malakiitti Kirjoitettu April 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2012 Omista kaasoistani lapsuuden ystäväni on saman ikäinen kuin minä, eli häiden aikaan 26-vuotias. Toinen ystäväni on häiden aikaan 23-vuotias ja siskoni on 21-vuotias Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbieq Kirjoitettu April 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2012 Mun kaasoni on 23-v. Yksi syy miksi hänet halusinkin kaasoksi (+ se että on paras kaverini) on se, että hän on kaasoillut muistaakseni kahdelle siskolleen, ja on siis melko kokenut näissä hääjutuissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Silwe Kirjoitettu April 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2012 Oma kaasoni tulee olemaan joko 20- tai 21-vuotias, kuten minäkin. Häiden ajankohta kun on vielä rahatilanteen takia epäselvä. :S Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elo2013 Kirjoitettu April 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2012 2 kaasoista on ensi vuonna 37 vuotiaita ( mieleltän 16 vuotiaita ) ja kolmas on 30.Itse täytän tänä vuonna 31 eli sen verran vielä ensi kesänäkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska* Kirjoitettu April 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2012 Mun kaasoni on 23-vuotias, kun itse olen häissä 26. Mä en oikein ymmärrä, mikä mun muihin omanikäsiin kavereihin on mennyt, kun kaikki ovat hirvittävän konservatiivisia ja patoutuneita. Mutta tämä ainokainen neito kaveripiirissäni, joka on minua nuorempi, on jotenkin terveellä tavalla vielä ihanan hullutteleva teini (niin kuin toisinaan minäkin, vaikka perheenäiti olenkin), joten hän oli paras valinta kaasoksi ehdottomasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaryLouise Kirjoitettu April 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2012 Samanikäisiä ovat kuin minäkin, eli 23v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JennyH Kirjoitettu April 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2012 Kaasoni ovat 28-vuotiaita. Itse olen 27. Mietin morsiustytöksi 10-vuotiasta kummityttöäni, mutta ehkä hän on vähän liian "iso" jo noihin hommiin ja liian nuori kaasoiluun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu April 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2012 Mulla 3 kaasoa 23w 30w ja 36w....Häissä olen 36w Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu May 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2012 Kaasoni ovat 20v ja 31v, molemmat todella tärkeitä minulle <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
masterpiece Kirjoitettu May 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2012 Mun mielestä kaason iällä ei ole mitään väliä, kunhan on morsiamelle tärkeä ja pystyy hoitaa tehtävänsä. Mun kaaso oli 58-vuotias hyvä ystäväni, itse naimisiin mennessäni 30. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu May 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2012 Mun kolmesta kaasosta kaksi on minun kanssa saman ikäisiä, eli 22 ja kolmas (vaikken nyt puhu siis tärkeysjärjestyksestä) on 21. Tosin syntymävuodet ovat -89 ja -91. Kaikki rakkaita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
weeper Kirjoitettu May 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2012 Minulla on kolme kaasoa, joista kaksi ovat kanssani samanikäisiä ja yksi kaksi vuotta minua vanhempi. Tehotiimini iät ovat hääpäivänäni siis 23, 23 ja 25 vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzc Kirjoitettu May 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2012 Kaaso, hyvä ystävä, on mua 13 vuotta vanhempi, eli juhlien aikaan 37v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-mimi Kirjoitettu May 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2012 Minun kaksi kaasoani ovat molemmat hitusen vanhempia kuin minä, mutta nuoria tyttöjä ollaan kaikki kaasot ovat 19 ja 20 vuotta, ja minäkin ehdin häihin mennessä täyttää 19. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimiina Kirjoitettu May 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2012 Miulla toinen kaaso on minua 2 vuotta nuorempi ja toinen 14 vuotta vanhempi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts