SanSoi Kirjoitettu February 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2013 Miehelläni on 3 bestmania.Minulla 1 kaaso ja 3 morsiusneitoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GwenMari Kirjoitettu February 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2013 Mulle oli ihan selvää alusta asti että tulee neljä kaasoa, eli kaikki lähimmät ystävät (mahdotonta valita niistä vähempää!!) Miehellä alunperin oli vaan yksi, sitten halusi pikkuveljen kanssa mukaan, sitten toinen ksveri tuli (kännissä) pyydettyä, ja sittrn tuntui että vielä kolmatta kaveria piti pyytää... Joten molempia 4! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu February 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2013 (muokattu) Minulle tulee 2 kaasoa ja miehelle 4 bestamania. Muokattu: July 16, 2013, käyttäjä: Tinkaliina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JennyH Kirjoitettu February 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2013 2 kaasoa, 1 bestman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariki Kirjoitettu February 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2013 5 kaasoa ja samanverran bestmaneja. Molemmat 2 siskoani sekä kolme parasta ystävääni. Bestmanit ovat sulhasen ystäviä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hinpula Kirjoitettu February 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2013 Itselläni kaasoja 2. Miehen bestman puolesta en tiedä, näillä näkymin hän vain yhtä aikoo pyytää, mutta päättäkööt hänkin myöhemmin. Te joilla morsiusneitoja? Mielenkiinnosta tiedustelen, kuinka monen vieraan häät teillä tulee? Mitä tehtäviä heille olette suunnanneet, vai ovatko "vaan" hyvänä tukena? (Kysymys siis niille, joilla apupuolta on paljon ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elika Kirjoitettu February 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2013 Minulle tulee yksi kaaso, siskoni ja miehelle yksi bestman, ystävä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuntzku Kirjoitettu February 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2013 Meillä on kaksi kaasoa(siskoni ja hyvä ystäväni) ja kaksi bestmania (miehen hyvät ystävät). Eniten hommaa heillä on varmaan polttareiden järjestelyssä sekä tietty lähempänä häitä, kun on juhlapaikan järjestelyä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizi Kirjoitettu March 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2013 Meillä tulee olemaan 3 kaasoa ( kolme parasta ystävääni) ja 1 Bestman (joka nainen, mieheni sisko) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riina-M Kirjoitettu March 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2013 Meillä kaksi kaasoa (minun erittäin hyviä ystäviö molemmat) sekä yksi bestman (miehen veli). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitsie Kirjoitettu April 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2013 Meillä on kaksi kaasoa ja kaksi bestmania. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bridezilla2013 Kirjoitettu April 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2013 Mulle tulee kaksi kaasoa, toinen on paras ystäväni ja toinen paras opiskelukaverini, ja miehelleni tulee kaksi bestmania, jotka molemmat ovat hänen serkkujaan, eri puolelta sukua kylläkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katinka26 Kirjoitettu May 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2013 Meille tulee 3+3. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karjalan nainen Kirjoitettu May 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2013 Mulle tulee kaksi kaaso, toinen on hyvä ystäväni ja entinen työkaverini ja toinen veljeni vaimo. Bestmanistä ei ole vielä varmuutta (mies hoitaa kunhan saa aikaiseksi), mutta ehdolla on hänen veljensä ainakin sormuksen luovuttajaksi kirkossa ja toinen mahdollinen sitten enemmän ohjelmapuolen hoitajaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henttu87 Kirjoitettu May 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2013 Meillä meidän lisäksi hääräämässä: Kaaso*2 (sulhon sisko ja paras ystäväni, lapsemme sylikummi ) ja BM*2 (sulhon veli ja sulhon siskon mies). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaneSa Kirjoitettu June 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2013 Minulle tulee kolme kaasoa. Yksi on pikkusiskoni, toinen lapsuudenkaverini ja kolmas nykyinen työkaverini, jonka kanssa olemme todella läheiset. Sulhelle tulee vain yksi bestman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vio Kirjoitettu June 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2013 Minulle tulee kaksi kaasoa ja miehelle yksi bestman. Olin ajatellut vain yhtä kaasoa, mutta lapsuudenystäväni koki tarvitsevansa turvakseen toisen kaasojen, joten myös siskoni on siten kaasoni. Itse hoidamme suurimman osan valmisteluista ja myös hääohjelman suunnittelusta, joten pääasiassa tehtäväksi avustajille jää hääpäivän aattona valmisteluissa auttaminen, itse hääjuhlan juontaminen ja yleisestä sujuvuudesta vastaaminen sekä mahdollisesti myös siivouksessa avustaminen häiden jälkeisenä päivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirabels Kirjoitettu June 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2013 (muokattu) Mulla tulee olemaan ainakin 3 kaasoa (kaikki kolme jo suostuivat! jee!), tosin yhden taidan pyytää ainakin apukaasoksi tänne kotipaikkakunnan päähän.. en oikein osaa päättää!kaikki kun ovat minulle tärkeitä ja minusta on hyvä, että yhdelle kaasolle ei jää liian paljon tehtäviä hoidettavaksi ja kaasotkin pystyy osallistua juhliin.Siksi minusta monta kaasoa ihan hyvä juttu Tosin voi olla että vain yksi kaaso tulee kirkossa eteen seisomaan, ei näytä niin hassulta kun bestmanejakin on vain yksi hmmm.. Muokattu: June 12, 2013, käyttäjä: Mirabels Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
forget-me-not Kirjoitettu June 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2013 Minulle tulee yksi kaaso ja miehelle yksi bestman. Mietin kyllä kahtakin kaasoa jossain vaiheessa, mutta päädyin sitten kuitenkin yhteen, koska koin hiukan hankalaksi sen, että kaksi kaasoani (jos siis olisin ottanut kaksi) eivät olisi tunteneet toisiaan entuudestaan. Lisäksi toinen heistä on minulle läheisempi kuin toinen, joten luulen, että olisi kuitenkin helposti käynyt niin, että puhuisin hääjutuista enemmän tuon läheisemmän ystäväni kanssa. Emme ole vielä päättäneet, missä kaikissa tehtävissä pyydämme kaasoa ja bestmania auttamaan, mutta tarkoituksena on tehdä mahdollisimman paljon itse, eikä missään tapauksessa antaa heille niin paljon tehtävää, etteivät ehtisi itse juhlasta nauttia. Saati että joutuisivat jo ennen juhlaa kovin paljon tekemään. Kaasoni tosin on onneksi itsekin niin innoissaan häistämme ja kaasoudestaan, että on itse jo tarjoutunut auttamaan vaikka missä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiskers Kirjoitettu June 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2013 Meille tulee kolme kaasoa (mun ja miehen siskot) ja kaksi bestmania (miehen kerhokaverit). Käytännössä varmasti on vain kaksi kaasoa, sillä miehen toisen siskon tilanteen vuoksi en voi oikein paljon laskea hänen varaansa. Mutta en voinut pyytämättäkään jättää kun toisen siskon pyysin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zita Kirjoitettu June 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2013 Meille tulee yksi kaaso (siskoni) ja yks bestman (miehen paras kaveri). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmielma Kirjoitettu July 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2013 Meillä tulee olemaan kaksi kaasoa ja kaksi bestmania. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fru Kirjoitettu July 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2013 Meille ei tule apureita, kun pidämme niin pienet juhlat, mutta olen ollut kahdesti itse kaasona ja molemmilla kerroilla yksin. Hyvin pärjättiin, kun pääasiallinen tehtäväni oli vain auttaa pukeutumisessa hääpäivänä sekä toimia henkisenä tukena morsiamelle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnnellinenHeidi Kirjoitettu July 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2013 Yksi kaaso ja yksi bestman Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Summer-Bride Kirjoitettu July 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2013 Minulla tulee olemaan kaksi kaasoa. Molemmat isosiskoni Bestmanien määrästä ei vielä tietoa mies kun ei osaa päättää ketä pyytäisi Yhden läheisen ystävän pyysin seremoniamestariksi kun ajattelin että kolme kaasoa voi olla vähän liikaa Toki tiedän että paljon kyllä ovat kaikki kolme suunnittelemassa ja tekemässä minun kanssa Te joilla on ollut useampi kaaso: Onko kaikki kaasot olleet mukana alttarilla? vai vain osa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts