oo samanlaiset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pikkupiru Kirjoitettu November 2, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2003 Onko kaasoilla ns ikärajaa, eli kun polttareita aletaan suunnittelmaan,niin siinähän pitäisi olla 18v?Itse olen 15v. ja olen saanut tämän kaason roolin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molla Kirjoitettu November 3, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2003 Tämä kaaso on häiden aikaan 22v. Elikkäs puoli vuotta morsiamen perässä kipitetään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ritsu Kirjoitettu November 4, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2003 Itse olin tänä kesänä kaasona 24-vuotiaana. Omaksi kaasokseni mitä tödennäköisimmin tulee samanikäinen ystäväni, sitten joskus . Mielessä olen pyöritellyt myös 8 vuotta nuorempaa sisartani ja 5 vuotta nuorempaa serkkuani, jotka kummatkin ovat erittäin tärkeitä ihmisiä minulle, mutta erityisesti sisareni koen liian nuoreksi ja luulen että ikäeromme on turhan suuri kaasoilua ajatellen . Kaasohan kuitenkin on varsin merkittävässä asemassa häitä järjesteltäessä. Luultavasti sisarelleni järjestyy jokin muu rooli häissämme . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
inka79 Kirjoitettu November 20, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2003 mun kaasot on toinen saman ikäinen eli 25 häiden aikaan ja toinen vuoden mua vanhempi eli 26... :)pikkusiskot(17 ja20)hoitelevat muita tehtäviä häiden järjestelyssä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nande Kirjoitettu February 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2004 Meille tulee kolme kaasoa. Paras ystäväni, tuolloin puolentoista vuoden kuluttua jo 21v, mieheni sisko 24v ja ystäväni 24v Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annie O. Kirjoitettu February 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2004 Minulla 23-vuotias kaaso (kun itse olen häiden aikaan 24v.). Entisaikaan kait kaasot on ollu vanhempia ja naimisissa olevia, mutta eihän tänä päivänä kukaan katso kaason ikää saati sitten siviilisäätyä...Kaiken ikäiset kaasot kunniaan - ovat meille morsiamille korvaamaton tuki ja apu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity79 Kirjoitettu February 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2004 Siskoni oli iloisesti yllättynt kun pyysin häntä kaasokseni ja hän on vuosimallia -84 eli hän on 21 v. kun häät pidetään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
princess Kirjoitettu February 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2004 Kaasonani on 23-vuotias pikkusiskoni. Kolme ystävääni toimivat morsiusneitoina. He ovat häiden aikaan 27v., 26v. ja 25v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensky Kirjoitettu February 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2004 Häiden aikaan kaasoni ovat 20v, 20v ja 27v. Toivottavasti muistin iät oikein Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest almeliini Kirjoitettu February 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2004 28 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henu_82 Kirjoitettu February 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2004 Mulla kaasoni on häiden aikaan 5kuukautta vajaa 26vuotta,mutta on paras ystäväni eikä meitä haittaa tippaakaa,että se on mua 3,5vuotta vanhempi.Ainut kenet haluan siihen tehtävään ja aivan oikea,koska kukaan muu ei tunne mua samalla tavalla,koska en oo muille paljastanut sisimpääni samalla tavalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuunuu Kirjoitettu February 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2004 Mun kaasona toimii pikkusyssa, ikää 23 vuotta! Apukaasona sitten toinen siskoistani, pikku-sellainen sekin, iältään silloin 25. (Kun nyt jahkaamisen jälkeen taas otti tuon apukaason pestin vastaan...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mashenka Kirjoitettu February 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2004 Kaasoni on paras ystäväni Hääpäivänämme hän on 22 vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uski Kirjoitettu February 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2004 Molemmat kaasot ovat kanssani samanikäisiä eli vuosimallia 1983 ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vipsu Kirjoitettu February 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2004 Kaasoni on minua 19 päivää vanhempi. Ja molemmat olemme 25-vuotiaita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SJ Kirjoitettu February 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2004 Toinen on mua 2 vuotta vanhempi ja toinen vuoden nuorempi. Itse nyt 26 v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helitys Kirjoitettu February 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2004 mun kaaso on mua 4kk vanhempi rouvashenkilö ;D parasystävä eli hääpäivänä molemmat olemme 24v Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Nana- Kirjoitettu February 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2004 Täällä kaasoni on 22, puolisen vuotta nuorempi kuin minä. -N- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninni- Kirjoitettu March 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2004 Mun mielestä iällä ei oo niin väliä, varsinkin jos polttaritkaan ei sisällä alkoholia joten aivan hyvin joku alaikäinenkin voi olla kaasona. Mun kaaso (sisareni) on mua 4 vuotta vanhempi eli häissä 25. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anneli1 Kirjoitettu March 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2004 Minä: 28Kaasot: 34 ja 24BM: 30 Seremoniamestari: n. 45-50 Että ikäjakaumassa löytyy! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naomi Kirjoitettu March 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2004 Ikää multa löytyy 20-v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts