Morsian 7.7.2007 Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 En ole vielä pyytänyt ketään, mutta yhtä ajattelin. Tietäisipä vaan ketä, kun kaikki asuu niin kaukana :-/ Siskoni voisi toimia jonkinlaisena "apukaasona". Morsiusneidoiksi voisi pyytää mieheni kummityttöä ja sen kaksoissiskoa, voisivat hääpäivänä vielä suostua käyttämään nimikettä morsiusneito (ovat silloin 9-vuotiaita) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannelore Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 Olen jakanut tehtäviä: on yksi pääkaaso joka hoitaa "virallisemman ja tärkeimmän puolen" sekä toinen apukaaso (tehtävissä joissa ei tarvitse olla esillä ja esiintyä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
haani Kirjoitettu February 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2006 Yksi kaaso. Välillä kyllä kahtakin ajattelin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyra Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 kaksi kaasoa... ite haluan hoitaa kaiken mutta mies haluaisi monta monta bestmania : joten täytyy kait sitä olla muutama kaaso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsPooh Kirjoitettu March 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2006 Kaksi kaasoa, todella hyvä ystäväni ja rakas siskoni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liisa Kirjoitettu March 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2006 Mulla on yksi kaaso, joka on rakkain ystäväni ja isosiskoni. Tämä valinta oli varmasti helpoin juttu tässä häähössötyksessä. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belinda Kirjoitettu March 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2006 Kaksi on, koska sisko on sen verran nuori vielä. Hänellä on sitten apunaan vanhempi ystäväni, joka on ollut rouva jo monta vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilda Kirjoitettu March 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2006 kaksin aina kaunihimpi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Rory- Kirjoitettu March 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2006 Mulla on yksi kaaso, paras ystäväni monen vuoden takaa. Jos olisin lisää kaasoja ottanut, olisi tullut iso liuta Kaikkia ystäviään, kun ei voi ottaa. Päädyin siis vain yhteen. Haluan, että kaasoni tietää olevansa se "tärkein". Ja miehellänikin on "vain" bestman.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sanna(Guest) Kirjoitettu March 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2006 [smiley=engel017.gif] Minulla tulee olemaan / on yksi kaaso. Enempää en tarvitse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KK2006 Kirjoitettu March 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2006 Yhden kanssa pärjätään loistavasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marshmallow Kirjoitettu March 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2006 En ole vielä pyytänyt, tod.näk. kuitenkin yksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ella Kirjoitettu March 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2006 Ei kaasoa ollenkaan, ei ole tarvetta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominicana Kirjoitettu March 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2006 Yksi kaaso, paras ystäväni.Sitten mulle on kyllä tulossa Kaaso Team jossa kaasoni lisäksi kaksi erittäin läheistä ystävääni (joista toinen vieläpä miespuolinen ;D) jotka ovat myös lupautuneet auttamaan tarvittavissa käytännön järjestelyissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lillinkäinen Kirjoitettu March 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2006 aluksi meinasin kolmea mutta päädyin sitten siihen että se yksi on se jolle titteli todella kuuluu. en tarvihe montaa hullua hössöttämään ympärille, yksikin riittää ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Outska Kirjoitettu March 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2006 Mulle tulee kolme, koska poissulkutekniikka petti lopussa. Yksi on se "morsiusneitokaaso" ja kaksi muuta vastaavat enemmän ohjelmasta ja muusta käytännönläheisestä. Ei tarvitse kenenkään sitten kuormittua. Ja onneksi kukaan niistä ei ole hullu hössöttäjä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raksuli Kirjoitettu April 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2006 Ei tarvita kaasoa, tai niin ainakin kuvittelen. Ja nyt siis pärjätään ilman, koska sellaista ei tule. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppunen Kirjoitettu April 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2006 Jos nyt valitsisin, ottaisin vain yhden. Kaksi on tulossa. Toista ei kiinnosta paskaakaan. Anteeksi vulgääri kielenkäyttö. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaukkuK Kirjoitettu April 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2006 Minulla ei ollut valinnanvaikeutta kaaso-asiassa, kaikki kaasot rakkaita ystäviä. 8 kappaletta hyörijöitä siis. Tää mahdollistaa sen, että häiden järjestäminen on k-i-v-a-a !!!! Aikaakin on reilu vuosi - ei kiirettä ja toivottavasti ei viime hetkelläkään tarvitse kenenkään otsa hiessä rehkiä hääpäivämme eteen. BM:n virassa miehellä on 3 ystävää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dannii Kirjoitettu April 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2006 yksi kaaso, meillä on niin pienet häät ettei hommaa ois riittäny kahdelle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabella Kirjoitettu April 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2006 Yksi kaaso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansuli82 Kirjoitettu May 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2006 Minä olen ajatellut pyytää kahta henkilöä kaasoiksi...Lähinnä käytännön syistä, sillä ykkösvaihtoehtoni asuu satojen kilometrien päässä eikä välttämättä pysty kaikkea hoitamaan sieltä käsin. Siksi ajattelin, että kakkoskaaso täältä kotipaikkakunnaltani olisi hyvä apu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nora Kirjoitettu May 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2006 Yksi kaaso, ehkä kaksi. Yksi tietää pyytämättäkin pestinsä, toiselle tulee todnäk yllätyksenä. Mun tosi hyvä ystävä, käytännön asioissa vaan ihan tumpula, niin mietinkin, että pitäiskö jättää pyytämättä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LaikaTui Kirjoitettu May 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2006 Yksi kaaso on minulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu May 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2006 Yksi riittää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts