Guest angel_eyes-80 Kirjoitettu February 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2004 mulla on yksi kaaso, ja oon huomannu että joillakin on useampi ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piu Kirjoitettu February 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2004 Mullaki on kaks kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikke Kirjoitettu February 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2004 Yhdellä ajattelin pärjätä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NellaNita Kirjoitettu February 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2004 yksi kaaso on.. Enköhän mä sillä pärjää ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susann Kirjoitettu February 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2004 Ei kaasoa ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadetuuli Kirjoitettu February 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2004 Mulla oli yksi kaaso. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisi Kirjoitettu February 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2004 Yksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marika-76 Kirjoitettu February 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2004 Kaksi, siskoni ja paras kaverini. Ehdottomasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DewyMeadow Kirjoitettu February 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2004 Yksi kaaso minullakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blomma Kirjoitettu February 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2004 Kaksi ihanaa parasta ystävääni ovat ottaneet tehtävän vastaan . Toinen toimii samalla myös seremoniamestarina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest almeliini Kirjoitettu February 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2004 Yksi ja ainoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
päivänsäde Kirjoitettu February 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2004 Alunperin oli kaksi, mutta toinen joutui jättämään homman sikseen, koska sai tytön, mutta yhdelläkin pärjättiin tosi hyvin. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaislakerttu Kirjoitettu February 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2004 Yksi - mutta sitäkin tehokkaampi ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baby Kirjoitettu February 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2004 Mulla oli kaksi kaasoa, parhaimmat ja rakkaimmat ystäväni . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinni Kirjoitettu February 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2004 Yksi kaaso, mutta kaksi aputoimijaa hyvällä työnjaolla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henu_82 Kirjoitettu February 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2004 Mulla on ainoastaan yksi kaaso ja saan tarvittaessa hääjärjestelyihin apua mun kihlattuni isosiskolta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galentin Kirjoitettu February 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2004 Kolme kaasoa, en osannut päättää kolmesta parhaasta ystävästäni (kuten en osaa myöskään päättää kuka niistä on se paras) ja näin tulee vähemmän hommia yhdelle ettei liikaa rasitu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinja Kirjoitettu February 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2004 Yhden olen pyytänyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
honeybee Kirjoitettu February 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2004 Yksi kaaso on ja todella aktiivinen sellainen! Toivottavasti jaksaa touhottaa mun kanssa loppuun asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikkuli Kirjoitettu February 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2004 Minulla on kolme kaasoa, tai oikeastaan yksi kaaso, ja kaksi morsiusneitoa (siis kaasoja vähemmällä työmäärällä.. : ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnu Kirjoitettu February 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2004 Yksi kaaso meillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natsku Kirjoitettu February 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2004 Yksi kaaso meilläkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anlisa Kirjoitettu March 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2004 Ei kaasoa ollenkaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OjaI Kirjoitettu March 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2004 kaasoina on siskoni ja hyvä ystäväni, eli kaksi. tämä ihan sillä ettei juhla menisi kaasolta kokonaan kaasoillessa vaan saisi myös nauttia tilaisuudesta. Tämä siksi että olen kuullut niin monen kaasona olleen valittaneen jälkikäteen siitä asiasta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angel-eyes Kirjoitettu March 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2004 Olisin mäkin saattanut ottaa useamman kaason, mutta kun sellaisia ehdokkaita ole enempää enkä ketä tahansa huoli ;Daika rohkeeta olla ottamatta kaasoa ollenkaan siis Wau!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts