Maarikka Kirjoitettu July 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2004 kaksi hyvää ystävää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea Kirjoitettu July 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2004 Kaksi kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zirius Kirjoitettu October 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2004 Mulla ei oikein ollut mielestäni ketään sellaista ketä olisin siskoni lisäksi pyytänyt tehtävään, joten yksi kaaso minulla oli. Tehtävien määrän vuoksi kaksi olisi ehkä ollut hyvä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu October 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2004 Yksi riittää, sen verran pätevä on tekemisissään ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwyneth Kirjoitettu October 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2004 Yksi, sillä kuten joku tuolla aiemmin mainitsi "muuten niitä olisi tullut lähemmäs kymmentä" ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aamurusko Kirjoitettu October 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2004 Yksi kaaso, joka on isosiskoni. Toinen "apulainen", joka meilläkin hoitaa sitten lahjapöytää jne on sitten toinen siskoni, pienempi sellainen Eli sisko-valta on meillä siinä hommassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat Kirjoitettu October 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2004 mulla on kaksi, ihan vaan puhtaasti siitä syystä, että koen elämässäni olleen tavallaan kaksi jaksoa: toinen kaaso on paras ystäväni vuosien takaa, se jonka kanssa olen kasvanut ja jakanut ne nuoruuden ensimmäiset ihanstukset ja pettymysket, ja toinen sitten sellainen ystävä, jonka kanssa nykyään eletään iloja ja suruja... en osannut valita, joten tuo tuntui luonnollisimmalta ratkaisulta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tilda Kirjoitettu November 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2004 Mulla on kaasoina kaksi hyvää ystävää. Sulhasella on myöskin kaksi bestmania. Saa paremmin hommia jaettua, vaikka itsepä me suurin osa kuitenkin tehdään! Hääpäivänä ei kuitenkaan ole pahitteeksi, että auttavia käsiä on useampi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu November 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2004 Tuskinpa tulee yhtään kaasoa. En keksi mitään hommaa, jonka sellaiselle voisi sälyttää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syysmorsian05 Kirjoitettu November 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2004 Mulla on yksi kaaso, koska se tuntui jotenkin luontevimmalta. Oikeastaan valinta oli kahden rakkaan ystävän välillä niin vaikea, että olis ehkä pitäny pyytää kumpaakin kaasoksi. Vaikka voihan sitä tehdä muutenkin ystävien kanssa yhdessä valmisteluja jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest naimisiin_2004 Kirjoitettu November 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2004 Mulla riitti yks kaaso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emmukka Kirjoitettu November 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2004 Yksi kaaso, vaikka piti kyllä vähän miettiä kenet valitsen, ehdokkaita olisi ollut muutama. Häistä ei kuitenkaan tule niin isot, niin monta kaasoa olisi tuntunut vähän hassulta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest riina23 Kirjoitettu November 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2004 Mä jo aloin kuvitella, että suurimmalla osalla on useampia kaasoja kuin yksi. Ilmeisesti ei sitten kuitenkaan ole gallupin tuloksista päätellen. En olekaan poikkeava ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naima-aikeet Kirjoitettu January 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2005 Mulla sisko toimii ainokaisena kaasona mutta neljä parasta ystävää kuuluvat kaasotoimikuntaan ja toimivat häissä morstyttöinä . Sulholla sama juttu, yksi bestman ja neljä bestmantoimikuntaan kuuluvaa parasta ystävää. Molemmilla meistä on paljon todella hyviä ystäviä ja halusimme, että he kaikki ovat jotenkin "erikoisosassa" häissämme! Koko porukka jeesaa ja suunnittelee häitä ja muita hurjuuksia kanssamme! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanilja79 Kirjoitettu January 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2005 Mulla on yksi kaaso, lapsuuden ja nuoruuden ystäväni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magiatar Kirjoitettu March 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2005 kyllä aattelin yhellä pärjätä. toki kuiten otetaan apua muualtakin suunnalta vastaan, Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tanjaa Kirjoitettu March 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2005 Mulla oli kaksi kaasoa, parhaimmat ja rakkaimmat ystäväni .sama täälä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuSSi Kirjoitettu March 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2005 Vielä ei oo pyydetty, eikä suoranaisesti edes päätetty, joten en voinu valita vielä yhden ja kahden vaihtoehdon väliltä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katrime Kirjoitettu March 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2005 Kaksi parasta ystävää toimivat kaasoina. Toinen on ns. ykköskaaso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sade_82 Kirjoitettu March 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2005 Kolme kaasoa. Isosiskoni ja kaksi parasta ystävääni, jotka olen tuntenut aivan pikkutytöstä saakka. En halunnut heidän väliltään arpoa, koska kaikki kolme minulle niin rakkaita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hensku1974 Kirjoitettu March 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2005 Minulla tulee olemaan kunniatehtävissä kaksi kaasoa (toinen lapsuudensta saakka ollut ystävä ja toinen uudempi ystävä työelämästä), ja heidän tehtävinään on olla ainoastaan morsiamen tuki ja turva, eli ei mitään järjestelyvastuita tai huolehdittavaa juhlissa. Polttareiksi olen toivonut että mennään kaasojen kanssa kolmisteen jonnekin kylpylään tms hemmotteluiltaa viettämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariiqa Kirjoitettu March 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2005 Yksi kaaso riittää loistavasti... eipähän tule montaa mielipidettä = vähemmän ongelmia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Silsa Kirjoitettu March 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2005 yksi kaaso, mutta häät vasta kesällä -06, joten mikään ei kai vielä ole aivan varmaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiiuli Kirjoitettu April 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2005 Yksi kaaso ja kaksi bestmania ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mölliskö Kirjoitettu April 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2005 Kaksi parasta ystävää bilevastaavina ("kaasot" ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts