ansku25 Kirjoitettu May 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2006 yksi kaaso on ja sillä pärjään mainiosti,vastaa tomeruudessaan ainakin 3 kaason verran ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isa Kirjoitettu May 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2006 Taidan olla poikkeus, ei kaasoa ollenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karvaturveloinen Kirjoitettu May 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2006 Yhden valitsin, koska koen, että hänellä pysyy parhaiten langat käsissä, jos ei tarvitse koko ajan sovittaa aikatauluja tms. useamman kanssa. Muuten tulen pyytämään muitakin ystäviäni apuun. Eräs heistä on esim. floristi, ei tarvitse miettiä päätään puhki sen suhteen, että saanko sellaiset kukat, kuin haluan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Olivia- Kirjoitettu May 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2006 yksi vain Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kameletontti Kirjoitettu May 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2006 Yksi riittää minunkin mielestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
raputitirallaa Kirjoitettu June 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2006 Yhden kaason olen ajatellut pyytää! Mutta saas nyt nähä kenet pyydän kun valitettavasti minulla ei ole parasta ystävää.. Niin Ehkä jos serkku tytön pyytäs Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukkaisneito Kirjoitettu June 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2006 Minulla on kaksi kaasoa! En raaskinut jättää toista siskoistani rannalle ruikuttamaan ;D Ja hyvin ovat molemmat asiaan tyytyväisiä. Voivat yhdessä hoitaa hommia, ei ole niin raskasta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rva 2007 Kirjoitettu June 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2006 Eli montako kaasoa teillä on? Itselleni tulee 3 kaasoa, ja kaikki ovat siskojani. En osannut päättää kenet siskoistani olisin pyytänyt kaasokseni, niin mieheni kanssa ajateltiin pyytää kaikki siskoni Ja tottakai siskoni ovat nyt todella innoissaan, kun saavat kolmestaan miettiä tulevia häitämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miss silver-pink(Guest) Kirjoitettu June 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2006 Minulle tulee myös 3, kaksi sisartani ja veljeni vaimo!Ei ole sitten niin paljon yhdellä mietittävää.näillä näkymin tulee myös kaksi bestmania! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eveliina78 Kirjoitettu June 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2006 1, tosin häätkin ovat pienet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dreamer3 Kirjoitettu June 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2006 Minulle tulee 2 kaasoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saaruskainen Kirjoitettu June 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2006 Yksi kaaso . Kutsuttuja on noin 120 . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacas Kirjoitettu June 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2006 3 kaasoa. Ei kaadu sitten kenenkään harteille liikaa huolehdittavaa, kun on monta apuria. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nann@ Kirjoitettu June 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2006 2 kaasoa. Molemmat siskoni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanna74 Kirjoitettu June 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2006 3 kaasoa, oli vaikeus valita, joten päätin kysyä kaikkia kolmea Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meba Kirjoitettu June 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2006 Minulla on 2 kaasoa, toinen on siskoni (ainoa sellainen) ja toinen paras ystäväni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muruli Kirjoitettu June 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2006 Yksi kaaso tulossa. Meillä on niin pienet häät, etten välttämättä olisi tarvinnut kaasoa ollenkaan, mutta halusin kuitenkin jonkun valitsemaan hääpukua kanssani ym. Lisäksi hän järjesti mulle aivan ihanat polttarit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kissankello Kirjoitettu June 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2006 3 kaasoa, ainakin toivottavasti! en ole nimittäin vielä pyytänyt heitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iiutsi Kirjoitettu June 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2006 Ei kaasoa mulle! Emmä sellasta tartte Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadian_Ulla Kirjoitettu June 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2006 Kolme kaasoa todennäköisesti mullekin. Tosin vielä ei ole pyydetty, kun päiväkin on vielä päättämättä. Lisäksi tahdon, että kaikki haluavat sitoutua tehtäväänsä tosissaan, ettei kenenkään harteille lopulta kaadu liiallista taakkaa. Toivottavasti siis uskaltavat kieltäytyä, jos tuntevat etteivät ola valmiita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mebu Kirjoitettu June 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2006 3 kaasoa minulla.. miehelläni ei yhtään bestmania.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest avendela Kirjoitettu June 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2006 1 kaaso ja kaksi morsiusneitoa? eli itseni mukaan lukien neljä päätä lyödään yhteen, mihelläni kaksi bestmania.. alle sadan hengen juhlat tiedossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jems Kirjoitettu June 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2006 Mulla on yksi kaaso, mutta olen miettinyt pyytäisinkö myös toisen. En vaan tiiä olisko se tässä vaiheessa loukkaus, jos pyytäsin toisen.. Yhdelläkin kyllä pärjää, kun on lisäksi muita avustajia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjumurju Kirjoitettu June 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2006 kaksi kaasoa. Paras ystäväni ja siskoni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lassotar Kirjoitettu June 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2006 Minulla on kaksi kaasoa... ;D toinen heistä lapsuudenystäväni ja toinen nykyisestä kotikaupungista! Olisin halunnut vielä 2 kaasoa lisää, mutta mies laittoi vastaan, kun hänellä vaan yksi bestman... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts