Guest temmitimmi Kirjoitettu March 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2007 Mulla on kaasoja kolome komiaa!! Siskoni ja kaksi ystävääni. Näin ollen hommat hoituvat!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
etsl Kirjoitettu March 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2007 Yksi kaaso minullakin, mutta ajattelin pyytää avustajaa (tai miksi sitä nyt sitten kutsuisi) ihan siitä syystä koska kaasoni asuu yli 300km päässä niin on lähempänäkin joku johon tukeutua. Vaikka aika paljo sitä saa kyllä sovituksi puhelimessa ja netin välityksellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anilli Kirjoitettu March 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2007 kolme kaasoa, tosi yhtä en ole vielä kysynyt mutta en usko että kieltäytyy.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Like-Angel Kirjoitettu March 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2007 Minulla on yksi kaaso, joka on paras ystävä ollut jo vuosia ja lisäksi entinen kämppis (kunnes sulho vei minut ;D) Toinenkin kaaso oli, jota pyysin vähän säälistä kaasoksi. Sukset menivät ristiin sen kanssa syksyllä eikä ole enää tulossa häihin (hänen oma päätös). Mutta kaasoni on aivan ihana ihminen ja tehnyt todella paljon, vaikea on kiittää häntä tarpeeksi.. *ei pitänyt kaasoa ylistää, mutta oli pakko : * Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiuhtinen Kirjoitettu March 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2007 Oli mahdotonta valita kolmesta läheisestä ystävästäni vain yksi kaaso, joten pyysin kaikkia kolmea tuohon tehtävään Yhdelle kaasoistani olin itse kaasoilemassa nyt helmihäissä ja vuoden päästä keväällä kaasoilu toistuu toiselle kaasoistani (olipaa sekavaa tekstiä) ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunst Kirjoitettu March 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2007 1 kaaso...ei se määrä vaan se laatu... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupioni Kirjoitettu March 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2007 Vastasin ei kaasoa, mutta olisin voinut yhtähyvin vastata todella monta.Meillä on pienet häät (määrältään, ei laadultaan) ja kaikki mahdolliset kaasot (sisareni, serkkuni, ystäväni, miehen sisko ja miehen veljen avokki) osallistuvat jossainvaiheessa hääjärjestelyihin kuuntelemalla ja kertomalla mieleipiteensä. Miksi nimeäisin ketään erikseen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hehkee Kirjoitettu March 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2007 Rakkain ystäväni (veljeni vaimo) on kaaso, joka on vapautettu kaikista tehtävistä. Tämä siksi, että hänellä on kaksi pientä lasta ja on nyt ihan viimeisillään raskaana. Häissä hänellä on siis kuukauden ikäinen tissitakiainen. Otin toisen rakkaan kaasoni käytännön syistä, eli hän järjestää kaiken mahdollisen kanssani. Polttaritkin on kuulema jo valmiina, vaikkei kutsutkaan ole vielä postissa. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupeikko22 Kirjoitettu April 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2007 Mulla on kolme kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest äityli81 Kirjoitettu April 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2007 en ole vielä pyytänyt ketään kaasoksi. mutta aikaahan tässä vielä on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maem Kirjoitettu April 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2007 Yksi ihana kaaso, hyperaktiivinen sellainen .. ja juonimassa kovasti polttareita.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikkix Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 Miula kaksi kaasoa. Molemmat parhaita ystäviäni,siksi kaksikoska toinen heistä menee naimisiin kaksi viikkoa ennen minnuu.Hänelläkin on järjesteltävää,joten on sitten paikkaajakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanky Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 3 hyvää ystävääni kolmesta eri elämänvaiheesta. Kaikki toisaalta tuntevat ainakin jotenkin jo toisensa nykyään, mutta itse lähdin liikkeelle ajatuksesta, että omat eri elämänvaiheet on mukava olla edustettuina häissämme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
papuni Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 Mullekin tulee kaksi kaasoa. Toiselta sain juuri suostumuksen, toista en vielä ole kysynytkään... Toivottavasti suostuu! Läheisiä ystäviä kumpikin, ja luonteiltaan ja taipumuksiltaan sopivan erilaiset, jotta ei sitten mene ensisijaiset mielenkiinnon kohteet ja tehtävät ristiin. Askarteluihin sun muihin valmisteluihin on sitten oma-aloitteisesti ilmoittaunut koko liuta muitakin kavereita, joten eiköhän me yksistä häistä selvitä!Varsinkin, kun sulhasen puolelta on sitten muutamakin bestman. Mies nimittäin asuu tällä hetkellä kuuden pojan kommuunissa, joten... No, yksi niistä kuulemma valitaan sitten "pää bestmaniksi". Eipähän ainakaan olla yksin järjestelyjen kanssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Päkätti Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 Minulle tulee 3 kaasoa, sisko, paras ystävä ja ystävä. Parhaimmalla ystävällä on ns. pääkaason rooli. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
halimarsu Kirjoitettu April 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2007 olen varmaan ainoa, mutta itselleni ei tule yhtää kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirpukka Kirjoitettu April 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2007 Kaksi kaasoa olen pyytänyt minäkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanky Kirjoitettu April 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2007 kolme kaasoa. Yksi kaikilsta suurista elämänvaiheista. Yhdellä tosin kuukauden ikäinen lapsukainen juuri nyt hoidettavanaan, jotenka aktiivisesti kaasoina alustavasti 2 neitosta. Mutta kaikki kaasot tosi tärkeitä tyyppejä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
O+K_010907 Kirjoitettu April 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2007 Mä pyysin bestistäni kaasoks, olettaen että yhessä järjestellään. Mutta oon saanu lähes kaiken suunnitella itekseni. Sulhanen kun on sitä mieltä et ainoo mitä sen tarvii, on ilmestyä paikalle.Toivottavasti kaaso petraa vähäsen, jotta saadaan toteutus tehtyä kimpas. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirimari Kirjoitettu April 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2007 Eilen päätettiin päivä , joten en ole vielä pyytänyt, enkä oikeastaan vielä ole ihan varma ketä pyytää :-/O+K_010907 Teillä on muuten valittuna hyvä päivä Ja täällä kanssa sulhanen oli sitä mieltä, ettei sen tartte kuin ilmestyä paikalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syyskuunmorsian Kirjoitettu April 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2007 Mulla on kaksi kaasoa, toinen sisko ja toinen kaveri. Toinen kaaso asuu hääpaikkakunnalla ja toinen samalla asuinpaikkakunnalla kanssani, joten heistä on ollut järjestelyissä paljon apua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrystal Kirjoitettu April 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2007 Mulle tulee kaksi kaasoa, ovat molemmat hyviä ystäviäni eri elämänvaiheilta Täydellistä henkistä tukea näin häiden alla kuin itse hääpäivänäkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sartsa80 Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 Minulla on 4 kaasoa. En osannut päättää ystävieni välillä ja miksi toisaalta niin tehdäkään? Yritän hoitaa valmistelut mahdollisimman paljon itse ja jätän stressaamisen juhlapäivänä useamman ihmisen harteille. Toivon, että kaikki Kaasoni pääsevät nauttimaan myös juhlasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurlumhei Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 1. enpä kyllä tiennykään että niitä voi olla oikeesti enempää muualla kuin ameriikkalaisissa elokuvissa : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nippis Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 Mulle tulee kaksi kaasoa...en pystynyt valitsemaan heidän väliltää. He ovat tyytyväsiä ettei tarvitse hoitaa kaason tehtäviä yksin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts