Murmeli_ Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 mulla on jo selkee idea jonka toteutan. en voi mainita täällä siitä koska 2 kaasoani seikkailee naikkareiden sivuilla ;Drahaa menee yhteensä (3kaasoa) n. 150e ja on sitten toinenkin idea mikä toteutetaan häitten jälkeen. Ja ei tosiaan pääse häämatkalle mukaan jos joskus lähdetään! mutta voi olla että passia tarvitaan... vinkki vinkki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosse Kirjoitettu October 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2007 Olen tätä alkanut jo hieman miettimään, ja tietysti runsaiden kiitosten lisäksi joku kiva lahja on paikallaan. Ajattelin vähän jotain korua, kaulakoru tai sormus ehkä. Myös yhteinen ravintolailta olis tosi kiva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitta Kirjoitettu October 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2007 Minäkin äänestin koru tai muistoesine kohtaa. Mielestäni on kiva kun kaasolle jää joku konkreettinen muisto häistä. Kyllä joku hemmotteluhoito tai illallinenkin kuulostaa kivalta, mutta minä olen materialisti, joten koru tai muistoesine. Itse olin kaasona viime kesänä ja sain muistoksi Marimekon skoolin. Lahja on erityinen siksi, että kerään skooleja ja että nimessä on vielä morsiamenkin nimi! Mahtaako morsian tunnistaa itsensä?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Violliina Kirjoitettu October 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2007 Kaverini oli bestmanina ja sai muistaksi hienon taskumatin, johon oli kaiverrettu teksti "bestman ja pvm". Mieluinen muisto! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayna Kirjoitettu October 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2007 Vastasin: Halaan ja kiitän!Ostan lahjakortin johonkin hemmotteluhoitoonOstan pullon tai menemme yhdessä syömäänKaksi ekaa sai jo häissä, tuo viimeinen kohta toteutettiin niin, että pidettiin häitten jälkeen avustajille (kaasolle, bestmaneille ja kuskille) pippalot, joissa tarjottiin kaikki juomat ja ruuat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wing Kirjoitettu October 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2007 Me tuodaan tuliaisia kaasoille ja bestmanille häämatkalta sekä pidetään illanistujaiset, jolloin voidaan katsella kuvia ja muistella häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emka Kirjoitettu November 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2007 noista vaihtoehdoista halaan ja kiitän! Sekä kustannamme kaason ja hänen mahdollisen avecin yöpymisen juhlapaikassamme (hotelliravintola/linnatyylinen paikka). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu November 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2007 Bestmanille tulee todennäköisesti kyseinen tuoppi, johon kaiverretaan hänen etu- ja sukunimensä: http://www.nowandforever.fi/index.aspx?typ...9&PPC=61418Kolmelle kaasolle taas olen miettinyt kyseisiä korurasioita, kaiverrukseksi rasian päälle jokaiselle oma etunimensä:http://www.nowandforever.fi/index.aspx?typ...4&PPC=61418 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzinnia Kirjoitettu November 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2007 Varmaan mennään syömään yhdessä, mutta lahjakortti jonnekin hemmotteluhoitoon ois ihana myös. Se olis henkilökohtainen. Isäntä saa viedä bestmanin syömään ja hänellekin joku henkilökohtainen muisto täytyy keksiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu December 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2007 Kaaso sain digikameran ja best man kellon. Lisäksi maksoin kaason kampauksen+miekin ja hotelliyöpymisen kanssani häitä edeltävänä yönä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sea Breeze Kirjoitettu January 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2008 Kaaso sain digikameran ja best man kellon. Lisäksi maksoin kaason kampauksen+miekin ja hotelliyöpymisen kanssani häitä edeltävänä yönä.Ohoh, niitten on täytynyt maksaa jo melkoisesti! Itse ajattelin vaan ostaa jotkut nätit korut ja tarjota ehkä illallisen ravintolassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisavo Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 mulla on kans ongelma, että mitä kaasolle ja bestmanille.sulhaselle huomenlahja on jo aika selvä. Kaasolle ja bestmanille puolisoineen maksetaan huoneet kysesistä paikasta. Onko siis liian tökeröä antaa jonnekin hienoon ravintolaan lahjakortit heille? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pöllömorsian Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Me ostettiin kaasoille ja bestmanille kellot, joihin tulee pienet kaiverrukset. Mielestäni ajatus on hauska, sillä hehän nimenomaan häissä pitävät aikataulusta kiinni esim. ohjelmien kanssa. Ja käytönnöllinen lahja. Ja hieman säästettiin kun ostettiin kellot Kultajouset Ota 3 maksa 2 alesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirppunen Kirjoitettu January 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2008 Me annamme bestmaneille kaiverretut viinamitat. Kaaso ja seremoniamestari saavat Snö:n helmirannekorut. Kaasoni on ainakin himoinnut sellaista jo jonkin aikaa :ai ihme! kiitos ihanasta vinkistä! Olen etsinyt juuri tällaisia, itselle hääkoruksi ja kaasolle lahjaksi. ei tarvitse enää murehtia kun stockalta löytyy toivottavasti kaaso ilahtuu, tykkää juuri tällaisista koruista, ei ole niin kultaketjujen ystävä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toukokuu-08 Kirjoitettu January 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2008 Me löydettiin tänään kaasoille kauniit kaulakorut ja bestmaneille sellaiset setit, sisältää mm. viinipullon kaatonokan, "drinkkiohjekiekko" yms. Oltiin tyytyväisiä kun löydettiin heti kaikille neljälle sopivat lahjat . Aiheutettiin vaan (vahingossa) eräällä naiselle valinnanvaikeus. Mentiin sisään kauppaan ja myyjä kysyi voiko auttaa. Minä sitten että etsitään kaaso & BM -lahjoja. Myyjä sitten että BM useasti ostetaan taskumatti. Minä sitten (tyypilliseen tapaani): ei ainakaan taskumattia. Myyjä sitten meni kysymään eräältä naiselta mitä tämä etsii; taskumattia... Nainen sitten katseli hetken aikaa taskumatteja ja lähti ulos....No, enhän voinut tietää Joskus voisi tietysti suuren suunsa pitää kiinni. Ja itse ajattelin vain sitä, esim. miehelläni on kolme taskumattia , yleensä kuitenkin tarvitsee ainoastaan yhtä kerralla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annakarenina Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 Minä ajattelin hankkia kaikille meitä avustaville henkilöille Kiss-salaattiottimet ja samalla kutsua meille puolisoineen yhteiseen illanviettoon häiden jälkeen. Sopivat hyvin häidemme teemaan. Semmoinen hauska otin jossa kahvoja saatavilla eri väreissä ja päässä suukotteleva metallinen kuppi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 annakarenina: kuulostaa kivalta. mistäs niitä saa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annakarenina Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 Näin nuo ottimet samassa paikassa mistä hääkakkuni koristeen ostin eli Espoon Pohjois-Tapiolassa oleva Sadelli. Harmi kun en osaa kuvaa liittää viestiini. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 noh, kiitti tiedosta. tuskinpa kumminkaan sinne saakka lähden tollasi hakemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annakarenina Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Niillä taitaa myös olla verkkokauppa. Itse asun naapurissa ja olen tainnut törsäillä ohikulkiessa jo vähän liikaakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 jep löysin nettisivut. niillä on hirveesti kaikkea kivaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heko Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 Meillä bestmanit saivat sellaiset kultajousen bestmansetit (taskumatti ja sormusrasia ketjulla) ja kaasot sai tietenkin meikin ja kampauksen ja lisäksi Iittalan Aaltoa . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyrnitär Kirjoitettu March 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2008 Ajattelin korua. Hintaa noin 50€. Olisi kiva jos hänelle jäisi siitä pysyvä muisto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
palleriina Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Olen hommannut molemmille kaasoille lahjaksi kuohuviinipullot ja kristalliset kuohuviinilasit (6:n lasin sarjat) yrittäen ottaa huomioon heidän makunsa. Rahaa menee noin 50 euroa per nenä, mietin vielä maksaisinko lisäksi hääpäivän meikit, mutta toisaalta sen voisivat kyllä maksaa itse. Alunperin ajattelin pitää jossain vaiheessa kevättä illanistujaiset, mutta kun nyt olen saanut ideoida ja askarrella yksinäni selkä vääränä kun ei koskaan kummallekaan sovi, niin juhlikoot hekin yksinään. Varmaan muuttuu fiilikset ajan mittaan mutta nyt tuntuu siltä että jos ei voida olla tukena silloin kun sitä eniten tarvitaan niin ei tarvitse vaivautua jatkossakaan. Niisk! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonse Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Mä hommasin kaasoille korurasiat (sellaiset isommat kuin nuo Nowandforever) johon kaiversin kanteen Kaaso x.x.xxxx. Korurasian sisään laitoin viinilasikorut, eli sellaiset korut jotka laitetaan viinilasin jalkaan ja kun on useampi viinin juoja niin tietää mikä on kenenkin.Bestmaneille taskumatit johon kaiverrus Bestman x.x.xxxx ja lisäksi viinapullo! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts