caramello83 Kirjoitettu March 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2016 Suunnilleen kuukausi ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sartsuli22 Kirjoitettu March 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2016 Reilu vuosi ennen häitä juhlapaikan ja kirkon varauksella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ir Kirjoitettu March 22, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2016 Varsinaisesti aloitimme järjestelyt kihlautumisen jälkeen 4kk ennen hääpäivää. Olin toki haaveillut ja ideoinut jo aikaisemminkin, millaiset häät haluaisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimomatskua Kirjoitettu March 23, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2016 Suunnittelut (toistaiseksi melko yksipuoliset) on jo aloitettu, vaikka häät vasta 2018 onkin. Kirkot yms. juhlapaikat koitetaan saada jo tän vuoden aikana varattua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 11, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2016 Aloitimme suunnittelun oikeastaan heti, kun pöly kihlautumisen jälkeen laskeutui. Tarkoituksenamme on nauttia kihloista pidemmän kaavan mukaan, joten häämme ovat 10/2020. Tässä vaiheessa on alustavasti lyöty lukkoon jo päivä, teema, vieraslista, budjetti, tilat sekä kuljetukset. Täytyy toivoa, että juhlapaikkamme on vielä pystyssä neljän vuoden kuluttua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
häähöperö Kirjoitettu June 14, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2016 Kosinta tapahtui viime perjantaina. Ja sovittiin ettei ihan vielä naimisiin mennä, mutta saan hääni kuitenkin alle 30v mitä olen aina toivonut niin alttarille astutaan 2018. Alustavaa vieraslistaa on tehtynä ja juhlapaikka tiedossa, tosin varaamatta vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jondek Kirjoitettu June 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2016 Kosinta meillä tapahtui jouluaattona, ja kirkko varattiin heti kun saatiin 2.5.2016. Häät siis kesäkuussa 2017. Eli reilu vuosi etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu June 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2016 1v aiemmin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyB Kirjoitettu June 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2016 Meillä häät on luultavasti vasta vuonna 2020. Suunnittelut ovat silti jo käynnissä. Kihloissa olimme olleet noin puoli vuotta, kun aloimme suunnitella häitämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulevarouva Kirjoitettu July 5, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2016 (muokattu) - Muokattu: August 26, 2017, käyttäjä: tulevarouva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu July 17, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2016 Me (tai enimmäkseen minä) aloitettiin suunnittelu lähes heti kosinnan jälkeen, eli vuosi ja pari kuukautta ennen häitä. Alustavan veiraslistan tein ensimmäisenä, ja nyt on jo kirkko, juhlapaikka ja pitopalvelu varattu, sekä teemavärejä ja koristelua suunniteltu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neem Kirjoitettu July 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2016 Muutamia viikkoja kosinnan jälkeen päätimme hääpäivän tarkemman ajankohdan ja pikkuhiljaa aloittelemme suunnittelua yhdessä (itsehän olen pienessä päässäni jo suunnitellut yhtä jos toista yksityiskohtaa... ). Hiljaisen tiedon ja inspiraatiokuvien keräily ja muu intoilu alkoi minulla välittömästi kosinnan jälkeen. Häät 2018. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klt3007 Kirjoitettu August 2, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2016 Oikeastaan heti kihlautumisesta, eli 2,5v ennen haita.. Haluttiin aloittaa ajoissa koska jarjestetaan kaikki ulkomailta kasin ja juhlat ovat Suomessa. Ja aloitettiin oikeastaan nyt vasta kunnolla, juhliin on aikaa 11kk! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korento Kirjoitettu August 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2016 Heti kihlauksen jälkeen aloin suunnittelemaan ja järjestämään häitä vuoden päähän Eli mies kosi 8.7.2016 ja nyt on varattu juhlapaikka, kirkko, bändi ja pitopalvelu. Ja häät tosiaan sitten 8.7.2017 <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmaamalia Kirjoitettu August 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2016 Meidän tilanteemme on sellainen että olimme aikaisemmin muutaman vuoden kihloissa, mutta viime syksynä päädyimme eroon. Keväällä välit kuitenkin lämpenivät uudelleen ja päätimme ettemme mene enään kihloihin vaan suoraa naimisiin. Häät on tarkoitus pitää elokuussa 2017 ja suunnittelu on juuri aloitettu. Vielä emme ole mitään paikkaa varanneet mutta muutama vaihtoehto on enään jäljellä. Teemaa ja koristeita on aloitettu myös miettimään ja jotain koristeita jo hankittukin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neitoinen83 Kirjoitettu August 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2016 Heti kun saimme päätettyä hääpäivän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenelika Kirjoitettu August 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2016 Nyt Itse olen siis suunnitellut häitä jo teini-iästä asti. Toisaalta salainen kansio koneella ja myöhemmin salainen pinterest kansio ovat kukoistaneet vasta viimeisen kahden vuoden aikana. Miehelle otin puheeksi haluni mennä naimisiin tänä kesänä ja selvisi, että hän on yhtä innoissaan. Meillä on siis suunnitelmat hyvin ajoissa aloitettu, kihloissa ei vielä olla (sormus tekemättä), mutta mies lupasi että joudun odottamaan max 2 vuotta häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JustinBieber90 Kirjoitettu August 14, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2016 1 vuosi aikaisemmin aloitettiin. Mutta näköjään liian myöhään On kyllä uskomatonta että kaikki on varattu jo vuosi etukäteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockaBella Kirjoitettu August 17, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2016 Kihloihin mentiin 15.10.15 Ja hyvin on suunniteltu tähän asti, mutta nyt pikkuhiljaa ruvettu sanoista tekoihin. Eli noin vuosi aikaa, kun ensi kesänä olisi tarkoitus mennä <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nettle Kirjoitettu August 27, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2016 Minä olin aloittanut suunnittelut varmaan jo vuosi ennen häitä, mutta varsinainen suunnittelu aloitettiin yhdessä heti pari viikkoa kihlauksen jälkeen. Silloin häihin oli aikaa reilu kaksi vuotta. Nyt enää vajaa vuosi ja kaikki isot jutut on varattu :)) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TulevarouvaK Kirjoitettu August 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2016 Aloitettiin häiden suunnittelu nyt alkukesästä, kun oltiin seurusteltu puoli vuotta. Päätettiin hääpäivä vuodelle 2020. Muutettiin yhteen viime viikonloppuna ja muuttomatkalla miehen kanssa tuli puhetta että maltanko todella odottaa 4 vuotta. Olin rehellinen itselleni ja tokasin että en malta. Automatkalla tavaroita roudatessa juteltiin aiheesta lisää ja heräs ajatus vihille karkaamisesta ja niin eilen sain varattua maistraatin haluamallemme päivälle ja siihen on nyt puoli vuotta aikaa. Olen niin onnellinen!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
naurulokki Kirjoitettu September 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2016 Me kihlauduttiin kuukausi sitten, ja suunnittelut alotettiin aikalailla heti. Kirkko ja juhlapaikka on varattu ja pääpiirteittäin juhlan luonnetta mietitty. Kaksi vuotta vielä aikaa h-hetkeen, tuntuu että liian kauan mutta parempi näin. Parasta on se, että mies on tosi innokkaasti ollut suunnittelussa mukana. Ja niin pitääkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu September 16, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2016 Oikeastaan tänä keväänä. Häät 18.8.17. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanpuliini77 Kirjoitettu September 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2016 Reilu vuosi aikaisemmin aloitettiin hääjärjästelyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heipähei Kirjoitettu October 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2016 Kun kihlauduttiin vajaa 2v sitten, ei meillä ollut vielä tarkoituskaan päättää hääpäivää. Jotenkin epämääräisesti aateltiin, että ehkä 2017, ehkä -18 avioidutaan. Tänä kesänä sitten yhtäkkiä vaan tuntu siltä, että nyt on aika. Noin 10 tai 11 kk etukäteen päätettiin hääpäivä ja alettiin kunnolla suunnittelemaan, vaikka alustava vieraslistaexcel ja ajatus juhlapaikasta oli itseasiassa laadittu jo heti kihlauksen jälkeen. Toi kyseinen paikka varattiinkin 10 kk ennen juhlaa, ja kysyin paikkaa vain paria päivää ennen kuin joku muu jo olikin tiedustellut sitä samaista viikonloppua, eli viime tipassa ehdittiin. Koko kesän tosin yritin houkutella sulhoa maistraattiin ja juhlistuspiknikille perheen kesken, mutta kyllä meille kivat juhlat tulee ja oon todella tyytyväinen tähänkin ratkaisuun. Kärsivällisyyttään on ehkä hyvä välillä koetella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts