rastas Kirjoitettu July 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2007 Mulla kanssa kaksi kaasoa, hyviä ystäviä kummatkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasberry Kirjoitettu July 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2007 Itsekin päädyin kahteen kaasoon eli siskooni ja parhaaseen kaveriini. Sulholle taitanee riittää yksi bestman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elza Kirjoitettu July 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2007 Kolme kaasoa; siskoni ja kaksi hyvää ystävää :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enigma-carmen Kirjoitettu July 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2007 mulla on 4 tyttökaveria ja miehellä 2 bestmania--kaikki ehtivät juhlia kun vastuu jaettuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siivekäs Kirjoitettu July 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2007 2 tai 3. Ajattelin että olisi kiva jos olisi saman verran noita apureita kun miehellä, mutta saa nyt nähdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terei Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 Kaksi on jo suostunut ja kolmaskin olisi tarkoitus pyytää mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rautakantele Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 Yksi kaaso, siskoni. Hoidamme miehen kanssa suunnittelut ja järjestelyt pääasiassa itse, joten kaasolle ja bestmanille ei pitäisi tulla liikaa hommaa. Siskoni oli minulle itsestään selvä valinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M2008 Kirjoitettu July 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2007 Mulle tulee kaksi kaasoa: hyvä ystäväni ja tuleva kälyni - molemmat aika itsestäänselviä valintoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoKeLo Kirjoitettu July 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2007 2 kaasoa, paras ystäväni joka tuntee minut lapsuudesta asti ja serkkuni joka on myös yhtiökumppanini ja on minulle erittäin läheinen Miehelläni myös 2 bestmania. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jemina_86 Kirjoitettu July 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2007 mä olen miettinyt että 2-3 kaasaoa tosin en vielä oikein osaa päättää että ketkä.... :-/ Täytyis kohta päättää että sais apuva tähän hääsuunitteluun... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
himppa Kirjoitettu July 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2007 Yhden olen jo pyytänyt ja hänen toive oli toisesta avuksi.. toinen mietinnässä vasta kun olisi kaksi yhtä hyvää vaihtoehtoa. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sussu83 Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 itselleni tulee 5 kaasoa, parhaat ystäväni elämän varrelta (lapsuudesta asti). sulhasella tulee olemaan 3 bestmania, myös kaikki lapsuuden ystäviä. tuntui hyvältä ratkaisulta ottaa enemmän kaasoja,- ja bestmaneja, ettei kaikki kaadu yhden harteille. Ja hyvässä asemassahan me itse tässä olllan kun on elämän tärkeimpiä ihmisiä tukena ja turvana, olemme erittäin kiitollisia tästä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-norppa- Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 mulle tulee 3 kaasoa.. kukaan ei varmaan edes olisi halunnut olla yksin kaasona.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiinaz Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 Kaksi kaasoa tulee. Emme mieheni kanssa asu enää kotipaikkakunnallani ja nämä kaksi asuvat siellä. Olemme toisen kanssa olleet 15 vuotta kavereita ja toisen 11 vuotta. En ole vielä kysynyt kumpaakaan, mutta luulisin että suostuvat. Viikko sitten kerroimme vasta vanhemmillekin ens kesän suunnitelmista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanastasia Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 Minulle tulee kaksi kaasoa, siskoni ja hyvä ystäväni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
liirumlaarum Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 Yksi kaaso vain, paras ystäväni joka lupautui oikein hankkimaan ensi kesäksi kesätöitä samalta paikkakunnalta jossa itse asun ja häät pidetään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lentsu82 Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Minulle tulee 3 kaasoa sisareni ja kaksi ystävää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiita Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Minulla oli kolme kaasoa. 3 parasta ystävääni, joita on vaikea laittaa paremuusjätjestykseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vuoden 08 morsian Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Mulle kanssa tulee 2 kaasoa kun en tosiaan osannut päättää kumman valitsen ->rauhallinen vai sit samanlainen rääväsuu kun itekkin Tulee ainakin värikkäät häät ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shabibah Kirjoitettu July 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2007 ensiksi piti tulla vain yksi, mutta huomasin kaasoni ja hänen parhaan ystävän olevan sellanen tehopakkaus (ja tietysti kaasoni ystävä on minullekin läheinen) että pyytää päräytin hänetkin kaasoksi eli kaksi täällä nyt myös Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimpu Kirjoitettu July 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2007 Mulle tulee 2 kaasoa...2 rakkainta ystävääni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piupau Kirjoitettu July 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2007 Yhdellä ajattelin pärjätä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu July 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2007 mulle tulee 3 kaasoa, sulholle 3 bm:ää... paljon auttavia käsiä. ajattelin myös kaasoja sillä että on enemmän kuin yksi, ei tarvitse yksin pähkäillä polttareitten ym. järjestelyjä. 3 kyllä on paljon, mutt en osannut enää päättää sitä kahden välillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu July 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2007 kaksi tulee, siskoni (ainut sellainen) ja paras ystäväni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemppa Kirjoitettu July 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2007 Minä olen "vähän" erilainen tapaus. En mielestäni tarvitsisi kaasoa ollenkaan. Yksi ystävistäni kuitenkin varasi "kakkoskaason" aseman jo ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Kakkoskaaso on kuulemma henkinentukikaaso - kaaso, jonka ei tarvitse tehdä mitään, mutta saa arvonimen. Koska kakkoskaaso on jo, niin onhan minun kai otettava ykköskaasokin. Ja koska olen erilainen lapsi, niin ehkä annan kaasonimikkeen kaikille ystävilleni - näin saa apua järjestelyissä, eikä ketään tarvitse rasittaa liiaksi. Nettisivukaaso, hiuskaaso, meikkikaaso, vaatetusavustajakaaso, seremoniamestarikaaso, polttarijärjestäjäkaaso, musiikkivastaavakaaso, kunniakaaso... jnejne. Niin, kuten arvata saattaa, minä en perinteistä ja yleisistä tavoista välitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts