Guest Satu Airaksinen Kirjoitettu February 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2011 Edullinen paikka tilata servettejä ja kutsuja www.annaunelma.fi Olen tilannut sieltä tässä parikin kertaa; ensin häihin kutsut, kiitoskortit yms. ja sitten ristiäisiin.Painavat myös satiininauhoja jotka meillä laitettiin shampanjalasien ympärille tekstillä "kiva kun tulit" sekä hääkarkkipussukoihin ruseteiksi nimellä. Tekevät myös kullattuja häälaseja, joihin saa nimet. Nimimerkillä onnellinen äiti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kävikö moka? Kirjoitettu February 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2011 Edullinen paikka tilata servettejä ja kutsuja www.annaunelma.fi Olen tilannut sieltä tässä parikin kertaa; ensin häihin kutsut, kiitoskortit yms. ja sitten ristiäisiin.Painavat myös satiininauhoja jotka meillä laitettiin shampanjalasien ympärille tekstillä "kiva kun tulit" sekä hääkarkkipussukoihin ruseteiksi nimellä. Tekevät myös kullattuja häälaseja, joihin saa nimet. Nimimerkillä onnellinen äitiOlet tilannut vai olet tehnyt? Nettisivuilla vierailu osoitti, että taitaa olla oma kauppasi kyseessä? Aika härskiä "mainostusta"! Vinkkinä, että kannattaisi varmaan laittaa sinne sivuille jonkinlainen hinnasto ja esimerkkejä ko. tuotteista. Ehkä sitten muutkin tilaisivat kuin pelkästään omistaja...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wikstan Kirjoitettu March 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2011 Itse kävin kyselemässä Riihimäellä sijaitsevasta Riihikimarasta. Painolaatta 25 e, kahviliinat 30 e/100 kpl, paperinen ruokaliina 35 e/100 kpl, kankaanomainen ruokaliina 55 e/100 kpl. Ja sit saa loppusummasta 10 % hääalen.Toisaalta musta tuntuu, et painetut servetit on jo ihan vanha juttu... Ja eihän niitä tosiaan muut säilytä ku mummot. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest onnellinen Kirjoitettu June 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2011 Hei!www.annaunelma.fi tilattiin nyt keväällä ja oli mielestäni edulliset 100kpl kahviservettejä maksoi 35,00e ja supernopea toimitus,. Ei mitään ihmeellisiä aloitus,painatus yms, muita kuluja. Postituskin oli ihan muutaman euron. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woodwoman Kirjoitettu June 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2011 ^ Älä nyt hyvä ihme viitsi... Muutaman viestin välein mainostusta omasta puljusta, ei kai nyt kukaan oikeasti usko tuollaisia viestejä oikeiksi kokemuksiksi, huoh. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GwenMari Kirjoitettu October 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2012 Haluisin servetit omalla logolla, eli en millään valmiilla kuvalla tai tekstityypillä.. Onko jollakin kokemuksia mistä tämmöisiä servettejä saisi tai onko joku testannut itse painaa servetteihin kuvia/tekstejä?(Oon joka tapauksessa tilaamassa logosta leimasimen, mutta mietityttää että irtooko semmonen tavallinen leimasinväri kun joku pyyhkii naamansa servettiin?!) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _malla Kirjoitettu October 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2012 Mä ajattelin kysyä tarjoukset serveteistä joihin tulis monogrammi näistä paikoista:http://www.ip-paino.net/tuotteet.htmlhttp://verkkokauppa....68/Products/106http://www.pamark.fi....php?news_id=21http://www.riihi-kimara.fi/En osaa sanoa tosta leimaamisesta että miten pysyy mutta se olis aika karseeta jos kaikki vieraat nousisiruokapöydästä naamat mustina! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vintage13 Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 Now and foreverista ainakin hyviä kokemuksia. Aluksi servetit tuli väärällä päivämäärällä, mutta otettuani yhteyttä niin pahoittelivat virhettä ja lähettivät uudet servetit. Virheitähän nyt voi sattua ja pääasia tuo kuinka hoitivat tilanteen. Joten suosittelen tuota Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Niina Kirjoitettu November 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2012 Itse tilaan servetit Design Serviett https://www.facebook...ref=ts&fref=ts. Muutama tuttu ottanut tuolta ja on kuulemma tosi hyvä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuki Kirjoitettu June 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2013 Tulimme siihen tulokseen, että painamme leimasimella itse nuo servetit. Leimasin ja kirjaimet kun tuli hankittua jo kutsuja varten. Kyse on vain oikeanlaisen musteen valinnasta. Valitse joku muste, joka ei ole vesiliukoinen niin se ei leviä vaikka kastelisit koko liinan läpimäräksi. Meillä käytössä on öljypohjainen versafine. Pienestä tyynystä riittää hyvin mustetta ja tulee siistiä jälkeä. Pian painamisen jälkeen on jo sellainen ettei leviä, mutta kättä päälle painaessa (servettiin nojatessa pöytää vasten) jää vielä kirjaimet käteen. Musteen kuivuessa kunnolla esim seuraavana päivänä kokeiltaessa ei enää jää näinkään jälkiä. Kokeilkaa toki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimiina Kirjoitettu June 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2013 Me tilattiin servetit nowandforeveriltä. Silloin sattui vielä olemaan joku tarjous päällä.. Tilattiin 100kpl ruokaservettejä ja 100kpl kahviservettejä painatuksin, ja hintaa tuli yhteensä 51€. Tosi nätit tuli ja nopea toimitus! Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu June 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2013 Me ollaan kanssa ajateltu tilata servetit tuolta nowandforeveriltä. Parit mallikappaleet serveteistä oon jo tilannu niin tuleepa varmasti semmoiset kun haluaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
diadem Kirjoitettu June 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2013 Tuolta novandforeveriltä minäkin katellut Onko nuo siis ihan paperisia servettejä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekurinen Kirjoitettu June 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2013 itse tilannut painotuotteita www.comistepaja.fi . Olen ollut tyytyväinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GwenMari Kirjoitettu June 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2013 Tilasin värimallit ilmaiseksi Now and Foreverista, niissä oli painatukset valmiina ja hyvältä näytti. Ei vaan tuolta löydetty meille oikeanvärisiä servettejä, eiväktä paina itsesuunniteltua logoa vaan noista valmiista pitää valita.. Leimasin multa omalla logolla löytyy jota käytettiin kutsuissa, pitänee pohtia josko toi ei vesiliukoinen leimasin olisi meillä ratkaisu! Muuten jää kyllä ilman painatuksia servetit, eipä sekään ole koko maailma.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts