Peukkis Kirjoitettu April 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2005 kaksi. kahdestakin syystä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tahvana Kirjoitettu April 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2005 Yksi kaaso ja kaksi bestmania, kun sulho ei voinut valita veljistään vaan toista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heldu Kirjoitettu April 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2005 Yksi kaaso mullakin, mutta sitäkin tehokkaampi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Manaatti Kirjoitettu April 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2005 Mulla oli kaksi kaasoa Toinen piti mun "pään kasassa" ja toinen hoiteli enemmän käytännön juttuja itse juhlissa ja järjestelyissä Aivan loistavat kaasot oli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuuliainen Kirjoitettu April 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2005 Mulle tulee yksi kaaso. Eikä valinta ollut vaikea, paras ystäväni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
missy Kirjoitettu April 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2005 Kaksi kaasoa, toinen lapsuuden ystäväni, ei niin innokas suunnittelija ja toinen uudempi ystävä, erittäin innokas suunnittelija ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
day_dreamer Kirjoitettu April 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2005 Yksi kaaso tulossa ja valintaa ei tarvinnut pohtia. Siskoni toimii eräänlaisena "apukaasona". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wadelma Kirjoitettu April 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2005 Vaikken morsian enää olekaan... Yksi kaaso sekä hyvä ystäväni seremoniamestarina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanju Kirjoitettu April 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2005 Yksi kaaso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanju Kirjoitettu April 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2005 Tehopakkaus ja minun tuki ja turva on ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubbabubba Kirjoitettu May 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2005 Alunperin olin ajatellut jopa kolmea kaasoa, mutta eräs tuttu pappi antoi ymmärtää, että yhdellä tulisi pärjätä. Ja yksi onkin nyt valittu. Meille tulee sitten erikseen autonkuljettajat, koska bestmanilla ei ole ajokorttia. Lisäksi polttarivastaavia on useampia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uupunut Kirjoitettu May 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2005 Yksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
onlytin Kirjoitettu May 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2005 Yhdellä kaasolla koetetaan pärjätä. Tosin olen vähän suunnitellut, että jonkinlaisen kunniatehtävän pitäisi myös eräälle ystävälle antaa. Tuleeko hänestä sitten 2. kaaso vai mikä, on vielä aivan täysin auki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarque Kirjoitettu May 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2005 Yksi kaaso on ja välillä vaikeuksia senkin kanssa... onneksi ei tullu pyydettyä useampaa huh huh Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chandra Kirjoitettu September 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2005 Mulla ei ole kaasoa. Siviilivihkimistämme juhlatilassa on juhlistamassa vain kymmenisen vierasta & suunnitelmat eivät ole suureelliset. Yksi vieraista on kyllä auttanut suunnittelussa & järjestelyissä, on toiminut ns. "kaasokkeena". Ei ole bestmaniakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noree Kirjoitettu September 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2005 Kaksi kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.a.i.s.a Kirjoitettu September 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2005 yksi kaaso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi1977 Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Kaksi kaasoa. Itsellä on siitä hyvät kokemukset, kun itse olin kaasona viime kesänä. Meitä oli kaksi ja tehtävät jakautuivat mukavasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
FallingLeaf Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Meikäläisellä on kaksi kaasoa, paras ystävä ja pikkusiskoni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cinnie Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Yksi kaaso riittää mainiosti. Ainakin nyt tuntuu siltä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sydän-nalle Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Näillä näkymin ei ole kaasoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu September 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2005 Ei tule kaasoa, kun ei tule oikeita häitäkään. Paras kaveri kyllä tietää suunnitelmista ja sen kanssa "varmaan" vähän häsätään. ;D Riippuen siitä millasiks suunnitelmat muodostuu, saadaan sitten apuja muista läheisistä (anoppi jo riemuitsi, että se on sillon lomalla, jouduin hiukan rauhotteleen ) Mun mielestä kaaso on sellanen kiinteästi hääperinteeseen liittyvä henkinen tuki ja turva eikä työkone, ja tosiaankin kun ei sellasta seremoniaa o tulossa niin ei sitten nimettyä kaasoakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hortensia Kirjoitettu September 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2005 Kaksi kaasoa ilmeisimmin,toisen jo kysäisin( ja hetki oli ihaaanaaa ;tippa linssissa oltiin molemmat) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Teresa84 Kirjoitettu September 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2005 Luulisin ettei kaasoa ollenkaan.. Saa nyt nähdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuski Kirjoitettu October 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2005 Ainakin kaks!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts