Guest shadow Kirjoitettu July 25, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2003 Isosiskoni on 27-vuotias. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sae Kirjoitettu July 25, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2003 Paras ystäväni on ensi vuoden puolella melkein 31v.Ikäeroa meillä on 7 vuotta, mutta eipä se haittaa.... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maiski Kirjoitettu July 26, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2003 Minun kaasojeni iät on vuoden vanhempi kuin minä ja 16-vuotias pikkusiskoni. Molemmat ovat hyvin innoissaan tehtävästä ja odottavat kovasti kunhan päästään koristeluja miettimään ja tekemään. Ihanaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nelle Kirjoitettu August 19, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2003 Ei väliä, omani on paras ystäväni ja mua 10 päivää vanhempi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
päivänsäde Kirjoitettu August 19, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2003 Mun kaasot on häiden aikaan ja nytkin jo molemmat täysi-ikäisiä siskojani. Häissä nuorempi on 20 ja keskimmäinen meistä 21. Et mulla ei ole onneks mitään ongelmaa, vaikka jompi kumpi/molemmat olis ollu alaikäisiä. Meillä BM on 7lk:lla eli se korvaa... Mitä se nyt olis 13v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lily_of_the_valley Kirjoitettu August 19, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2003 Ajattelin pyytää 8 vuotta vanhempaa siskoani kaasokseni...eikai siinä mitään ylärajaa ole... Toiseksi kaasokseni tulee tulevan mieheni 18-vuotias pikkusisko. jotain uutta, jotain vanhaa, jos kaasoilla ikäeroa 22 vuotta! (siis tässä en tietenkään sano 3-kymmpisiä vanhoiksi!!! ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipsuttelija Kirjoitettu August 22, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2003 Ei kai sillä iällä ole mitään väliä, kunhan tosiaan hommat ovat sen mukaisia mitä kaaso pystyy hoitamaan. Mulla on toinen kaaso oman ikäinen (23 v.) ja toinen vuoden vanhempi. 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jaggis Kirjoitettu August 22, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2003 Kaasoni ovat samanikäisiä kuin minä, toisen kanssa meillä on vain muutama tunti ikäeroa (olemme tosin syntyneet eri sairaaloissa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adelia Kirjoitettu August 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2003 Pikkusiskoni, joka toivon mukaan toimii kaasonani kun häntä siihen tehtävään ajattelin pyytää, on häiden aikaan 20-vuotias. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuplamami_vihille Kirjoitettu September 4, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2003 Kaks kaasoista on vuosimallia -77 ja yksi on samaa vuosikertaa kuin minä eli -82.. Ja he ovat kolme :-Xparasta ystävääni!!!!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
missus Kirjoitettu September 5, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2003 Minun kaasoina ovat ihana pikku-siskoni, lähes kolme vuotta itseäni nuorempi ( häiden aikaan jo lähes 24, hui!) ja toisena kaasona toimii paras ystäväni, samaa vuosimallia kuin minä! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirppu Kirjoitettu September 5, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2003 Mun kaasoni on vuosimallia -82 kuten minäkin. Mä olen tasan 4kk vanhempi, ja viisaampi tietysi kans ;D Kaason mielipide voi tosin olla vähän toinen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metsänhenki Kirjoitettu September 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2003 Mun kaaso on saman ikäinen, kun minäkin eli syntynyt vuonna -75 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nelle Kirjoitettu September 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2003 Mä olin kaasona 26- vuotiaana ja seuraavan kerran 28- vuotiaana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DewyMeadow Kirjoitettu September 13, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2003 Kaaso on samaa vuosimallia kuin minäkin, ja lienee häidemme aikaan 23v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest viivi2004 Kirjoitettu September 14, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2003 Kaaso on saman ikänen ku minä...Ollaan siis neli vuotiaisista tytön tylleröistä asti tunnettu toisemmo ja ollaan edelleen -ystäviä!Eli parempaa kaasoa ei vois toivoakkaan!!! Olin itte hänen häissään kaaso...Tietty pikkusiskoa mietin, mutta kun tämä kaaso-homma oli jo sovittu miljoona vuotta sitte, niin se ratkaisi het "ongelman". Ja pikkusisko saa ensi keväänä esikoisensa, joten eiköhän hälläin oo sitte kädet täynnä töitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tami Kirjoitettu September 14, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2003 mielestäni pääasia on, että rinnalla tukee tärkeä ihminen - se luo turvallisuutta! voihan polttarit ja muut hassutukset tarjota muille ystäville.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velvet Kirjoitettu September 14, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2003 Kaasot oli samaa vuosikertaa kuin minä, eli häiden aikaan 22-23v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viiveli79 Kirjoitettu September 18, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2003 kaasonani toimii pikkusiskoni, joka on häiden aikaan 21v.Viiveli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mollu Kirjoitettu September 18, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2003 Kaaso on samanikäinen kuin minä, eli vuosimallia -76. Ollaan oltu parhaat kaverit 3-vuotiaasta, joten tuttu ja turvallinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Core Kirjoitettu September 18, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2003 Mulla kaaso on 35 v eli yhdeksän vuotta mua vanhempi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NANSKU77 Kirjoitettu September 19, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2003 Kaasoni eli pikkusiskoni on minua viisi vuotta nuorempi eli häiden aikaan 22 vuotta. Myös kovasti innostunut meidän häistä ja me taas onnellisia siitä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pia Kirjoitettu September 21, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2003 Samaa vuosikertaa (-76) kaasojen kanssa ollaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lillan Kirjoitettu September 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2003 Kaksikymmentä vuotta on kaasoni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helinä - keiju Kirjoitettu September 28, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2003 kaasona toimii siskoni 16v. ja kaverini 24 ja 26 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts