mauk_u Kirjoitettu August 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2007 Minulla myös kolme kaasoa, kaikki siskojani. En osannut minäkään valita, eikä ole tarvettakaan. Saan ainakin paljon tukea ja apua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
santis Kirjoitettu August 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2007 kolme kaasoa ja kolme bestmania, kukaan ei ole sukulainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimosat Kirjoitettu August 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2007 itse varmaan jos kaason haluan niin yksi riittää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masuku Kirjoitettu August 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2007 Mulla vaikeuksia päättää että ottaisikos kaksi kaveriani vaiko isosiskoni?Kiva vaihtoehto olisi että ottaisi toisen kavereista ja siskon mutta pelkään että toinen kaveri suuttuu jos ei pääse...Vaikiaa!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisse82 Kirjoitettu August 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2007 Itse ajattelin pyytää kahta parasta kaveriani ja siskoani joka on häiden aikaa 17v. Toinen pikkusiskoni on silloin 12v. Olisiko ideoita mitä hän voisi tehdä? Haluaisin hänet mukaan tärkeään päivääni, mutta kaasoksi taitaa olla liian nuori. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runotar Kirjoitettu August 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2007 Yksi vain, meinasin ensin kahta mutta päädyin sitten yhteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.R Kirjoitettu August 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2007 Yks on tällähetkellä. Mutta mietin vielä että tarvisinkohan toisenkin.Kun kaaso asuu Tampereella ja häät pidetään täällä pk-seudulla. Joten joku avustaja täällä päässäkin olis hyvä olla.Kaveri kun ei Treltä ihan joka käänteessä voi lähtee meille. ;D Vaikka lupas kyllä yrittää ahkerasti käydä meidän luona että saadaan "palaveerata" kunnolla ja jakaa vastuuta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleuthera Kirjoitettu August 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2007 Olen kovasti pähkäillyt tämän asian kanssa, ja tänään tein päätöksen (yhden monien joukossa )! Minulle tulee kaksi kaasoa (mikäli suostuvat), toisen ystävän kaasona olin itse ja olen jo hänelle asiasta aikaisemmin maininnutkin, toinen on mieheni sisko ja erittäinen hyvä ystäväni. Kolmas ehdokas olisi ollut ihan tasavahvoilla, mutta häidemme alla hänellä on todennäköisesti kädet täynnä muita hommia, ja luulen että on ihan iloinen päästessään häihimme "vain juhlimaan". Muutenkaan en halua sysätä hirveää urakkaa kenenkään harteille, haluan että kaikki voivat nauttia juhlistamme Kutsukortti- ym. askarteluihin varmasti kutsun kaasot mukaan, mutta eiköhän se punaviinilasin ääressä ole enemmänkin mukavaa ajanviettoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivanni Kirjoitettu August 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2007 Suunnitelmissa on, että kaksi kaasoa ja kaksi bestmania, mutta kukaan heistä ei vielä tiedä asiasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annabanana Kirjoitettu August 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2007 3 kaasoa mulle, kaikki rakkaita ystäviäni (yhdelle heistä kaasoilen itse ens viikon la) 2 heistä asuu ulkomailla joten tämän kotikaupungissani asuvan kanssa varmasti eniten käytännön juttuja puuhataan.meille tulee myös 3 bestmania Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mempe Kirjoitettu August 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2007 Mulla on kaksi kaasoa, toinen lapsuuden ystävä,toinen kouluajalta oleva ystävä. Sulholla yksi bestman Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafaldainen Kirjoitettu August 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2007 2 kaasoa, molemmat on miun parhaita ystäviä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aitolehti Kirjoitettu August 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2007 Minulle tulee kaksi kaasoa. Molemmat ovat läheisiä ystäviäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sque_ Kirjoitettu August 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2007 Ei yhtään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sin Kirjoitettu September 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2007 Mulle tulee 1 kaaso (isosisko) ja miehelle 1 bestman. N. 100 hengen häät. En kyllä ole vielä keksinyt kaasolle muuta tekemistä kuin hääaamuna mun kaverina oleminen, kirkossa laulaminen ehkä, ja hääjuhlassa toimia mun apuna vessa- ym. asioissa puvun kanssa.. Askarteluja jos tulee, niin mukaan kuvioihin työntäytyy varmasti äiti, anoppi ja isän vaimo.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintura Kirjoitettu September 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2007 Yksi kaaso tulee vain. Uskon, että kaasoni selviää hyvin hommistaan yksinäänkin. Eikä tullut edes mieleen pyytää kahta ystävää kaasoksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HannaMaria Kirjoitettu September 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2007 Minulla on kaksi kaasoa...molemmat ihania ihania ja rakkaita ystäviä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piupau Kirjoitettu September 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2007 Yksi kaaso riittää ja sisko saa kunnian hoitaa homman.Sama täällä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millis2008 Kirjoitettu September 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2007 Kaaso on parasystäväni ja ajattelimme pyytää veljeä ja siskoa toimimaan sulhaspoikana ja morsiustyttönä. Molemmat ovat jo vanhempia, mutta tällä tavalla saamme heidät virallisesti mukaan hääjärjestelyihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shine Kirjoitettu September 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2007 Kolme kaasoa. Kaksi ystävää ja siskoni! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elokuu08 Kirjoitettu September 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2007 Olenkohan mä jo vastannut tänne : Elikkä siis, mulle tulee kolme kaasoa.Kaikki kaasot ovat erittäin rakkaita ystäviäni.Mun piti alunperin pitäytyä kahdessa kaasossa, mutta koska kaikki kolme ovat minulle yhtä tärkeitä ja läheisiä, päädyin kaikkiin kolmeen.Toisaalta määrä tuntuu isolta, mutta eipähän kukaan rasitu liikaa häitteni vuoksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mussu08 Kirjoitettu September 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2007 Yksi tulee luultavasti en vaan tiedä vielä kuka. En ole siis pyytänyt vielä. Vaihtoehtona on oma paras kaveri tai sitten sulhasen sisko. Tai tiukassa tilanteessa molemmat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovey Kirjoitettu September 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2007 Kolme kaasoa, kaikki rakkaita ystäviäni, joiden väliltä en osannut ja halunnut valita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammakkomorsian Kirjoitettu September 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2007 Ehdottomasti vain yksi. Mielestäni se on kunniatehtävä parhaalle ystävälle. Aivan kuin best manina toimiminenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RRR Kirjoitettu September 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2007 (muokattu) Todennäköisesti yksi Muokattu: March 18, 2009, käyttäjä: RRR Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts