S&A-09 Kirjoitettu October 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2008 Kutsuttuja n.100 ja kaksi kaasoa. Molemmat niin läheisiä; isosiskoni ja paras ystäväni, että halusin ehdottomasti molemmat kaasokseni Miehellä yksi bestman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
danae Kirjoitettu October 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2008 Mulla oli kaksi kaasoa hääräämässä ja juhlimassa oli pikkasen reilu 80 vierasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilona08 Kirjoitettu October 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2008 ^ Sama Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kawa Kirjoitettu November 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2008 Kaks kaasoa ja alustavassa vieraslistassa 57 nimeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
peppi88 Kirjoitettu November 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2008 Kaasoja tulee kolme ja vieraita jotain 140.Olin yksin kaasona kaverini häissä, joissa oli vieraita yli 150. Useampi kaaso olisi ollut kyllä tarpeen, vaikkakin kaksi bestmania hoitivat omat hommansa mallikkaasti. Itse huolehdin hääparista ja bestmanit ohjelmapuolesta. Onneksi hääpäivänä kaikki sujui kuin rasvattu, mutta näin jälkeenpäin ajatellen jos joku kömmähdys olisi sattunut, niin useammista kaasoista olisi varmasti ollut apua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu November 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2008 Mulla oli kolme kaasoa ja 80 vierasta. Bestmanejakin oli kaksi.Yksi kaaso palasi ulkomailta pari viikkoa ennen häitä ja ei siis voinut auttaa paljoakaan ennen häitä, mutta hän on paras ystäväni, joten siksi halusin silti välttämättä kaasoksi Samoin kaksi muuta kaasoa lasken parhaiksi ystävikseni. Mulla on siis kolme parasta ystävää ja kaikki yhtä läheisiä - eri yhteyksistä vaan tuttuja - joten halusin kaikki kaasoiksi.Ei siis ollut kaasojen määrä mitenkään suhteessa vieraisiin ajateltu. Tein valmistelut melkein kaikki itse, kaasot auttoi konkreettisesti eniten hääpäivänä ja niiden jälkeisenä päivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
peppi88 Kirjoitettu November 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2008 Ei siis ollut kaasojen määrä mitenkään suhteessa vieraisiin ajateltu. Tein valmistelut melkein kaikki itse, kaasot auttoi konkreettisesti eniten hääpäivänä ja niiden jälkeisenä päivänä.Näinhän se menee, mutta jos vieraita on lähemmäs 150, niin silloin apuja yleensä tarvitaan myös valmisteluihin. Oi kun meilläkin olisi vain 80 vierasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sol09 Kirjoitettu November 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2008 Juu, mullakin kaksi kaasoa Vieraslistalta löytyy 160 nimeä, mutta syyt kahteen kaasoon on kuitenkin hieman henkilökohtaisemmat. Esimerkiksi läheisyys ja elämäntilanteet vaikuttivat päätökseeni paljon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memmmi Kirjoitettu December 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2008 hmm.. mulla on vähän niinkuin 4 kaasoa Ehkä vähän liikaa muttakun kaikki ovat parhaita ystäviäni ja olemme olleet tiivis tyttöporukka jo kauan!Tosin.. Yksi on kaikista läheisin ja on auttanut jo nyt häiden suhteen monissa asioissa niin ehkä se sitten menee niin että on 1 kaaso ja kolme aikuista morsiusneitoa/apulaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hnnamari Kirjoitettu December 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2008 Kaksi kaasoa tulee minulle, molemmat läheisiä ystäviäni ja olettaisin että järjestelyjä kevyempi tehdä yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
littlesoul Kirjoitettu December 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2008 1 virallinen kaaso ja 1 ystävä joka auttaa juhlapaikan koristelussa ja korttien askartelussa. En ole tätä toista viralliseksi kaasoksi pyytänyt, mutta hänet kyllä mainitaan juhlaohjesäännössä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gish Kirjoitettu December 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2008 Pyysin kolmea ystävääni kaasoksi. Jokaisen kanssa olen ystävystynyt eri elämänvaiheissa ja sen vuoksi jokaisella on oma erityinen merkityksensä minulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilde Kirjoitettu January 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2009 Nailla nakymin 1 kaaso ja 3-4 aikuista morsiusneitoa avuksi ja -kaikkein tarkeinta- morsiamen seuraksi haapaivan aamuksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny1981 Kirjoitettu January 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2009 Mulla kaksi ihanaa kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martha Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 Mulla on 4 kaasoa. 2 heistä (parhaita ystäviä) todennäköisesti pystyvät fyysisesti olla eniten auttamassa,kun toinen asuu ihan likellä ja toinenkin n.40km päässä,kun taas 2muuta (siskot) niin asuvat toinen aivan eteläsuomessa ja toinen pohjosessa. Tiedän heiltä kuitenkin saavan tukea ja neuvoja ja varmasti mahdollisuuksien mukaan apuja muuten. Kaikki silti yhtä rakkaita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
danae Kirjoitettu January 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2009 Mulla oli kaksi ihanaa ystävää. Meni näppärästi kun toinen otti päävastuun polttareista ja toinen juhlista (ite siis päättivät näin) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
glambride Kirjoitettu January 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2009 Näillä näkymin 4 kaasoa, jos kaikki vaan ottavat tehtävän vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiisku77 Kirjoitettu January 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2009 Minusta on kiusallsita laittaa parhaat kaverit juoksemaan koko ilta passaamassa minua. Onko teillä ollut ulkopuolista ''kapellimestaria''? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmi10 Kirjoitettu January 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2009 Mulla oli mielessä ensin kolme, mutta nyt niitä onkin jo neljä..ketään niistä en haluaisi jättää pois, mutta neljä kaasoa on kyl jo aika monta... Onko se liikaa?Kun en kuitenkaan oikein osaa valita jos pitäis jotkut "alentaa" morsiusneidoiksi..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnniL Kirjoitettu January 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2009 Minulla on 3 kaasoa.Kaikki ovat siskojani. En osannut päättää kenet ottaisin kaasokseni, joten päätin pyytää kaikkia. Kullakin heistä on oma tehtävänsä. Nuorin siskoni on pukija ja kimpunpitäjä siunauksessa, kaksi muuta siskoani (täysi-ikäiset) ovat sitten vastuussa polttareista ja hääjuhlan ohjelmasta yhdessä bestmanin kanssa.Kaasot ovat minulla lähinnä maku- ja ideatuomareina. Jotain apuja tietysti heiltä saan kun järjestelen häitä ulkopaikkakunnalta (häät siis kahden siskoni kotipaikkakunnalla, myös minun entinen kotipaikkakunta) ja en juurikaan tunne nykyistä tarjontaa paikkakunnalla saati kerkeä niitä aina henk.koht. käydä tarkistamassa.En usko että minulla on liikaa kaasoja ja kukaan heistä ei ole ainakaan mitään puhunut liian vähistä tehtävistä tai muutenkaan arvoistaan (tai en ole ainakaan kuullut). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu February 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2009 Vielä en ole pyytänyt, mutta ajatuksissa on pyytää kaksi kaasoa. Kaksi rakasta ystävää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska Kirjoitettu February 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2009 Minulle ei varmaan tule kaasoa ollenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 Mulla on kaksi kaasoa, jotka yrittää pysyä vauhdikkaan ja innokkaan morsmaikun kantapäillä Lähinnä heidän apuaan ja tukeaan tarvitsen itse hääpäivänä, mutta kiva hössöttää ja tössöttää jo etukäteen Toinen kaaso on pikkuveljen tyttöystävä ja toinen erittäin hyvä ystävä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anushka Kirjoitettu March 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2009 Mäkin pohdin tätä kaasoasiaa aika paljon, sillä mulla on monta tosi rakasta ja läheistä lapsuuden ystävää, eli heistä ois tullu jo se kaksi-kolme kaasoa. Sitten on läheinen isosisko, eli jo kolme kaasoa. Sitten on vielä yksi hieman uudempi (noh, kymmenen vuotta kohta vanha hänkin, että ehkä uusi ystävä on väärä ilmaisu ) tosi läheinen ystävä. Eli neljä-viisi kaasoa, vaikka eihän sitä "tarvitse" kuin yhden Pyysin sitten tätä tuoreempaa ystävääni ainoastaan, hänen miehensä on mieheni bestman ja vietämme tooosi paljon aikaa neljästään, ollaan siis kaikki neljä tosi hyviä ystäviä keskenämme. Onneksi kukaan vanhoista ystävistä tai siskosta ei loukkaantunut asiasta, vaan ymmärsivät että kyse ei ole mistään "paraskaverikisasta" vaan jos pyytäisin enemmän kuin yhden, "pitäisi" sitten samantien pyytää kaikki neljä, ja en halua kaasoarmeijaa kirkkoon miehen yhtä bestmania vastaan Apua hääsuunnittelussa kyllä olen saanut näiltä kaikilta ystäviltä, josta olen tosi kiitollinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu March 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2009 Meillä on sellainen tiivis 6 naisen porukka. Olemme tunteneet toisemme jo ala-asteelta lähtien (yksi on peräti vanha tarhakaveri!). Kaikki varmasti haluavat osallistua häiden järjestelyyn ja suunnitteluun, mutta olen ajatellut pyytää yhtä ns. "ykköskaasoksi". Tuntuisihan se hassulta, että kirkossa minun puolellani seisoisi viisi naista ja miehen puolella vain yksi bestman. Lisäksi minulla on pikkusisko, jonka kanssa olemme melko läheisiä. Hän kuitenkin asuu lähes 300 km:n päässä ja on muutenkin aikamoinen huithapeli , joten en ehkä uskalla häntä pyytää kaasoksi. Hän ei ole mikään järjestelijätyyppi, joten toivon, että hän ei loukkaannu, vaikken häntä pyydäkään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts