Lapanen Kirjoitettu April 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2012 Itse ajattelin ettei auton takaikkunaan tulisi kuin meidän nimet hääfontilla(tai mahdollisesti pelkät nimikirjaimet) ja ehkä päivämäärä? Pahvia/kartonkia en halua, joten ehkä jotkut tarrakirjaimet tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elokuun morsian Kirjoitettu June 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2012 Meille varmaan tulee Naia narauttaneet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siilikissa Kirjoitettu July 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2012 Meille luultavasti tulee äitini ehdottama KOHT NAIRAA -teksti, toteutus on vielä miettimättä. Jos siis saan sulhon ylipuhuttua, ei ihan heti lämmennyt valtavasti tuolle idealle... Meillä siis autolla tapahtuu vain siirtyminen valokuvaamosta hääpaikalle, vihkiminen tapahtuu siis juhlapaikalla niin ei tule juuri autoiltua. Mitään sen ihmeempiä koristekrääsiä ei siis aleta autoon väsäilemään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eppuneva Kirjoitettu February 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2013 (muokattu) Meillä on kolme vaihtoehtoa; "Renkaat vaihdettu!" - oli kavereilla, minä blondi ihmettelin tosi kauan tuota... "Yhteinen sävel löydetty - morsian sooloilee ja sulho ei voi kuin komppailla!" "Mr. & Mrs. Smith" ja Smithin kohdalle sit tietty oma sukunimi (tämä mun suvun perinne kaikilta serkuilta...) Muokattu: July 3, 2018, käyttäjä: eppuneva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts