MeriA Kirjoitettu April 20, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2017 30. Lähimmät ystävät ja vanhemmat. Tykätään molemmat pienistä intiimeistä juhlista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumen Kirjoitettu April 22, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2017 Alunperin listalla oli n.100 henkeä, mutta sitten sulhasen perhe järkevinä tajusivat että eivät voi kuitenkaan melkein koko sukuaan jättää pois. Oman puoleni suvusta ei tule läheskään kaikkia, mutta se ei paljoa auta kun suvut ovat niin isoja… Nyt vieraita on 144(lapset mukaan laskettuna.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptionHenna Kirjoitettu April 22, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2017 Meillä vieraslistalla 25 henkeä, pidetään pienet ja intiimit häät. Itse olin sitä mieltä että sopii kahdestaankin mennä mutta miehen toiveesta pidetään kuitenkin ihan hääjuhla ruokailuineen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
perunamuusi Kirjoitettu May 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2017 Oon aina kauhistellut amerikkalaisten häitä, joissa saattaa olla heittämällä useampikin sata vieraita. Mulle kelpaisi pienetkin juhlat, mutta mies haluaa juhlia (minkä ymmärrän hyvin) ja olen itsekin lämmennyt ajatukselle. Alle 100 sentään toivottavastit tulee. Mulle optimi olisi sellainen 50-70 vierasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu May 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2017 Tulee 65 vierasta. Ihan riittävästi mielestäni. Pitäis olla sen kokoiset häät, että ehtii seurustellakin vieraiden kanssa. Ainakin toivon mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lapinnoita Kirjoitettu July 11, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2017 65 vierasta, tämän määrää paikka. Saa nähdä kuinka moni tulee ilmoittamatta, vähän on semmoinen kutina että vierasrajauksemme aiheuttaa semmoista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keisarinna Kirjoitettu July 12, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2017 Vieraslistan mukaan kutsutaan 81 ihmistä, mutta saa nähdä kuinka paljon sitten loppupeleissä tulee varmasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipsumiau Kirjoitettu April 18, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2018 Tällä hetkellä vieraslista käsittää noin kuutisenkymmentä henkeä, mutta uskoisin tämänkin muuttuvan vielä jonkin verran. Reilu puolet on sukulaisia ja perhettä, loput sitten ystäviä aveceineen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeMi Kirjoitettu July 23, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2019 Vielä ei tarkkaa määrää tiedossa, mutta suurinpiirtein 120 henkeä. Näistä hiukan yli kolmasosa sukulaisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magneetti Kirjoitettu July 23, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2019 70 kutsuttiin, 65 tulossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiukuvinku Kirjoitettu November 24, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2019 Noin 100 henkeä tällä hetkellä. Vähän lista vielä vaiheessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
doodles Kirjoitettu February 8, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2020 N. 25 henkeä kokonaisuudessaan, kaikki sukua. Ystävien kanssa juhlitaan sitten illalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hovenna Kirjoitettu September 20, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2020 Ei olla päätetty vielä tarkkaa määrää mutta likemmäs sata niitä taitaa tulla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegretag Kirjoitettu March 15, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2023 Päivätilaisuudessa oli 20 henkeä ja iltatilaisuudessa reilu 30. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunter308 Kirjoitettu September 7, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2023 Mun ekoissa häissä tehtiin semmonen rajaus esim serkkujen kanssa että vain ne kutsuttiin joiden kanssa on ollut tekemisissä. Mun äitilläkin oli 6 sisarusta jotka kaikki on osanneet lisääntyä samaa linjaa exän sekä isän että äidin puolelta. Joku täti siitä kyllä suuttui kun hänen poikansa ei saanut kutsua vaikka serkulle oli tullut.. Avioliitto on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunter308 Kirjoitettu November 10, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2023 9 - 11 (kirkkoon mahtuu n.750 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeddaNoora Kirjoitettu April 26 Raportoi Share Kirjoitettu April 26 Noin 40 vierasta. Meillä on molemmilla pienent suvut, joten sukulaisia on ihan muutama, loput kavereita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts