mrsAugust13 Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 Missä vaiheessa olisi hyvä vuokrata sulhaselle puku? Oon niin pihalla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu April 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2013 (muokattu) Kannattaa jo käydä varaamassa! Kesällä kun voi tulla ei-oota vastaan jos kovin myöhään on liikenteessä. Plus mahdolliset korjaukset (lahkeiden lyhennys tms.) ehditään tekemään ajoissa. Muoks. Siis katsoin, että sulla ei tickerissä enää kovin paljoa ole aikaa jäljellä mistä syystä vähän hoputin Ja elokuussa varmasti on häitä muillakin... Muokattu: April 24, 2013, käyttäjä: manaljah Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu April 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2013 Tässä erään vuokraamon ohjeet: http://www.frakkipalvelunam.fi/faq.php Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karjalan nainen Kirjoitettu April 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2013 Riippuu varmaan sesonkiajasta ja miehen koosta. Mulle sanottiin melko pienestä pukuvuokraamosta, että jos mies on suht normaalikokoinen, niin puku löytynee lyhyemmälläkin ajalla. Suositus oli, että mentäisiin katsomaan miehen pukua samoihin aikoihin, kuin itse menen tekemään korjausmittaukset omaani. Eli noin pari kuukautta ennen juhlia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrsAugust13 Kirjoitettu April 24, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2013 täytyy alkaa sulhoa hoputtamaan kiitti, juurikin tota frakkipalvelunamia oli miettinykki kuulma! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts