Guest Lillyann Kirjoitettu April 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2013 Mun mieleestäni kauneimpia pukuja on Lazarolla, Pronoviaksella, Claire Pettibonella sekä Jenny Packhamilla. Tykkään myös ihan hirveesti Oscar de la Rentan ja Vera Wangin puvuista, varsinkin kun selaa jenkkiläisiä hääsivuja Suurin osa noista Style Me Prettyn morsiamista joiden puvut iskee silmään, on kuitenkin olleet Lazaroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrideToBe1 Kirjoitettu April 29, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2013 Hah! Repesin hersyvään nauruun katsellessani tätä listausta. Tosi "edustava" kattaus varsinkin noilta mun kehumilta de la Rentalta, Wangilta ja Lhuillierilta. (mulla on kiero huumorintaju) http://www.buzzfeed.com/amyodell/22-new-fashion-rules-for-wedding-dresses Suosikkilause oli tämä: "Only Vera Wang can get away with black for bridal — because everyone will go apeshit over whatever she puts in stores no matter what the runway stuff looks like." *muoks. Niin tuota, mun hääpukuun tulee mustaa. :D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaneSa Kirjoitettu May 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2013 Jos rahaa olisi ihan sairaasti, tulisi mun päälle joku Vera Wang, mutta ei sellaista mikä kaikissa kuvissa on. Ihailen myös Jenny Packhameita, mutta koska niitä ei saa Suomesta, jää ne väliin. Haluan ehdottomasti ostaa pukuni Suomesta. Olen katsellut Sotteroita, Pronoviaksia ja Cymbelinen pukuja. Haluan pukuni olevan hiukan erilainen, kevyt ja ihana päällä. Haluan pystyä viettämään puutarhahäät ilman vaikeuksia. Heti kun päivä on päätetty, lähden sovittelemaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu May 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2013 ^Sotterolla on tosi paljon Wang-tyylisiä pukuja. Samoin White1:lla muutama. Noista mä lähden metsästämään sellaista, missä ois sopivasti Wang-henkeä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puustinen Kirjoitettu July 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2013 nostan ketjua, kun huomasin täältä uupuvan vielä kaksi omaa suosikkiani . allure bridals mainittiinkin jo, mutta sen lisäksi olen ihastellut eniten blue by enzoanin ja alvina valentan pukuja. jos rahalla ei olisi väliä, olisin varmasti hankkinut alluren puvun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taskurotta Kirjoitettu July 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2013 Mukava aihe! Ehdoton suosikkimerkkini on Atelier Aimée: n puvut! Googlesta löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elemmetty Kirjoitettu July 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2013 Hei kaikki Vera Wangien ihailijat!Tiesittekö, että kyseisellä suunnittelijalla on myös valmismallisto White by Vera Wang, jonka puvut siis Wangin suunnittelemia, mutta eivät haute couture -tilauspukuja. Tätä mallistoa myy Jenkkilässä David's Bridal. Ei valitettavasti ole tilattavissa Eurooppaan, mutta jos sattuu käymään Yhdysvalloissa, niin kannattaa tsekata. Laatu on mielestäni Suomessa myynnissä olevien pukujen luokkaa, hinnat huokeampia ja jos Wangin luomuksista tykkää, niin mallit varmasti miellyttävät Samalla vinkkinä, että myyn todennäköisesti oman White by Vera Wangini pois elokuisten häidemme jälkeen Itselläni siis on peräti kaksi saman malliston pukua: toinen täyspitkä vihkimiseen ja iltajuhlaan ja toinen lyhyempi pikkutuntien joraamiseen. Täyspitkän myyn näillä näkymin häiden jälkeen pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aure Kirjoitettu July 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2013 Tykkäsin varsin paljon Elie Saabin Pronovias 2013 mallistosta, vaikka tästä mallistosta rakastamani puku ei enää löydykkään netistä (se oli noin 3500 puntaa). Halvemmista Ronald Joyce, tältä merkiltä ostin sitten oman pukuni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts