-Elli- Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 Mulle tulee kolme kaasoa. Vanhin lapsuudenystäväni sekä kaksi siskoani. Uskon, että yhdellä kaasollakin olisi pärjännyt, mutta koska tämä lapsuudenystäväni asuu tällä hetkellä toisella puolella maapalloa, on hänen vähän hankalampaa sieltä käsin osallistua järjestelyihin... Pyysin sitten myös siskoni kaasoiksi, niin heidän on mukavampi porukalla suunnitella ja järjestellä asioita (=polttarit & ohjelmaa häihin). Näin ei pitäisi kenellekään tulla myöskään ylivoimaista työtaakkaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne_81 Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 Ei ole kaasoa... kahdestaan nämä häät sulhaseni kanssa järjestellään. Eikä minulla kyllä itseasiassa edes olisi ketään niin läheistä ystävää jota olisin kaasoksi voinut pyytää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandi Kirjoitettu April 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2007 Minulla ei ole kaasoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani80 Kirjoitettu May 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2007 Kaaso-asia on mietinnässä, mutta tuskinpa ketään enää tässä vaiheessa pyydetään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kastanjet Kirjoitettu May 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2007 minulla oli 4 kaasoa, kun on 4 hyvää ystävää ollut lapsesta asti, niin oli luonnollista pyytää myös kaikki kaasoksi.Aika yleistä tuntuu nykyään olevan että on 3-4 kaasoa, kun ennen oli yleisimmin vain yksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Joogi Kirjoitettu May 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2007 2 kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
projekti08 Kirjoitettu May 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2007 3 muskettisoturia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristallihevonen Kirjoitettu May 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2007 2 kaasoa tulee, rakas siskoni sekä paras ystäväni. en osaa valita vaan toista heistä. toisaalta olisin halunnut kolmannenkin läheisen ihmisen kaasokseni, mutta meillä tulossa pienet häät niin jotenkin se tuntui mauttomalta. vaikka yksikin kaaso riittäisi, mutta en vaan voi ottaa vaan toista heistä - pakko ottaa molemmat ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avelina Kirjoitettu May 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2007 Enköhän minä yhdellä kaasolla pärjää, kun hän on aika säpäkkä ihminen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninita Kirjoitettu May 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2007 Minulla on 4 kaasoa!! Eli aika monta verrattuna muihin :.... Yksi on sisar ja 3 muuta erittain hyvaa kaveria, joista en voinut valita vain sita yhta ainutta. Minulle on aina ollut luonnollista ihan teinista lahtien, et sit ku naimisiin mennaan niin tama porukka on kaasoina ;DSulhasella on myos 4 "usheria", joten nama menee hienosti "parettain"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimuli Kirjoitettu May 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 Olen valinnut itselleni kolme kaasoa ja onnellisesti saanut suostumuksen kaikilta. Minun puolestani kukin valitkoon kuinka monta haluaa, tuskin juhlat siitä pahenevat tai paranevat. Omalla kohdallani voi olla, että pyydän vielä neljättä, sillä voi olla todennäköistä, että vuoden kuluttua häiden aikaan kaksi kaasoistani on ulkomailla töissä. Sulhasella on kaksi bestmania. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yallayalla Kirjoitettu May 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2007 3, joista 2 siskoani. Kolmanneksi kaasoksi ajattelin pyytää erästä kaveriani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pihlamaaria Kirjoitettu May 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2007 Minulla tulee olemaan yksi kaaso. Ja valinta oli helppo! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeeLi Kirjoitettu May 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2007 Tuolla jossain kohdassa mainitsinkin, että minulle tulee 5 kaasoa. Meidän tyttöporukka on ollut jo kymmenen vuotta niin tiivis, että jokainen sai kaason hommat tosin yksi näistä on valittu "pääkaasoksi", mutta muut ovat yhtälailla mukana! Ja innoissaan kuulemma (vielä ) ovat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi85 Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 Piti olla 2 kaasoa, mutta toinen ei ole pistänyt tikkua ristiin minkään asian eteen..joten se siitä! >Eli yksi kaaso, jota ilman en osaisi tehdä mitään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iines1982 Kirjoitettu May 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2007 Minulle tulee 2 kaasoa, siskoni ja paras ystäväni! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessi Kirjoitettu May 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2007 2 kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salla Kirjoitettu June 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2007 Kaksi. Häihin tulee noin 80 hlö. Molemmat kaasot ovat lapsuuden ystäviäni (ja ystäviä keskenään), joten heidän on ainakin helppo kommunikoida keskenään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannusca Kirjoitettu June 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2007 Yksi kaaso, ja yksi bestmani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkainen_ Kirjoitettu June 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2007 Kolme kaasoa, jotka parhaimmat ystäväni. Eipähän kellekään tule liian paljon vastuuta ja tehtäviä . Bestmaneja tulee kaksi kappaletta. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dulcet Kirjoitettu June 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2007 Yksi kaaso ja yksi bestman. Heillä on oikeastaan vain aika "symbolinen" merkitys meidän häissä, suunnittelemassa ja tekemässä kun on iso porukka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttutiina Kirjoitettu June 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2007 Mulla yksi kaaso, en edes tullut ajatelleeksi, että vois olla useampi kaaso. Siskoni on seremoniamestari. Myös sulholla yksi bestman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissMay Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 yksi kaaso vain Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pia08 Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 Minullakin vain yksi kaaso, hyvä ystäväni jo monen vuoden takaa. Toissapäivänä pyydetty ja mielellään ryhtyy kaason tehtävään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memmu84 Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 2 kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts