jonppu Kirjoitettu May 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2013 Häävalssi ollut kovan mietinnään alla ja nyt löytyi vihdoin täydellinen biisi, mutta mistä ihmeestä löytäisin kyseisen biisin nuotit bändille? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tartsuli Kirjoitettu May 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2013 Minä etsin myös [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miomao Kirjoitettu June 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2013 Mä kysyin niitä nuotteja omia häitämme varten alkuvuodesta 2012 suoraan Tommi Kaleniukselta, joka on siis säveltänyt tuon biisin. Ne olivat puheiden mukaan silloin työn alla, joten kannattaa varmaan kysäistä hältä nykyistä tilannetta. Itse en niitä ehtinyt saada eikä ollut edes tarviskaan, koska bändi ei tarvinut niitä, vaan ihan kuuntelemalla opetteli biisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts