Orkideamorsian Kirjoitettu May 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2013 Häitämme juhlittiin Kiialan kartanossa (päärakennuksen juhlasali) 5/13.En voi muuta sanoa, kuin MAHTAVA PAIKKA ja kaikki toimi kuin unelma! Pitopalvelun emäntä = Kiialan emäntä (cafe Cabriole, Porvoo- löytyy menuvaihtoehdot) oli erittäin avulias ja ystävällinen....kaikki toiveemme toteutettiin ja lähettämiini sähköposteihin vastattiin välittömästi. Positiivista ja ammattitaitoista! Kiialassa on muitakin tiloja juhlien viettoon muissa kartanorakennuksissa. Käykää tutustumassa Kiialan kotisivuihin (löytyvät nimellä).Omat juomat sai viedä. Paikka erittäin kaunis, onhan se myös Albert Edefeltin synnyinkoti. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepepupu Kirjoitettu August 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2013 Häitämme juhlittiin Kiialan kartanossa (päärakennuksen juhlasali) 5/13.En voi muuta sanoa, kuin MAHTAVA PAIKKA ja kaikki toimi kuin unelma! Pitopalvelun emäntä = Kiialan emäntä (cafe Cabriole, Porvoo- löytyy menuvaihtoehdot) oli erittäin avulias ja ystävällinen....kaikki toiveemme toteutettiin ja lähettämiini sähköposteihin vastattiin välittömästi. Positiivista ja ammattitaitoista! Kiialassa on muitakin tiloja juhlien viettoon muissa kartanorakennuksissa. Käykää tutustumassa Kiialan kotisivuihin (löytyvät nimellä).Omat juomat sai viedä. Paikka erittäin kaunis, onhan se myös Albert Edefeltin synnyinkoti. Suosittelen! Meillä myös häät tulossa Kiialan kartanossa! Olen itse ollut aiemmin kyseisessä paikassa häävieraana (kaasona) ja sen perusteella mekin uskalsimme paikan varata. Ruoka oli muistaakseni erittäin hyvää ja tilahan nyt on yksinkertaisesti upea. Ja nyt kun olen ollut yhteyksissa pitopalvelun emäntään, niin voin allekirjoittaa, että hän on tosiaan erittäin avulias ja ystävällinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maple Nut Kirjoitettu September 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2013 (muokattu) . Muokattu: November 17, 2015, käyttäjä: Maple Nut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitsiprinsessa Kirjoitettu September 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2013 Häitämme juhlittiin Kiialan kartanossa (päärakennuksen juhlasali) 5/13.En voi muuta sanoa, kuin MAHTAVA PAIKKA ja kaikki toimi kuin unelma! Pitopalvelun emäntä = Kiialan emäntä (cafe Cabriole, Porvoo- löytyy menuvaihtoehdot) oli erittäin avulias ja ystävällinen....kaikki toiveemme toteutettiin ja lähettämiini sähköposteihin vastattiin välittömästi. Positiivista ja ammattitaitoista! Kiialassa on muitakin tiloja juhlien viettoon muissa kartanorakennuksissa. Käykää tutustumassa Kiialan kotisivuihin (löytyvät nimellä).Omat juomat sai viedä. Paikka erittäin kaunis, onhan se myös Albert Edefeltin synnyinkoti. Suosittelen!Sissussentää että onkin viehättävän näkönen paikka!!! voe kääk! paljonkohan mahtoi tilavuokra maksaa? entäpä henkilökunta kustannukset? miten oli siivouksen ja juhlapaikalta poistumisaikataulu velvotteet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elkkunen Kirjoitettu November 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2013 Olin kesällä -12 kaasona ystäväni häissä, nämä järjestettiin Kiialan kartanossa. Oli kyllä hieno paikka hääjuhlille ja muutenkin onnistuneet juhlat, kaikki toimi hyvin. En yhtään muista noita tilavuokria tai muita kustannuksia, mutta ei kyllä ihan halpaa tainnut olla. Henkilökunta hoiti siivouksen ja juhlia sai yhteen asti yöllä. Itse kyselisin semmoista, että mahtaakohan kenelläkään täällä olla kokemusta tai muuta tietoa häiden järjestämisestä Porvoon alueen seurantaloissa (esim. Fredhem, Midgård), Seikkailulaaksossa tai Tanssisaaressa? Omat häät ovat suunnitteilla toukokuulle -15, kirkon varasin hiljattain. Kuinkahan aikaisin näitä juhlapaikkoja olisi hyvä alkaa teidustelemaan ja katselemaan? Olen hyvin pihalla vielä näissä hääsuunnitteluhommissa, joten kaikki tieto on tervetullutta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maple Nut Kirjoitettu January 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2014 (muokattu) . Muokattu: November 17, 2015, käyttäjä: Maple Nut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
platina Kirjoitettu February 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2014 Porvooseen pieniä häitä järjestävälle (meidän häissämme oli 26 henkeä) voin lämpimästi suositella Rakuunarykmenttiä. http://personal.inet.fi/palvelu/restaurant/ Ranta-aitassa joen rannassa on (luonnollisesti) upeat näköalat ja itse paikka on todella tunnelmallinen. Voisitko kertoa lisää tästä tilasta? Montako mahtuu maksimissaan? Koska juhlat piti loppua? KAikki lisätieto kelpaa Kiitos paljon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maple Nut Kirjoitettu February 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2014 (muokattu) . Muokattu: November 17, 2015, käyttäjä: Maple Nut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenkänainen Kirjoitettu May 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2014 Heippa! Olisiko kellään tietoa/kokemuksia Seikkailusaaresta hääpaikkana? Näyttää ainakin ihanalta kuvien perustelulla, en ole itse käynyt paikalla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts