päpä Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 Mulla tulee olemaan kaksi mun ystävää kaasoina. Tämä sen vuoksi, että yhdelle ei tule niin paljon tekemistä. Molemmat ovat olleet kiinnostuneita hääsuunitelmistani jo ennen vihkipäivän päättämistä joten olivat luonnolliset valinnat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens-ka123 Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 Minulle tulee kaksi kaasoa. Ja myös mihelleni 2 bestmania. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelargonia Kirjoitettu July 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2012 Meille tulee yksi kaaso ja yksi bestman Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terei Kirjoitettu July 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2012 2 kaasoa, 1 bestman. (BM on kyllä vielä kysymättä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elimiina Kirjoitettu August 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2012 Me ollaan suunniteltu 2 kaasoa ja 1 bestman. Toisaalta tahtoisin vaa yhden kaason mut kun en osaa päättää näistä kahdesta ei olla siis vielä kysytty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Pinky* Kirjoitettu August 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2012 Meillä oli 1 bestman ja 4 kaasoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pähkinä. Kirjoitettu August 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2012 (muokattu) * Muokattu: February 14, 2013, käyttäjä: Pähkinäinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hymy83 Kirjoitettu August 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2012 Meillä 1 Betsman ja 3 Kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumenvalkea Kirjoitettu August 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2012 Meillä yksi kaaso ja yksi bestman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
audrey2013 Kirjoitettu August 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2012 näyttää siltä että tulee 3 kaasoa ja 2 bestmania... "näyttää siltä", koska heitä kaikkia ei ole vielä pyydetty tehtäviinsä . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu August 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2012 Mä oisin ottanu koko kirkon täyteen kaasoja, jos se vaan ois millää muotoa ollu fiksua mutta kolme kaasoa mulla nyt tulee, ihan naisia ovat kaikki oishan niist joku voinu olla mieskin, siis niistä kaasoista, mutta ei oo kyl yhtää nii hyvää miestä kaverina. Avokki ei puolestaan oo vielä päättäny kuinka monta bestmania se haluaa. Ehkä yhden tai kaks.Mun veljen häissä oli kolme kaasoa ja kaks bestmania, samoilla linjoilla siis ollaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
unsku Kirjoitettu August 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2012 Meillä on siis neljä kaasoa ja kaksi bestmania. Juuri kun kävin kiitoslahjoja etsimässä kaasoille, sain kuulla myyjältä, kuinka ihana ihminen olen, kun on neljä kaasoa. Hän oli kuulemma ollut yksin kaasona ja urakka oli ollut kauhea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu August 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2012 Meillä on siis neljä kaasoa ja kaksi bestmania. Juuri kun kävin kiitoslahjoja etsimässä kaasoille, sain kuulla myyjältä, kuinka ihana ihminen olen, kun on neljä kaasoa. Hän oli kuulemma ollut yksin kaasona ja urakka oli ollut kauhea.Varmaan riippuu myös aika paljon morsiammesta kuinka paljon sälyttää tehtäviä kaasolle tai kaasoille. Tärkeintä on yhteinen mukava aika yhdessä, ei orjatyövoima! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sohfia Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Meillä on siis neljä kaasoa ja kaksi bestmania. Juuri kun kävin kiitoslahjoja etsimässä kaasoille, sain kuulla myyjältä, kuinka ihana ihminen olen, kun on neljä kaasoa. Hän oli kuulemma ollut yksin kaasona ja urakka oli ollut kauhea.Varmaan riippuu myös aika paljon morsiammesta kuinka paljon sälyttää tehtäviä kaasolle tai kaasoille. Tärkeintä on yhteinen mukava aika yhdessä, ei orjatyövoima! Näinpä!!Meilläkin vain yksi kaaso, mutta kaksi bestmania.Mä vähän ajattelin järkätä asioita niin, että kun tulee esim askartelu tms hommaa, niin pyydän kaason lisäksi muita hyviä kavereita mukaan viettämään iltaa ja askartelemaan siinä ohessa. Kaason rooli on ehkä suurimmillaan sitten hääpäivänä ja tietysti polttareissa. Yritän ainakin itse olla sysäämättä liikaa hommaa kaasolle... Onneksi kaaso on niin innolla mukana, että ottaa tehtävät hyvin mielellään vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helwi Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 (muokattu) Minulle tulee yksi kaaso joka on erittäin rakas ystäväni. Omistan yhden siskon mutta annan hänen nauttia juhlistamme tai mahdollisesti hänkin saa jonkin tehtävän häissämme. Miehelleni tulee yksi bestman joka on hänen hyvä ystävänsä. Hänen veljensä saavat muita tehtäviä Muokattu: August 22, 2012, käyttäjä: Helwi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSoi Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 2 kaasoa, 3 "bridesmaid" ja sulhaselle 3-4 bestmania. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Taitaa tuo 2-3 kaasoa ja saman verran BMää olla aika yleinen Suomessa? Mitäköhän etiketti sanoo onko 'ennen vanhaan' ollut vain yksi kaaso? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pähkinä. Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Ainakin perinteisesti on muistaakseni ollut se yksi, siis todellakin "ennen vanhaan". Silloin kaaso ei ole ollut morsiamen paras ystävä, vaan usein kylän varakkain nainen tai muuta vastaavaa. Kaaso oli siis "pukijanainen", jonka tehtävä oli vaatettaa morsian hääkuntoon Näin muistelisin, mutta en muista mistä luin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
unsku Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Meillä on siis neljä kaasoa ja kaksi bestmania. Juuri kun kävin kiitoslahjoja etsimässä kaasoille, sain kuulla myyjältä, kuinka ihana ihminen olen, kun on neljä kaasoa. Hän oli kuulemma ollut yksin kaasona ja urakka oli ollut kauhea.Varmaan riippuu myös aika paljon morsiammesta kuinka paljon sälyttää tehtäviä kaasolle tai kaasoille. Tärkeintä on yhteinen mukava aika yhdessä, ei orjatyövoima! Juu niin on yhteinen mukava aika itsellenikin tärkeintä, enkä todellakaan ole orjuuttanut kaasoja, enkä orjuuta. Polttarit ovat järjestäneet ja yhden kerran auttaneet askarteluissa. Hääpäivänäkin minulle on tärkeää, että he voivat nauttia juhlista vieraana, eivätkä ole töissä. Mutta onpahan nelinkertainen ilo itselleni siltikin, kun saan heidät kaikki tukemaan tärkeää päivääni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PirjoBride Kirjoitettu September 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2012 (muokattu) Kaasoja kaksi. Muokattu: September 5, 2012, käyttäjä: PirjoBride Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanjaana Kirjoitettu September 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2012 Yksi kaaso ja yksi bestman (jota tosin ei ole vielä pyydetty). Meille on tulossa melko pienet juhlat, joten järjestelyihin en kovinkaan apua kaipaa enkä vaadi. Sanoinkin siskolleni kun hän kaasoksi suostui, että tärkein tehtävä on olla minun henkisenä tukena koko vuoden ajan, eikä häneltä voi muuta odottaakkaan, koska meillä on välimatkaa 500km ja hänellä työ ja pieni lapsi. Sitten juhlapäivänä hän avustaa minua pukemisessa ja ottaa juhlapaikalla vieraita vastaan, jakaa häälehdet ja opastaa vieraat istumaan kättelyn jälkeen.Bestman toivottavasti suostuu hoitamaan seremoniamestarin hommat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmiQ Kirjoitettu September 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2012 Kaksi kaasoa ja kaksi bestmania. Molemmat kaasot ovat suostuneet. Bestmanit on vielä kysymätät. Olen kyllä miettinyt, että pyytäisinkö vielä kahta hyvää ystävääni ns. apukaasoiksi Hirvee hankala päättää, kun on niin paljo läheisiä ystäviä ja kaikki haluaisin kaasoiksi, mutta en kuitenkaan halua Amerikan tyyliin alttaria täyteen pituusjärjestyksessä seisovia kaasoja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeTo13 Kirjoitettu September 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2012 Kolme kaasoa ja kaksi tai kolme bestmania Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenni2013 Kirjoitettu February 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2013 2 kaasoa, jotka ovat siskojani ja yksi bestman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimiina Kirjoitettu February 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2013 2 kaasoa, joista toinen on siskoni ja toinen ystäväni. 1 bestman joka sulhon veli.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts