Tzinnia Kirjoitettu November 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2007 Kaksi siskoa, joten kaksi kaasoa. Muuten ois varmaan yksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia Kirjoitettu November 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2007 Kaksi kaasoa, sisko ja paras ystävä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Repsi Kirjoitettu November 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2007 Ehdottomasti kaksi kaasoa! Näin ei tule yhdelle henkilölle liikaa hommia ja rasitusta, ja saavat myös toisistaan sitten henkistä tukea, kun alan keksimään kaikenlaisia ihmeellisyyksiä häihin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tytsyli Kirjoitettu November 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2007 Yksi kaaso. Paras kaveri ja ystävä ihan lapsesta asti. Eli helppo valinta oli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu November 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2007 Yks kaaso Ehdottomasti paras ystäväni, jo vuodesta 1986 ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinkainen Kirjoitettu December 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2007 Kaksi kaasoa. Toinen kaaso on uudempi tuttavuus, kun taas toinen kaaso tuntee ala- asteelta lähtien. Onpahan heillä tukea toisistaan ja voivat tehdä työnjakoa, niin ei yhden tarvitse juosta kaikkien oikkujen perässä. Tätä kautta menneisyyteni kohtaa myös nykyisyyden häissämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimo 070707 Kirjoitettu December 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2007 Mulla oli vain yksi kaaso (paras ystäväni), joka otti liian rennosti häävalmistelut. Ei halunnut oikeastaan ottaa vastuuta kannettavakseen mistään tai hän ei ottanut vastuuta kannettavakseen mistään, vaikka pyysin apua. Joten... Kunpa olisin älynnyt ottaa myös toisen kaason! Onneksi oli kuitenkin apua kälystä ja monista ystävättäristä. Ei päässyt pahoja kriisejä syntymään. Että kannattaa oikeasti harkita sitä toista kaasoa siinä vaiheessa, kun alkaa näyttämään siltä, että yksi kaaso ei riitä. Oikeasti!No, häät oli ja meni onneksi ihan nappiin. Itsellä oli vain niin kova stressi kaikesta, että tuli hääjuhlassa sitten todella huono olo ja melkein migreenikohtaus... Mut selvisin migreenilääkkeiden, ihanan sulhon ja happihyppelyn avulla! : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkaloinen Kirjoitettu December 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2007 Minulla on yksi pääkaaso ja kaksi varakaasoa jottei se yksi stressaannu turhaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu December 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2007 Ei yhtään kaasoa! 8-) Ja miehellä ei ole bestmania...Koska emme halunneet alkaa laittaamaan ihmisiätärkeysjärjestykseen, koska totesimme että jokutulisi kumminkin pahoittamaan mielensä jos häntä taihäntä ei olisi valittu kaasoksi/bestmaniksi, jotenpäätimme olla ilman.. Tosin seremoniamestari meille on valittu... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anou Kirjoitettu January 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2008 Minulla on tällä hetkellä kaksi kaasoa pyydettynä (tätini ja hyvä ystäväni nuoruusvuosilta lähtien), mutta nyt haluaisin vielä kolmannen. Olen tutustunut häneen vasta pari-kolme vuotta sitten, mutta hänen kanssaan olemme keskustelleet kaikesta mahdollisesta ja hänen on jakanut kanssani kokemuksia ja ajatuksia viimeisten vuosien aikana. Olen myös näyttänyt hänelle päikkysuunnitelmiani ja hän on aktiivisesti ollut mukana kertomassa omista kokemuksistaan. Voinko siis vielä näin jälkikäteen pyytää hänet kaasokseni? Ja onko kolme liikaa? Toisaalta annan mielelläni kaikille näille kolmelle kunniapaikan häissäni, sitä kaasot minulle enemmän ovat, ennemmin kuin tekemässä asioita. Sulhasella ei ole bestmania, mutta hääjuhlassa on erikseen molempien pikkuveljet (yht. 2 kpl) seremoniamestareina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tansku83 Kirjoitettu January 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2008 (muokattu) Mulle ei tuu yhtään... Muokattu: September 2, 2008, käyttäjä: T-081108-J Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emubarbi Kirjoitettu January 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2008 Miulle tulee 2 kaasoa. Parhaat ystäväni. Sulholle tulle 3 bestmäniä. Hänen veljensä ja 2 parasta kaveria. Ja lisäksi 3 morsiusneitoa (tai jos tytöt vaan uskaltavat tulla) rupesi pikkuisia jännittämään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisavo Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 minulle tulee 1 kaaso..jos toista rupeisin miettimään, voisin me nnä itse liian sekaisin, koska sitten kaikki ystävät ovat yhtä rakkaita. En osaisi valita heista ketään, joituisin varmaan ottamaan heidät kaikki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisavo Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 mulla on yksi kaaso, ja sillä mä ajattelin kyllä pärjätä!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mansikka06 Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Mulla on yks ja ajattelin kanssa sillä pärjätä.Jos hän kokee tarvitsevansa apua ni asiasta voidaan neuvotella, mut vielä ei ainakaan pyyntöä oo tullu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauline08 Kirjoitettu January 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2008 Yksi tulee. Oli helppo valita, sillä ollaan oltu ystäviä kaikkein pisimpään ja asuttu koko elämämme ( lukuunottamatta viimeistä 1,5vuotta) 1,5km säteellä toisistamme. Mun kaasolla ei pahemmin tehtäviä ole, kun ite tykkään tehdä kaikki. Mutta pientä apua tarvitsen pukeutumisessa, mielipiteissä jne.. Ja onhan se kunnianosoitus ystävyydestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvaksi08 Kirjoitettu February 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2008 Mulla on nyt 4 kaasoa, läheisimmät ystävättäreni! Miehelläni on 1 bestman, yksi läheisimmistä ystävistään. Mietti kyllä toisenkin bestmanin ottoa, mikä olis ollut minusta jännää ja erikoista , mutta tekee nyt näin miten haluaa. Minä en laske kaasoille mitään hommia paljoakaan, jotain ohjelmien jakoa ja sellaista. Ja onhan heillä "hauskaa" kuunnella höpinöitäni tässä n. vuoden ajan! Kaasot järjestävät mulle kyllä polttarit ja häihin jotkut hauskat puheet. He myös esiintyvät muiden esiintyjien (jotka myös ovat vieraina, kuten esim. bändi) lomassa hääjuhlassa ja kirkossa. Mieheni ei niinkään ole polttareista omalla kohdallaan kiinnostunut, mutta kaippa hekin sitten menevät jonnekin iltaa istumaan, saa nähdä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marsku Kirjoitettu February 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2008 Haluan ehdottomasti kaasoikseni molemmat siskoni.Isosisko on minun tukeni ja turvani.Pikkusisko touhuilija, jolla on silmää järjestelyhommissa ja tietää mistä pidän.Heihin molempiin voi todellakin luottaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hattu Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 (muokattu) ???????? Muokattu: January 2, 2009, käyttäjä: hattu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest I&L Kirjoitettu May 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2008 Hattu, ota vain kolme kaasoa, ei kai se ole hassun näköstä. Mullekin tulee kolme kaasoa. Paras ja pitkäaikaisin ystäväni sekä molemmat siskoni.Eipähän yhdelle kaasolle aiheutu paineita, kun on muitakin apuna ja voi yhdessä suunnitella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielle Kirjoitettu May 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2008 Kolme varmaankin, ei sitten tule yhdelle mitään paineita ja koska kaikilla on paljon töitä yms. elämää niin ei tarvitse yhden harteille jäädä mikään touteutus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiiM Kirjoitettu May 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2008 Mulla tulee olemaan kolme kaasoa, pääasiassa en yksinkertaisesti osannut valita heidän kesken ja ratkaisin asian sillä että mulla tulee olemaan kolme kaasoa. Ja jääpähän kaikille sitten aikaa rentoutua ja juhliakin kun ei yksinään tarvitse vastata kaikesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basilica Kirjoitettu May 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2008 Minulle tulee kolme kaasoa ja miehelle yksi bestman. Kaasojen lukumäärään vaikuttaa ihan käytännön syyistä sekä tunne syistä. Olin itse kaasona viime kesänä ja olisin kyllä toivonut siihen hommaan apua. Bestman ei kuitenkaa ihan kaikessa morsiammen avustamisessa voinut olla läsnä Kaasoikseni olen pyytänyt kaksi kaveria ja siskoni. Yritän itse järjestellä mahdollisimman paljon, mutta askarteluun ym. tarvitsen kuitenkin apua. Ja hääpäivänä on kaikenlaista hienosäätöä joita itse en ehdi hoitaa. Haluan uskoa sellaiset asiat niiden käsiin joiden arvostelukykyyn luotan 100%. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu May 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2008 1 kaaso ja 1 bestman. Ei kyllä tullut edes mieleen muuta... Toki monet muutkin auttavat hääjärjestelyissä, kukin omalla tahtomallaan tavalla. Suurimman osan järjestelyistä hoidan kuitenkin itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenan Kirjoitettu May 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2008 1 kaaso ja 1 bestman. Ei kyllä tullut edes mieleen muuta... Toki monet muutkin auttavat hääjärjestelyissä, kukin omalla tahtomallaan tavalla. Suurimman osan järjestelyistä hoidan kuitenkin itse.Näin myös meillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts