Isa Kirjoitettu June 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2006 Olen kai taas poikkeus, mutta ei yhtään kaasoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillie Kirjoitettu June 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2006 Minulla on vain yksi kaaso,mutta hän on ammattinsa puolesta hyvä organisoimaan ja hoitamaan asioita. Ei se kaasojen määrä tai kaasottomuus ole ratkaisevaa, vaan että on tarvittaessa apujoukkoja jeesaamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paukku Kirjoitettu June 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2006 Minulla tulee olemaan 2 kaasoa, jotka ovat hyviä ystäviäni. Lisäksi olen ajattelut varaavani pikkuveljelleni jotakin erityishommaa tms, kun muita sisaruksia ei ole siunaantunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TaVo Kirjoitettu June 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2006 Kaksi kaasoa tulee tännekkin ;D Kaksi parasta ystävää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eeva-Liisa Kirjoitettu June 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2006 Yksi vain, se riittää oikein hyvin. Haluan tehdä mahdollisimman paljon itse, eli yksi apuri riittää vallan mainiosti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanzku84 Kirjoitettu June 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2006 2 kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikkunen Kirjoitettu June 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2006 Minulla on yksi ihana kaaso, joka on paras ystäväni ja jo naimisissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kultsi Kirjoitettu June 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2006 Kahta kaasoa olen suunnitellut. He ovat kumpikin hyviä ystäviäni ja uskon, että ovat todella hyvä tiimi yhdessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caroliina Kirjoitettu June 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2006 En ole vielä pyytänyt, kun meinaa olla ongelmaa, että kenet valitsisin. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merikeiju Kirjoitettu June 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2006 Alunperin ajattelin yhden kaason olevan hyvä juttu. Mutta minkäs teet, kun pitäisi valita kahdesta rakkaasta ystävästä! Ei onnistu, mieluummin otan kaksi kaasoa, vaikka sulholla onkin vain yksi bestman. Hommiakin molemmille kaasoille varmasti riittää, kun morsiamella taitaa muutenkin olla enemmän kaikkea pikkuhommaa kuin sulhasella. Siispä kaksin kaunihimpi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronja82 Kirjoitettu June 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2006 Minulle tulee kaksi kaasoa, molemmat rakkaita ystäviäni ja lasteni kummeja. Kolme kaasoa on minusta jo liikaa, tuntuu ettei ole osannut päättää kenet haluaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tribal_Angel Kirjoitettu June 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2006 2. Ainut siskoni, ja ystäväni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
angelica Kirjoitettu July 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2006 Kaksi kaasoa tulee minullekin, ajattelin, että pääsevät vähän helpommalla, kun on tukea toisesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siru80 Kirjoitettu July 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2006 Minulle on tulossa 2 kaasoa. Paras ystäväni, joka on myös serkkuni ja mieheni sisko. Serkkuni on elämäntilanteensa vuoksi vaikea päästä järjestelemään kauheesti mitään. Sen vuoksi myös tämä toinen eli mieheni sisko. Hän on hyvä organisoimaan kaikenmoista. Ja muutenkin ihana ihminen, joten mielestäni sopiva valinta kaasoksi. Mutta serkkuanikaan en halua sivuttaa, koska olemme pienistä lapsista saakka olleet parhaat ystävät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpookyandKira Kirjoitettu July 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2006 Minulla on viisi kaasoa, joista yksi on Amerikkalais-tyylinen "Maid of Honor". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaahterainen Kirjoitettu July 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2006 Viimeksi aihetta pohtiessani olin päätymässä yhteen tai maksimissaan kahteen kaasoon, mutta toisin kävi... Mulla on kolme kaasoa. En osannut tehdä eroa kolmen hyvän ystäväni suhteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spice Kirjoitettu July 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2006 Luultavasti kaksi kaasoa. En ole vielä kysynyt, mutta uskon heidän olevan mielissään tehtävästään. Serkku ja paras kaveri. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinka Kirjoitettu July 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2006 En ole edes tajunnut ajatella että voisin pyytää useamman kuin yhden kaason... Eiköhän tuo yksi kumminkin riitä, mie sain kunnian kaasoilla hänen häissään joten vastavuoroisuus kunniaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna00 Kirjoitettu July 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2006 Minulla on kaksi kaasoa, siskoni ja hyvä ystäväni ja 1 morsiusneito on... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JenniS Kirjoitettu July 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2006 Yhden pyysin, ystävistä parhaimman. Ei tullut edes mieleen pyytää toista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalvadas Kirjoitettu July 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2006 Ihan yksi kaaso vain tulee!En ole kyllä kuullut useista kaasoista, mutta sulhaseni oli pari vuotta sitten bestmanina häissä joissa oli kolme bestmania Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Maria- Kirjoitettu July 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2006 Vielä en oo kaasoa päättäny, kun aloin miettimään, että kuka minut tuntee niin hyvin ja on edelleen hyvä ystävä ja osaa kantaa tietyn vastuun... Yksi tai kaksi kaasoa valitsen näillä näkymin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Make Kirjoitettu July 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2006 Oon aina ollu sitä mieltä, että kaasoja ja bestmaneja voi olla vaan yks. Heidän lisäks meillä on sitten mies- ja naispuoliset seremoniamestarit ja muutenkin luottamushommia jaetaan muillekin. Mutta jokainen tietty tekee niin kun itestä tuntuu parhaalta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ahla(Guest) Kirjoitettu July 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2006 Yksi kaaso, mutta oikea tehopakkaus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riin@-79 Kirjoitettu July 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2006 Yksi - siskoni. Hyvin pärjättiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts