Anuski Kirjoitettu August 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2004 Kaaso saa suomalaista käsityötä: hankin hänelle keraamisen kulhon, jossa on kiva idea. Kulhon sisään pakkasin karkkia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bessie Kirjoitettu September 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2004 Molemmille lahjakortit suht kunnollisiin ravintoloihin asuinpaikkakunnallaan. Sen suuruiset että kaksi ihmistä syö koko menun (viinit voivat maksaa itse halutessaan). Ei tuntunut häämenojen lisänä juuri missään nuo summat...Halusimme antaa jotain kiitokseksi, emme niinkään muistoksi. Luulisin, että nämä ovat mieleen, kaasoni kun on kahden pienen lapsen äiti ja bm puolisoineen taas muuten aika tavalla työn ja opiskelun rasittama. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ibex Kirjoitettu September 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2004 Lähdemme häämatkalle heti häiden jälkeen joten tuomme lahjat kaasolle ja bestmanille sieltä. Vielä ei siis ole selvillä mitä tuomme, mutta jotakin erityistä ja lahjan saajan tyylistä. Tässä emme siis aio noudatella mitään perinteitä tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva-05 Kirjoitettu September 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2004 Itse olen pohtinut myös sitä, että mitäs kummaa sitä keksisi kaasolle ja bestmanille lahjaksi ??? Olemme ajatelleet, että ne lahjat voisi antaa siinä häätilaisuudessa, jossa saisi samalla kiittää kaikkia häiden järjestelyihin osallistuneita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu September 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2004 Itsekin mietin pääni puhki kaason lahjaa, hänellä kun on aika originelli maku. Onneksi tuli käytyä kultasepällä, sieltä löytyi just sopiva lahja: perinteinen mutta silti moderni. Kalevalakoru, talonsydän-sarjasta pronssinen nilkkaketju. Just oikeanlainen! Bestmanin lahja on hakusessa kun ei koko bestmaniakaan vielä ole, vaikka kait toi sulhonen on sitä miettiny. MIettikööt sitte lahjanki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tane Kirjoitettu October 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2004 Me toimme kaasoille ja bestmanille lahjat häämatkalta,kaasoille keraamiset kynttiläkipot,pienet hajuvedet ja bastmanille keraaminen norsu, koska hänellä on niitä tv:päällä yllin kyllin,saipahan sarjaa lisää. Kaikki norsut hänellä tuotu ulkomailta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuplamami_vihille Kirjoitettu October 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2004 Minä ostin kaasoille erilaiset jutut. Yhdelle rannerenkaan ja kahdelle erilaiset medaljongit. Kaikissa oli kaiverruksena KIITOS MURU 10.7.2004.Bestman ja seremoniamestari saivat isot tinatuopit, joissa luki KIITOS NIMI 10.7.2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisi Kirjoitettu October 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2004 Bestman sai hopeiset kalvosinnapit ja kaaso saa hopeisen ranneketjun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zirius Kirjoitettu October 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2004 Kaasolle kaunakoru, bestmanille parranajokone ja illalliskutsu hänelle sekä vaimolleen. Bestmanin lahja oli suurempi, koska sulhanen halusi käyttää polttareissa saamansa rahat siihen lisäksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazza Kirjoitettu October 22, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2004 Kaasolle kaunakoruOletteko kenties vähän pettyneitä kaason panokseen? ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu November 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2004 Oletteko kenties vähän pettyneitä kaason panokseen? ;DMeinasin kuolla nauruun ;D *pitelee vatsaansa* uijjuijui... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iukku Kirjoitettu November 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2004 Me ostimme kaasolle Kalevalakorun Talon sydän käädyn ja bestmanille kunnon sikarileikkurin ja Kuubalaisen käsintehdyn sikarin , lahjoista tykätiin hirveästi. Itse maksoin vielä kaasolle kampauksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crimson Kirjoitettu December 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2004 Missä hintaluokassa liikkuu kunnolliset metalliset taskumatit? Entä mistä mahtaisi löytyä sellaisia jerrykannun näköisiä taskumatteja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mussukka0106 Kirjoitettu December 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2004 Mepä otamme bestmannin ja kaason mukaan häämatkalle ::)Ovat meidän parhaita ystäviä ja yhteinen matka on ollut kauan haaveissa,mutta heillä ei ole ollut rahaa vielä tähän päivään mennessä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu December 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2004 Meillä kaasot tulevat varmaankin saamaan kelttiläiset ystävyyden korut ja kenties jotain pientä hemmottelu systeemiä siihen kylkeen. Bestman kun on todellinen kahviaddikti, niin hänelle kerätään herkkukori erilaisista kahveista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjo.angel Kirjoitettu December 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2004 Me lähdetään tulevan mieheni kanssa häiden jälkeen harjoitushäämätkalle eli Tukholman risteilylle. (Oikea häämatka on sitten pari kuukautta myöhemmin) ja otamme sinne kaason ja bestmanin mukaan.. (Ja morsiamen vanhemmat ovat lupautuneet lähtemään mukaan lapsen vahdiksi, sillä vietämme yhtäaikaa häitä ja ristiäisiä :-X ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crimson Kirjoitettu January 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2005 Meikäläisellä on jo kaksi aivan loistavaa ideaa lahjaksi bestamanille. En vain uskalla niitä täällä ääneen huudella, sillä hän saattaa käydä näitä juttuja lukemassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celine24 Kirjoitettu January 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2005 Itse ostan kaasoille käsirenkaat ja bestmanille luultavasti taskumatin tai kalvosinnapit.Lahjat annan hääpäivän aamuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazza Kirjoitettu January 24, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2005 Itse ostan kaasoille käsirenkaatTarkoittaako käsirenkaat samaa kuin rannerenkaat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johanna27 Kirjoitettu January 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2005 Onkohan mariskooli ihan tylsä lahja.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kipinkapin Kirjoitettu January 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2005 Minä aion maksaa kaason kampauksen ja myös maksaa sen puvun minkä kaaso haluaa laittaa häihimme päälle. Näin ei meidän häät tee turhan isoa lovea opiskelijabudjettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruusu -05 Kirjoitettu January 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2005 Kipinkapin: ostatko vielä muuta varsinaista "kiitoslahjaa" kaasollesi noiden kampaus ja pukujuttujen lisäksi? ... ihan uteliaisuuttani kyselen... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruusu -05 Kirjoitettu January 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2005 johanna27: ei minusta ainakaan Mariskooli ole mikään "tylsä" lahja ---> on se arvokaskin ja arvo tulee siinä säilymään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cisu Kirjoitettu January 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2005 Miten suhtaudutte kaasojen kampausten ja/tai pukujen maksamiseen? Kun maksaa kaikki hääjutut itse (ei vanhemmat) on budjetti aika tiukka.... :-/Kun olin itse kaasona viime kesänä maksoin itse kampaajan & itse valitsemani puvun. Musta se oli ihan OK, mutta en ole varma kuinka omat kaasoni suhtautuvat. Voiko tälläistä kysyä ihan suoraan? Vaikka ovatkin kaksi parasta kaveriani, on raha-asioista puhuminen joskus vähän tahmeeta. ???Lahjaksi sain kaason tehtävistä kaksi aivan ihanaa Marimekon teekuppia, joka oli mielestäni oikein hyvä lahja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kipinkapin Kirjoitettu January 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2005 Ruusu -05: Mietin ihan samaa tuossa sen jälkeen kun olin alustavasti sopinut järjestelystä kaasoni kanssa. Meidän tapauksessa kaasolla on rahat tiukalla, ja tiedän että kaikki, mitä hän joutuu hankkimaan häitteni takia, tekee ison loven kukkaroon. Siksi tämä järjestely. En ainakaan vielä näe tarvetta millekään lahjaesineelle tai korulle (hän kun ei itsekään arvosta sellaisia..).Meillä on aika pieni budjetti, ja lahja tulisi halvemmaksi, se on ihan varmaa, mutta minusta näin on järkevää. Kaaso saa valita ihan sellaisen puvun kuin itse haluaa, eli en aio puuttua siihen mitenkään. Ja hääpäivänä me valmistaudutaan pitkän kaavan mukaan ;D joten se tulee olemaan (toivottavasti) sellainen elämys että siitä jää kivat yhteiset muistot, paremmat kuin mitkään kaiverrukset... Lisäys vielä, että kaasoni järkinaisena hankkii ihan taatusti puvun, jota haluaa pitää muuallakin kuin vain näissä häissä. Eli en ole huolissani siitä, että kaaso tuntisi jäävän ilman lahjaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts