Noray Kirjoitettu May 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2013 Heippa!Onko kellään kokemuksia/kommentteja Timo Pyykkösestä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvarah Kirjoitettu August 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2013 Hän oli eräissä häissä kuvaamassa, joissa itse olin kaasona. Hääpari oli erittäin tyytyväinen ja niin minäkin vierestä katsoessa (olin kuvauksessa avustamassa). Ammattitaitoinen, idearikas (kiipesi jopa puuhun kuvia ottamaan!) ja kuvat tulivat ajallaan. Oli myös mukavan proaktiivinen ja kysyi/muistutti aina jos joku "tärkeä" kuva tai hetki oli unohtumassa. Suosittelen tällä kokemuksellä lämpimästi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu August 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2013 Meilläkin Timo oli kuvaamassa ja oli todella mukava tyyppi ja helppo tehdä yhteistyötä. Kuvat tulevat ensi viikolla joten sitten nähdään lopputulos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts