Helinä-neiti Kirjoitettu December 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2013 Meinaa iskeä paniikki kun lukee näitä.. Meillä lyötiin hääpäivä lukkoon marraskuussa 2013 ja maaliskuun alussa 2014 on juhlat. Tosin meillä ei juhlita kovin suurella joukolla, niin se ehkä helpottaa asiaa! Mitään kiirettä en ole kuitenkaan vielä havainnut, juuri ne paikat saimme mitä halusimme. Johtuu ehkä siitä, että maaliskuussa on vähemmän kyseisiä juhlia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christabel- Kirjoitettu December 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2013 Meillä on jonkinlaista suunnittelua ollut ilmassa alusta asti. Siis sillä tavoin, että ollaan puhuttu omista näkemyksistämme ja toiveistamme... jo silloin kun ei vielä oltu edes kihloissa. Kosinta tuli elokuussa, ja muutama päivä sitten lyötiin lukkoon meidän hääpäivä. Suunnittelun ja järjestelyn voi nyt ihan oikeasti sanoa alkaneen, ollaan muunmuassa tehty vieraslista ja oltu yhteydessä paikkaan, jossa hääjuhlaa olisi tarkoitus viettää ruuan, kahvittelun sun muun merkeissä. Hintoja ollaan selvitelty ja budjettia luonnosteltu. Meidän häät on siis toukokuussa 2015, mutta tuo meidänkin tavoittelema juhlapaikka on sen verran suosittu, että varaukset yms. on tehtävä jo hyvissä ajoin. Siinä mielessä ei siis olla liian varhain liikkeellä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KetunMetku Kirjoitettu December 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2013 Ollaan todella todella aikaisin liikkeellä... Häihin on 1v ja 8kk aikaa! Mutta kosinta tuli, joka tarkoittaa mulla sitä että aletaan laittaa hommia kuntoon.Ihan ekana mietittiin päivä, teema ja värit. Sitten alettiin kattella hiukan paikkoja. Kaasot ja bestman on pyydetty. Ei tässä mitään hössötetä, mutta rahaa aletaan säästään, kun itse maksetaan kaikki kuiteskin. Saadaan si semmoiset häät kuin oikeesti halutaan Odotan innolla, että hääpäiväkirjat 2015 aukeaisivat ja pääsisi laittamaan ajatuksia ylös <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Okkomolli Kirjoitettu January 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2014 Naimisiin menosta päätettiin kesällä 2013 ja vihkiminen on helmikuussa 2014. Pienet häät tulossa, joten ei kauheasti suunnittelua.Mutta onhan noita viime kesästä asti suunniteltu Hääpaikka on pysynyt samana, mutta puvun suhteen mieli on muuttunut useaan otteeseen. Onneksi ei ole enää aikaa muuttaa mieltään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GinnyG Kirjoitettu January 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2014 Suunniteltu ollaan jo enemmän ja vähemmän pidemmän aikaa, kihloissakin ollaan oltu jo useampi vuosi. Vällilä mietitty paljon kaikkea, välillä koko aihe on unohtunut pidemmäksi aikaa, ja kiva niin.Pitkään myös ollaan jahkattu kesän 2014 ja 2015 välillä, mutta nyt kai sentään on vuosi päätettynä Syksyllä ois aikaa kattella vähän paikkoja, niin voisi tarkemman päivänkin kai lyödä lukkoon. Alkuperäiseen kysymykseen siis kai vastaukseksi, että vuosia, mutta konkreettisempia asioita (paikan varaus, puvut yms) varmaan tulee tapahtumaan vasta vajaa vuosi ennen häitä - jos nyt ei jotain (esim tosi hieno puku) sattumalta putkahda käsiin, heh... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimukka Kirjoitettu January 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2014 Me päätettiin päivä vasta hetki sitten ja se ois 1.8.2015 Ajoissa ollaan siis Juhlapaikkoja oon jo kattellut ja kirkon saa vissii varattua vasta syksyllä. Seurakunnan sivuilla luki että vuosi ennen saa aikasintaan varata :/ Tänäpä kävin tiimaris loppualessa ja ostin pöytäkoriste tavaraa tooosi halvalla! Oon niin odottanut että pääsen järkkäämään omia häitäni.... <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TmR82 Kirjoitettu January 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2014 Tuntuu että oon ihan kaheli ku päätettyyn päivään on aikaa lähes 1,5vuotta. (6.6.2015). Meillä ei tule edes olemaan kirkkohäitä vaan menemme vihille edellisenä päivänä maistraatissa. Tuo 6.6. on sitten minun valmistujaispäivä. Kutsuihinkin naamioidaan juhlat vain valmistujaisiksi. Tosin olen miettinyt että kortteihin laitetaan pienellä alareunaan tieto siitä että juhlat sisältävät yllätyksen. Kaasoja olen miettinyt, tai no... ei niissä mitään mietittävää ole. En vain vielä uskalla pyytää, menee pian koko yllätys pilalle. Ja kun on tuota aikaakin vielä noin paljon... Väriteema ollaan mietitty, ja jotain ohjelmaakin. MUTTA KUN TUO AIKA EI KULU! Hääpäivähän ollaan päätetty vasta loppuvuodesta, ja nyt on jo aika paljon asioita selvillä.Pitäis vaan päättää uskaltaako ne kaasot jo pyytää. :D Haluais kaikkee pipertää ja näpertää jo valmiiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu January 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2014 (muokattu) Ymmärrän sua TmR82 todella hyvin. Mua kosittiin vasta 1.12. ja häät on jo ens heinäkuussa mutta silti mun mielestä tää on liian pitkä aika. Tai siis haluisin vaan keskittyä hoitaan kaiken ja sitten nauttia. Nyt on vähän sellanen tyhmä olo kun ei mitään voi tehdä kunnolla. Oon suunnitellu meidän kutsukortit mutta ei voida vielä tulostaa kun pitää odottaa maistraatista vahvistusta vihkiajasta. Ja ei voi tehdä ruokalappuja kun ei ole pitopalvelua vahvistettu vielä. Eikä voi tehdä paikkakortteja kun ei ole tiedossa ketä tulee - kun ei ole lähetetty kutsuja Mulle olis sopinu joku kolmen kuukauden suunnitteluaika loistavasti! Onneks voin sentään ommella noita viirinauhoja ja laihduttaa Muokattu: January 14, 2014, käyttäjä: kinuskimansikka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TmR82 Kirjoitettu January 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2014 Tarvii vissiin alkaa nettiä selaileen ja katteleen kaikkee askartelujuttua ni on jotain ajanvietettä. Ja tuo laihdutus... Ku sais jotain tuloksii ni vois innostuu paremmin ja sit jatkaaki mutta ku ei ni ei. Kuinka te hyvät ihmiset ootte saanu ajan kulumaan??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu January 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2014 Tarvii vissiin alkaa nettiä selaileen ja katteleen kaikkee askartelujuttua ni on jotain ajanvietettä. Ja tuo laihdutus... Ku sais jotain tuloksii ni vois innostuu paremmin ja sit jatkaaki mutta ku ei ni ei. Kuinka te hyvät ihmiset ootte saanu ajan kulumaan??? Notkumalla tällä foorumilla. Mulla oli lähes sama odotusaika kuin sulla. Sovittiin hääpäivä lokakuussa 2012 ja häät on kesäkuussa. Vielä 5 kuukautta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sooda Kirjoitettu January 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2014 (muokattu) Hurjan pian Muokattu: January 17, 2014, käyttäjä: Sooda Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sooda Kirjoitettu January 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2014 Äh tuo mun viesti jotenkin pätkäisi. Yritin kirjoittaa, että hurjan pian. Virallisesti kun ei kihloissakaan olla, mutta kovasti yhdessä häitä suunnitellaan. Mies haluaa naimisiin pian. Itse olen enemmän jalat maassa tyyppi. Päivää ei olla päätetty, mutta kuulemma pian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
watershine Kirjoitettu January 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2014 Hääpaikka on saatu varattua, joten suunnittelu alkaa pikkuhiljaa lueskelemalla blogeja ja tätä hääfoorumia.. häihin aikaa n. 1,5vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karoida Kirjoitettu February 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2014 Päätimme sulhon kanssa hääpäivämme (kesäkuu 2015) tammikuussa 2014, siitä se suunnittelu oikeastaan lähti. Tietenkin nyt se on vielä lähinnä sellaista pohdintaa, mutta kohtahan se jo onkin syksy ja kunnon suunnittelu täydessä vauhdissa Nyt tässä piakkoin kuitenkin varataan paikka, toivottavasti saataisiin varattua kirkkokin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikkih89 Kirjoitettu February 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2014 Meillä on hiljaista suunnittelua ollut jo viime heinäkuussa tapahtuneesta kosinnasta lähtien. Ja oikeesti mulla kyllä oli jo siinä vaiheessa omassa pikku päässäni kaikki hyvinkin selkeää jo ennen sitä. Hääpäivä meillä siis on heinäkuussa 2015, ja tällä hetkellä olis jo hääpaikka varattu, puku valittu, kuvaaja luultavasti varattu, ja laihdutus ja säästäminen hyvässä vauhdissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrideStuBe2015 Kirjoitettu February 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2014 Karoida kannattaa olla nopea tuon hääpaikan varauksen kanssa! Ainakin täällä Turun seudulla on elokuulle 2015 jo paljon paikkoja varattu, kun kyseltiin omiin juhliin paikkaa... Vinkkinä vain Päätettiin naimisiinmenosta yhdessä oikeastaan syksyllä 2013 - häät siis 15.elokuuta 2015 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
valkoinenmorsian Kirjoitettu February 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2014 Onpas todellakin ihanaa kuulla, etten ole ainoa joka on "aikaisin" liikenteessä! Mies leimasi jo minut höpöksi kun vuosi aikaa häihin, ja tiedän jo melkein koristeista siihen illan kulkuun! Keksin hyvän idean paikkakorteillekin (tai no ryöstin idean netistä) ja tekisi mieli alkaa niitä jo väsäämään! Ihan sama vaikka en vielä osallistujamäärää tiedä kun vaan sen, että ei enempää kun 70 ihmistä. Laihdutus on kyllä kanssa sellaista "valmistautumista". Oon ollut jo viikon ilman suklaata, joka on kova sana minulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pactasuntservanda Kirjoitettu February 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2014 Aloitin suunnittelut heti, kun menimme kihloihin ja häämme on tasan vuoden päästä kihloihin menemisestä = vuosi siis aikaa suunnitella =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu February 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2014 Aikalailla heti alettiin suunnitella..Kosinnasta vihkimiseen tulee olemaan n.6kk ja kosinnasta hääjuhlaan n.10kk eli noin pitkät suunnitteluajat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
majm Kirjoitettu February 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2014 Meillä hääsuunnittelut alkoi tavallaan kihlauksen jälkeen, mutta ei tuolloin vielä päätettyä päivää. Tunnusteltiin ensin mitä halutaan meidän häiltä ja mikä olisi elämäntilanteeseemme sopiva ajankohta mennä naimisiin. Nyt suunnittelu on ollut käynnissä enemmän tai vähemmän puolitoista vuotta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Air Kirjoitettu February 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2014 Aloitettiin suunnittelemaan häitä heti kihlauduttua. Eli edellisenä kesänä ennenn häitä. Ensimmäisenä mietittiin vierasmäärää, paikkaa/kirkkoa ja ajankohtaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pöms Kirjoitettu February 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2014 Aloitettiin suunnittelu reilu 1½ vuotta ennen häitä. Toisaalta enemmän ja vähemmän oon suunnitellu jo useamman vuoden Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttiina Kirjoitettu February 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2014 Kihloihin mentiin elokuussa 2013 ja tammikkuussa kun oli helsingin wanhassa satamassa häämessut niin ne oli vähän kuin lähtölaukaus häiden suunnittelulle. Häitä vietetään elokuussa 2015. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaar Kirjoitettu March 19, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2014 Itse aloitin alustavat suunnittelut saman tien kun mentiin kihloihin eli jo 2 vuotta ennen tulevia häitä. Tykkään aina tietää asioista ja suunnitella etukäteen. Tarkotus olis että vuotta aikasemmin olis paikka varattuna ja sen jälkeen vois alkaa kunnon suunnittelut. Itseni tuntien mulla on kyllä siihen mennessä jo tarkat kuviot päässä kaikesta, mutta siinä vaiheessa vois ottaa sulhonkin vähän tiiviimmin suunnitteluun mukaan :-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu April 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2014 Aloitettiin suunnittelut aika pian kihlautumisen jälkeen. Eli vajaa 2 vuotta ennen häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts