Timanttiko? Kirjoitettu February 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2006 Toivottavasti on oikea paikka kysymykselle Eli minulla olisi läjä servettejä joihin haluaisin painatuksen. Mistä löytyy sellaisia painotaloja, joissa onnistuu ja mitä mahtaa kustantaa?Kiitos ;D! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansku_G Kirjoitettu March 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2006 Katsoppa Keltaisilta sivuilta tai jostain silkkipainoja. Hinta vaihtelee aika paljon eri firmojen välillä, sillä painoilla on harvoin valmis hinnasto jonka mukaan mennään. Kannattaa laittaa eri painoihin kyselyä hinnasta ja siitä huolivatko omia tarvikkeita painatettavaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marienne Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 Voisiko tänne kerätä myös sellaisia painoja, joista saa servietit samalla?Tässä yksi:http://www.riitankoristepaino.com Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obesiteetti Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 Paperiset servetit on ihan helppo itsekkin painaa kankaiset on varmaan eri juttu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aplari Kirjoitettu March 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2006 Osaatkos heissu antaa vinkkejä miten se paperisten servettien painaminen hoituu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timanttiko? Kirjoitettu March 8, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2006 Täälläkin ollaan kiinnostuneita noiden paperisten itse painamisesta ;D! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest solmu Kirjoitettu April 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2006 Minäkin haluaisin tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte.bride Kirjoitettu April 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2006 Minä painatin häihin aniliinit ja espresson väriset servetit Turkulaisessa firmassa www.nowandforver.fi eikä siellä painatus maksanut kuin 12 euroa + servetit. Oli niin paljon muutakin puuhaa, ettei tuo itse tekeminen oikein onnistu. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaming Kirjoitettu April 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2006 eikös Timanttiko ole turustapäin??soita turun juhlapukuun ja kysy tekeekö he sun servetteihin... (100 liinaa tuli mulle maksaa 34e sis työ+servetit)http://www.juhlapuku.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JenniK Kirjoitettu May 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2006 Lahdessa on sellainen kauppa kuin Pikkupaketti, sieltä kysyin servettien painatusta, niin 65 ruokaservettiä ja 65 kahviservettiä tulisi maksamaan yhteensä 55,70e. Vitsit kun olen unohtanut sen yhden nettikaupan nimen, jossa myydään kaikenlaisia hääjuttuja...sieltä sainkin malliservetit nähtäväksi, oli todella ihanat ja ne haluaisin mieluiten, mutta muistelen että tulisi vielä kalliimmaksi kun nuo em. Jotenkin sitä vaan edelleen arpoo, että kannattaako niihin servetteihin panostaa painatuksin, vai ostaisiko sitä vaan jotkut kauniit kaupasta. En vaan osaa päättää! : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
20062006 Kirjoitettu May 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2006 Mä tilasin meitin servetit täältä.60kpl kahviservettejä 15,50 + postikulut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elli67 Kirjoitettu May 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2006 Selvisikö kellekkään toi paperisten servettien itse painaminen?Jos selvisi niin ohjeita kaivattaisiin.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niru Kirjoitettu July 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2006 Nostan tätä, sillä mua oikeesti rupes kiinnostamaan tuo servettien itse painaminen?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest perhe Kirjoitettu July 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2006 Lahdessa on sellainen kauppa kuin Pikkupaketti, sieltä kysyin servettien painatusta, niin 65 ruokaservettiä ja 65 kahviservettiä tulisi maksamaan yhteensä 55,70e. Vitsit kun olen unohtanut sen yhden nettikaupan nimen, jossa myydään kaikenlaisia hääjuttuja...sieltä sainkin malliservetit nähtäväksi, oli todella ihanat ja ne haluaisin mieluiten, mutta muistelen että tulisi vielä kalliimmaksi kun nuo em. Jotenkin sitä vaan edelleen arpoo, että kannattaako niihin servetteihin panostaa painatuksin, vai ostaisiko sitä vaan jotkut kauniit kaupasta. En vaan osaa päättää! :Ja mulle annettiin samaisesta liikkestä pelkkien ruokaserviettien hinnaksi (60 kpl) 42e siihen olisi siis tullu meidän nimet ja päivämäärä.... näin siis kesäkuun olisikohan ollut ekalla viikolla,mutta kuitenkin.No otin servetit toisesta halvemmasta paikasta (postikuluineen) olikohan mun naamataulussa jotain vikaa kun mulla olisi maksanut noinkin paljon :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morzian06 Kirjoitettu July 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2006 Minä painatin häihin aniliinit ja espresson väriset servetit Turkulaisessa firmassa www.nowandforver.fi eikä siellä painatus maksanut kuin 12 euroa + servetit. Oli niin paljon muutakin puuhaa, ettei tuo itse tekeminen oikein onnistu. ;DMe tilasimme tuolta Calligraphenilta (Now & Forever) sekä servetit että painatuksen. He painoivat sulhasen nimen väärin ja nyt on paino 2 viikkoa lomalla.Nyt sitten jännitetään, ehtivätkö korjatut servetit ajoissa. Minun puolestani olisivat saaneet tulla painamaan lomaltaan, kun kerran mokasivat.. Tai ainakin saisivat painaa ne ensimmäisinä, kun lomaltaan tulevat. Häämme ovat 29.7.Pitänee ostaa tavallisia servettejä varalle.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu April 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2007 Nostetaampas. Itseäni kiinnostaisi myös tuo itse painaminen. Onko kukaan itse painanut noita servettejä?? Tai onko kukaan löytänyt paikaa, missä painettaisiin omasta kuvasta, sillä haluamme tietynlaisen kuvan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumihelmi Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Minäkin etsintäkuulutan ihmisiä, jotka ovat itse painaneet servetteihin kuvioita. Mitä värejä painantaan kannattaa käyttää? Kuulostaa ihan toteutettavalta idealta, kunhan saisi lisätietoja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Memmuli85 Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Netistä en ainakaan minä löytänyt yhtään mitään siitä että miten itse painaa nuo kuvat servettiin, joten jos joku olisi niin ihana ja kertoisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 No nyt on sitten testattu servettien painamista, sellaisella kohokuvio leimasimella ja normaalilla leimesin tyynyllä.(tai siis tuleva anoppi testasi) Tulos oli kuulemma hyvä, ei ollut levinnyt. Jos tekee siihen ohueen kahviservettiin vaatii tietenkin paperin väliin, muuten menee läpi. Ongelmia tulee sitten, jos tuo liina kastuu pahasti, sillä silloin muste leviää. Tähän saattaisi auttaa se, että käyttäisi kankaalle tarkoitettua leimasin tyynyä, jonka voi silittää pysyväksi. Tällaista mustetta saa ainakin sinooperista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvaksi 16.6.2007 Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 jalasjärvellä vein painatukseen 100 ruokaservettiä.servettiin tuloo nimet,pvämäärä ja kuva.hinta on 0.15e/kpl eli 15e=100kpl. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian0707 Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 eikös Timanttiko ole turustapäin??soita turun juhlapukuun ja kysy tekeekö he sun servetteihin... (100 liinaa tuli mulle maksaa 34e sis työ+servetit)http://www.juhlapuku.fi/Otin servetit tuolta juhlapuvusta ja makso 25€ 100kpl (sis. servetit joihin painettiin haluamani kuva, nimet ja päivämäärä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku07 Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 Minä painatin häihin aniliinit ja espresson väriset servetit Turkulaisessa firmassa www.nowandforver.fi eikä siellä painatus maksanut kuin 12 euroa + servetit. Oli niin paljon muutakin puuhaa, ettei tuo itse tekeminen oikein onnistu. ;DMe tilattiin kutsut ja servetit (painatuksineen) tuolta Now and Foreverilta, ja hieman hyppäsi sydän kurkkuun, kun avattiin paketti ja kutsut oli erehdyksissä painettu servettien tekstillä..soitto firmaan ja lähettivät lähes samantien kutsut oikealla tekstillä. Hyvää palvelua loppujen lopuksi, mutta kannatti olla ajoissa asialla. Nyt ollaan lähinnä naureskeltu, että eikö kutsuun olisi riittäny vaan etunimet ja päivämäärä ;D mutta ei ois naurattanu ei, jos ois ollu hääpäivä lähellä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Memmuli85 Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 No nyt on sitten testattu servettien painamista, sellaisella kohokuvio leimasimella ja normaalilla leimesin tyynyllä.(tai siis tuleva anoppi testasi) Tulos oli kuulemma hyvä, ei ollut levinnyt. Jos tekee siihen ohueen kahviservettiin vaatii tietenkin paperin väliin, muuten menee läpi. Ongelmia tulee sitten, jos tuo liina kastuu pahasti, sillä silloin muste leviää. Tähän saattaisi auttaa se, että käyttäisi kankaalle tarkoitettua leimasin tyynyä, jonka voi silittää pysyväksi. Tällaista mustetta saa ainakin sinooperista.Kiitoksia. Tulin kyllä siihen päätökseen että itse en paina, en halua ostaa mitään kangas servettejä tämän yhden illan takia. Enkä myöskään halua että vieraat saavat mustetta naamalleen. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 Siis korjattakoon että ihan paperi servetille nuo painamisharjotukset tehtiin ja ne levähtivät kun kastuivat suht kunnolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petronella Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 jalasjärvellä vein painatukseen 100 ruokaservettiä.servettiin tuloo nimet,pvämäärä ja kuva.hinta on 0.15e/kpl eli 15e=100kpl.Mihin liikkeeseen veit? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts