Sposina Kirjoitettu October 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2005 En ole vielä pyytänyt, mutta luultavasti vain yksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanski77 Kirjoitettu October 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2005 Mulle tulee luultavasti kaksi kaasoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivego Kirjoitettu October 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2005 yhden kanssa ajattelin pärjätä.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kettis Kirjoitettu October 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2005 Kolme; rakkaimmat ystäväni. En osannut valita joten pyysin kaikkia ja suostuivat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tii-Ti Kirjoitettu October 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2005 Kolme ihanaa kaasoa on mulla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samikki Kirjoitettu October 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2005 Olen pyytänyt parasta ystävääni kaasoksi ja hän on suostunut tehtävään. Kaasoni miehestä tulee sulhaseni bestman, koska he puolestaan ovat parhaita ystäviä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silkkipusero Kirjoitettu October 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2005 Yksi kaaso, jonka tehtävänä on lähinnä yrittää rentouttaa minua hääpäivänä...Sisko häärii mukana vaikkei nyt kaaso olekaan :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria-83 Kirjoitettu October 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2005 Kaksi kaasoa!!! Heille on mukava antaa häämme käsiteltäväksi. Luotan heihin 100%:sesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Janita Puullat Kirjoitettu October 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2005 Kyllä meikäläisen häihin yksi kaaso riittää mainiosti. Paras kaverini hoitaa sitä virkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjo 18.2.2006 Kirjoitettu October 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2005 Yksi kaaso. Hoidan lähes kaiken itse (suht pienet häät eikä mitään ylimääräisiä väkerryksiä). Kaaso siksi että on joku jonka kanssa puhua asioista ja joka hääpäivänä pitää seuraa ja huolehtii että kaikki tulee tehdyksi tai otetuksi mukaan. Lähinnä siis henkiseksi tueksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taika15 Kirjoitettu November 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2005 Yksi kaaso, ainakin näillä näkymin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnmarie Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Yksi iso ja yksi pieni kaaso.Veljentyttö kun ei enää tahdo nimikettä morsiusneito, onhan hän jo 12 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nellukka_80 Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Kaksi kaasoa, paras ystäväni tietysti kaasoilee, ja lisäksi minulle tosi rakas ja läheinen isosiskoni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meba Kirjoitettu November 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2005 Paras ystävä ja pikkusisko kaasuilemassa :Eli kaksi kaasoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -Kinuski- Kirjoitettu February 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2006 Kolme kaasoa on minulla. Kaikki erittäin läheisiä minulle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahva Kirjoitettu February 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2006 2 kaasoa + 5 "apukaasoa", jotka ovat lupautuneet ja sitoutuneet auttamaan polttarijärjestelyissä ja tarvittaessa hääpäivänä vastaamaan erilaisista pikku asioista. Myös bestmaneja on 2. Emme halua uuvuttaa ketään työtaakan alle ja lisäksi isommalla porukalla on mukavaa rauhassa suunnitella ja ideoida. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JosPas Kirjoitettu February 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2006 Kaksi. Pikkusisko ja pitkäaikainen ystävä. Sisko hoitelee hommaa aamusta ruokailuun yksin, ystävä tulee avuksi iltajuhlissa. Näin siksi, että ystävät ei tule kirkkoon, siellä on vaan lähisuku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sincerity Kirjoitettu February 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2006 yksi kaaso, saa nähdä miten morsiusneitoja.. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MirvaJ Kirjoitettu February 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2006 Periaatteessa kaksi kaasoa, mutta häät on 29.7 ja toisen kaason laskettu-aika on 21.7, et silleen... Kyllä vähän harmitti, koska häntä olin ajatellut kyseiseen hommaan jo monta vuotta, ja siitä oli puhuttukin. No, eipä tollasta voi suunnitella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesimarja Kirjoitettu February 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2006 Kaksi ihanaista kaasoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest memmuska Kirjoitettu February 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2006 Yksi kaaso virallisetsi, mutta kaikki ihanat ystäväni ovat auttaneet häiden järjestelyssä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Saijuliini Kirjoitettu February 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2006 Kaksi tärkeää ihmistä. Toinen on paras ystäväni yli kymmenen vuoden ajalta, jota harvoin tapaan kun ei Suomessa enää asu. Toinen varsinainen sukulaissieluni. Tärkeitä ja rakkaita molemmat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nispu Kirjoitettu February 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2006 Yksi kaaso. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mammuli Kirjoitettu February 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2006 Mulla on yksi kaaso, rakkain ystäväni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariluu Kirjoitettu February 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2006 Yksi kaaso, rakas serkkuni! Morsiusneitoja kaksi, pikku siskoni ja miehen pikku sisko, jotka ovat jo aikuisiässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts