minnie85 Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 minulle tulee todennäköisesti 3 kaasoa... Toivottavsti ainakin en ole vielä heitä pyytänyt. Parhaita ystäviäni en osaisi valita heistä joten pyydän kaikkia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 Itselleni tulee 2 kaasoa(äitini ja kummini,en olisi muita edes halunnut pyytää.) ja olen hyvin onnellinen siitä.!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinniS Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 Minulle tulee 4 kaasoa ja miehellä kaksi bestmania (kaksoset vielä!) ;D ;D Että apukäsiä löytyy En halunnut valita 3 rakkaan ystävän ja pikkusiskoni väliltä joten valitsin heidät kaikki. Ovat todella innoissaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brud2009 Kirjoitettu June 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2007 Olen ajatellut, että kaasoikseni tulisi kaksi hyvää ystävääni. En ole vielä pyytänyt heitä, mutta en epäile yhtään, etteivätkö he suostuisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
--heidi-- Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Minullakin on kaksi kaasoa:) En voinut olla pyytämättä molempia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syyshäät08 Kirjoitettu June 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2007 Mullakin tulee olemaan kaksi kaasoa. Toista pyysin heti kihlauduttuamme, piti päästä purkautumaan kaverille, että "Voi kauhea, me mennään nyt vissiin naimisiin! Jos me mennään naimisiin niin oothan mun kaaso". Toinen kaaso on vielä mietinnässä (vaikka yksi hyvin vahva ehdokas tuohon toimeen on). Itsekin olin jo valmiiksi sitä mieltä, etten kaikkea haluaisi yhden kaason niskaan kaataa. Tämän lisäksi jo pyytämäni kaaso ilmoitti, että hän on kyllä mielellään kaasoni, mutta haluaisi toimeen mielellään kaverin. Kaksi on ihan hyvä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanni08 Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Kaksi kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanni08 Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Kaksi kaasoa ja molemmat ottivat tehtävän mielellään vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liliam Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Yksi kaaso riittää minulle, toivottavasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fungus Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Kaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
danae Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Vastasin kolme. Kaksi parasta ystävää on pyydetty jo ja kaason homma on ollu heille nakitettu jo vuosikaudet vaikkei häistä ollu vielä sillon tietoa : Kolmanneksi ajattelin vielä pyytää erästä hyvää ystävää joka asuu samalla paikkakunnalla. Etelä-Suomi ku on houkutellu nuo kaksi kutaletta sinne Pitäähän joku olla jonka kanssa voi kasvotustenki suunnitella ja järjestää (niin ja askarrella mun seurana ja sovitella pukuja ja shoppailla hääkampetta ja ja ja... ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian-2010 Kirjoitettu June 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2007 Menemme naimisiin näillä näkymin vain todistajien läsnäollessa ja pidetään sitten erikseen juhlat melko pienellä porukalla. Joten aikani mietittyäni tulin siihen tulokseen ettei mulle tuu kaasoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabsu Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Yksi kaaso on, siskoni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minttu-li Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Minä olen ajatellut, että minulla olisi yksi pääkaaso (juontaa häät) ja kolme lisäkaasoa. Kaikki lähimmät ystäväni haluavat kaasoiksi, joten kaasoja olkoon neljä. Kukin saa osallistua sen verran kuin haluaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alisa_85 Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Heips! Mullekin todennäköisesti tulee kaksi tai sitten jopa kolme kaasoa. Kaikki ovat hyviä ystäviäni monen vuoden takaa. Nyt on vaan ongelmana, että kenet heistä pyydän alttarin reunalle pitelemään mun kimppua?? :-? Tuntuu että se on niistä kaason tehtävistä kuitenkin kaikkein näkyvin ja ehkä jotenkin se tärkein, ainakin sille kaasolle itselleen. Onneksi häät on vajaan vuoden päästä, on vielä aikaa pohtia näitä juttuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nti Krisse Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Mul on 2 kaasoa, koska kirkossa kimpun ottaa ja tekee muita tehtäviä tulevan mieheni 12 vuotias tyttö ja sitten hääpaikalla on kaasona minun hyvä ystäväni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinitin Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Mulle tulee 1 kaaso, sitten pompotan meidän yhteisiä poikakavereita (ei siis sellasia seurustelupoikakavereita vaan poikapuolisia kavereita :), jos on jotain, mihin tarvitaan miehistä pituutta tmv ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sini_kello Kirjoitettu June 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2007 Mulle tulee 1 kaaso, itse olen ollut hänelle aikoinaan (toisena) kaasona. Aikaisemmin olen ajatellut kahta kaasoa, mutta päädyin tähän ratkaisuun ja tyytyväinen olen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-miius- Kirjoitettu June 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2007 Hääpaikan varattuamme pyysin kaksi ystävääni kaasoikseni ja molemmat suostuivat innokkaina Yhden lapsuuden aikaisen ystäväni kanssa olemme jälleen lähentyneet ja luultavasti tulen pyytämään myös häntä tuekseni. Onneksi tässä on vielä aikaa sopia ja suunnitella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2007 Toivon Sinulle ja ystävällesi kaikkea hyvää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu83 Kirjoitettu June 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2007 Mulle tulee kaksi, mun paras ystäväni ja toinen on sitten lapsemme kummi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sini-kka Kirjoitettu June 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2007 3 kaasoa. yks on ns. pääkaaso loput apureita.. Enpä kyllä olu paljon apua heiltä pyytänyt kun en oikein osaa.. mut onpahan porukkaa järkkäämässä polttareita ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Janika Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 Kaasoja tulee kaksi...Yksi paras ystäväni ja siskoni...Bestmaniksi varmasti tulee myös kaksi :-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
talvi08 Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Minulla 3 kaasoa, tärkeät ihmiset elämässäni. Yksi on siskoni ja kaksi muuta oikein hyviä ystäviä!! Ilman heitä en pärjäisi. Ja ei ole kiva yhden ihmisen harteille laittaa paljoa tehtävää....saati sitten yksin kuunella minun tulevaa panikointiani ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femme Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Suosittelen useampia kaasoja! Olen ihan yksin kaasona ja harteilleni jäi kaikki. Lisäksi kaikki morsiammen muut kaverit ovat mulle tuntemattomia, joten polttareiden suunnittelukin on ollu vähän yksinäistä ja vaivalloista. Olis kiva vähän jakaa näitä hommia... Kaikki polttareiden suunnitteluillat, kampaajat, hääsuunnitteluillat, pitopalvelupalaverit, puheenlaadinnat, hääleikkien keksiminen... Onneksi morsian on loistava tyyppi! Muuten olisin jo juossut karkuun... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts